8 vragen over Hotel Chalet du Crey

• Marit, 13-11-2018 Rapporteren

Gezamelijke huiskamer?

Is er ook een gezamelijke plek met banken en/of haard om te zitten?

• Willy, 12-01-2017 Rapporteren

Hotel Du Crey te Valmorel

Haardroger op alle kamers beschikbaar ? Eénpersoonskamers in hoofdgebouw of annex ?

• yvonnevanrijswijk, 02-09-2014 Rapporteren

eten omgeving

wie weet of je in omgeving smiddags ergenswat te eten kan nemen lunch?,evt koffie gebak ergens in restaurant te koop smorgens of smiddags,,,,wij willen evt ook ergens anders gaan eten is dit mogelijk in de buurt....hoe ver ervan daan?

Nelson, 09-01-2015

Boven aan de lift erg goed restaurant. Prijzig maar wel lekker

• silke derudder, 06-01-2014 Rapporteren

wie weet...

of er WIFI is in het hotel ?

Pannis Helena, 06-04-2014

WiFi in hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Chalet du Crey voor je op een rij gezet:

• Anneke, 21-01-2013 Rapporteren

handdoeken

zijn er handdoeken voorzien?

Kristof.T, 06-04-2013

JA

• Wabbes Luc, 07-08-2011 Rapporteren

ontbijt -en diner uren / prijs sauna en bubbelbad

Wie kent er de ontbijt -en diner uren en prijs van sauna en bubbelbad aub? Thx, luc

keesbruin, 08-08-2011

Hey Luc, Wij zijn net terug uit dit hotel. Twee weken verblijf gehad. Gewoon no nonsense, ouderwetse gezelligheid. Tussen 8.00 en 09.30 is er ontbijt, wordt tot 09.30 aangevuld. Vanaf 19.30 uur begint de avondmaaltijd, iedere dag iets anders, echter wordt dit iedere week herhaald. Kwalitatief super goed eten, met liefde bereid door de kok (proef je ook) Sauna weet ik niet! Is beslist de moeite waard, als je van wandelen en sociale contacten houdt! Absolute aanrader voor een top-vakantie!

• joke, 05-08-2011 Rapporteren

kostprijs

wat kost een saunabeurt

Evelien, 20-02-2012

20 euro voor 1 uur

• cabrou, 11-05-2010 Rapporteren

Chalet du Crey/Valmoral

Ik zie enthousiaste reacties van Gunter Michiels ivm Chalet du Crey/Valmoral. Ik zou graag een paar vraagjes stellen over dit verblijf aan deze persoon. Zou u - indien u dit leest - mij kunnen contacteren aub. Mail : [email protected]

mvg, carine

ckavhouten, 09-02-2013

Ja hoor. We zijn net terug en kunnen een up to date beeld geven. bel anders even 0172 409324 of 06 4990 7655 Cees