Hotel Chalet du Crey

• Sauna

171 reviews over Hotel Chalet du Crey

• 2018
    9Hinko en Lisette en kids31-03-2018

Gemoedelijke, sfeervolle, super en betaalbaar.

Gezelligheid, sfeer, gemoedelijkheid, betrokkenheid, prijs/kwaliteit, ligging. Wat (zeer) gedateerde accommodatie, wel redelijk schoon. Maar alle positieve punten vegen dit weg. Verwacht geen luxe, wel veel gezelligheid en huiselijke sfeer. Wij hebben genoten en dit hotel past bij onze sportieve instelling en ski vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• 8Netty30-03-2018

Prima

Voor de 3e keer in Chalet du Crey. Toffe vakantie gehad met nieuwe Belgische vrienden. We hadden een prima ruime kamer gekregen Leuk team dat hun best deed voor de gasten! Jammer dat het hotel gesloten was van 10 tot half 5. Bij slecht weer kan je dan alleen naar je kamer. Maar verder alles ok. Skigebied met skibus makkelijk te bereiken . Klein plaatje met goede restaurantjes.

Gereisd met partner in maart 2018

• 4L.23-01-2018

Niet geweldig maar fantastisch personeel.

Over de minder goeie, maar zeker ook over de supergoeie punten over het verblijf in Chalet Du Crey Valmorel. Wat me meteen opviel bij aankomst op zondag was de totale chaos. Vertrekkers, aankomers, ontbijters, valiezen langs alle kanten, een manager die aan 1 tafel wat komt uitleggen maar daarbij de rest in de kou laat staan. De rest van de week liet het management zich ook amper zien en vragen bleven uit onwetendheid veelal onbeantwoord. Je mocht eventueel al vrij vroeg op de kamer je bagage plaatsen, dat lijkt een voordeel maar dan vraag ik me af hoe de kamers deftig gepoetst kunnen worden. Wij hebben gewacht tot ’s avonds. Bleken we de bezemkast te mogen betrekken. Jammer, want mijn reispartner was niet mijn partner, het lekker romantisch maken op die weinige vierkante meter was niet de bedoeling (op voorhand wist men hier eigenlijk van want had nog speciaal navraag gedaan of we zeker aparte bedden konden hebben, deze bleken maar ne cm of 70 breed te zijn trouwens) Ook zuur om op ’t eind van de week te ontdekken dat er nog ruime (veel ruimere dan de onze) kamers gewoon leeg hadden gestaan. Jammer dat waarschijnlijk datzelfde management niet over de feeling beschikte ons die ruimte (luxe) te gunnen. Verder kan je natuurlijk voor de lage prijs geen grand luxe verwachten. Het eten was ok, iets meer variatie had wel gemogen, naast het 'witte franse broden geweld' werd bvb.niet eens 1 dag een bruine variant aangeboden. Maar dan het supergoeie…..Het personeel, de meesten bleken er maar net te zijn, sommigen zijn er slechts beperkte tijd. Maar oh…wat hebben die de slechte punten ruimschoots goed gemaakt. Allen vriendelijk, hulpvaardig en begaan met de klanten. Bavo, Jerom en Tars, jonge, lieve, harde werkers. Kamillia die voor iedereen elke dag een warme lach had tussen alle noeste arbeid door. En den Davy, die spande voor mij wel de kroon. Waar die man zijn energie bleef halen, voor mij mag die is gebotteld worden, ik koop direkt een fles. Deze man hield er de sfeer goed in. Heeft net zoals de rest een paar werkende handen aan zijn lijf. Maar waar ik hem zeker dankbaar voor ben is hoe hij me met een persoonlijk probleem waanzinnig goed en lief geholpen heeft, hij offerde er zijn eigen slaap voor op. Dikke pluimen dus voor de crew, want je moet het maar doen hoor, zo blijven doorgaan met z’n allen terwijl er overduidelijk geen systeem zat in hun werk en shiften, een beetje aansturing vanuit het management zou dan wonderen kunnen doen.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 9Erik22-01-2018

Super verblijf gehad

Samen met enkele collega’s een weekje verbleven in dit touroperator hotel. Ideale plek om low budget van de sneeuw te genieten. De all-inclusive is voor de betaalde prijs dik ok. We hebben geen enkele keer honger geleden...😃 indien je meer verwacht dan een bed, eten en een gezellige bar met enthousiaste medewerkers moet je hier niet zijn. Geen grote luxe, maar je betaald dan ook een fractie van andere keten.. De kamer was proper, het bed werd elke dag opgemaakt en na 3 dagen werden de handdoeken verschoond. Vragen werden altijd snel beantwoord. Skilift en halte voor de skibus zijn vlakbij. We hebben genoten van ons verblijf en komen volgend jaar terug. Op en top touroperator.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

9De Wispelaere Naomi27-02-2017

Fantastische skivakantie

Dit jaar was het de 2de keer dat we in dit hotel verbleven. Een jong team houdt het hier draaiende en doen dit zéér goed. We vonden het eten dit jaar zelfs nog beter! Deze keer hadden we ook een zéér ruime kamer en vonden het echt aangenaam. Je kan perfect vanuit het hotel te voet naar de piste gaan en zo naar Valmorel afzakken. Wij komen hier enorm graag, is een mooi gebied!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2017

• 7Vera29-01-2017

Heerlijke vakantie gehad!

Prachtige weer! Mooie sneeuw, we hebben het erg getroffen! Prima hotel, vriendelijk personeel, goed gegeten en gedronken. Elke dag om 5 uur een soepje en ( één of meer) drankje(s). Kamers zijn eenvoudig maar schoon met een goed bed en een goede douche. Elke dag schonen handdoeken. Meer heb je niet nodig! Het enige minpuntje bij dit hotel vind ik de weg naar de bushalte. De weg is erg stijl en vaak ijzig. Op je skischoenen is dit naar…. Zou fijn zijn als ze daar volgend jaar iets aan zouden kunnen doen. Tot volgend jaar, Vera & Erik

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Peter,Greta,Annelies08-01-2017

Toffe sfeer,goede prijs/kwaliteitverhouding

We hebben er een zeer leuke week gehad! Basic,meer moet dat niet zijn.Proper,elke dag zuivere handdoeken,lekker eten! Toffe sfeer,ze deden echt alle moeite om het naar uw zin te maken. Met dank aan Maxime,Kamelia(die ons de laatste dag 's morgens vroeg voordat wij vertrokken nog een ontbijt bezorgde)Yati voor haar zangentertainment en Beebop,Alexy,Daan,Petru,Ella en Renatha!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 8marianne_817-10-2016

Chalet met toffe sfeer en lekker eten

Als je een skivakantie met een beperkt budget zoekt dan ben je hier aan het juiste adres. Verwacht geen luxe. De kamers zijn klein, geen tv en enkel een textielen legkast. Het ontbijt is basic maar wat de warme maaltijden betreft doet de kok zijn uiterste best om telkens een lekkere maaltijd te serveren.
    De chalet werd gerund door een groepje sympathieke jonge gasten die voor een toffe sfeer zorgden.

Gereisd met partner in januari 2016

• 1Marie29-04-2016

Kampgevoel, horrorvakantie

-Toen we toekwamen na een bijna-niet-geslapen busrit 's morgens konden we ons inchecken en omkleden om te gaan skiën, normaal gezien. Voor ons was dit echter niet het geval. Onze kamer werd als 'douchekamer' gebruikt voor de gasten die de laatste dag van hun vakantie beleefden. We konden pas in onze kamer na 17u. Er werd met ons geen rekening gehouden, onze bagage konden we een hele dag onbewaakt achter laten in de bar.

-Personeel (gastjes van 22) zat heel de week drugs te smoren in het zicht van de klanten. Ze poetsten de kamer heel de week niet, zelfs shampoo werd niet bijgevuld. Luide reggaemuziek in de 'bar' van 's morgens tot 's avonds.

-All-in zou ik deze week zeker niet noemen. Het ontbijt'buffet' bestond uit alleen maar hard stokbrood, salami, kaas, fruitsap. Als lunchpakket voor het middag eten konden we alleen maar droog stokbrood met salami en kaas meenemen ofwel kookte de 'chef' voor degenen die zich inschreven iets met de restjes eten van de dag voordien. Rond 17u werd er soep geserveerd. (Leek niet op soep, walgelijk). Dinsdag werden er ook pannenkoeken voorzien om 17u. Heel de dag naar uitgekeken, wat bleek 1 mini pannenkoek per persoon te zijn. Je mocht je niet meer herserveren. Daarom vind ik dit geen All-in waardig. 'S avonds was het eten wat de pot schaft. De kok heeft hier ook zijn best niet voor gedaan. (restjes van 3 dagen gebruiken). Vaak zijn we in het dorp Valmorel een lekkere biefstuk gaan eten.

-Wij kregen kamer 11 toegewezen. Deze kamer ligt juist naast de trap om naar het restaurant te gaan. 's morgens om 7u30 bonkte iedereen van de trap met zijn Skibotten aan. Wetende dat er op de deur een groot teken staat dat botten niet binnen mogen in het gebouw. Na klagen bij het personeel werd er niets aan gedaan. Dit was om van te gillen.

-Er werd niets georganiseerd van activiteiten terwijl dit toch op de site staat.

-En dan het Toppunt: toen het onze laatste dag was vrijdag moesten we uitchecken voor 09u. We hadden tijdig onze bagage uit de kamer verplaatst naar een nieuwe 'douchekamer'. De nieuwe gasten waren al toegekomen. Voor we vertrokken voor onze laatste skidag keek ik nog eens door het raam naar onze kamer. Wat ik zag was een nieuw opgevouwd deken dat klaar lag voor de nieuwe gasten, nieuwe handdoek Maar ik zag ons bedovertrek met kreuken en vlekken op het bed liggen. Hier moesten de nieuwe gasten in slapen. Er was dus niet voor moeite gedaan met het kuisen van de kamers. Ik kan me dat niet voorstellen.

-In het restaurant hangt er een 8.2 van touroperator award 2015. Ik begrijp niet op wat ze zich baseren om aan dit hotel dit toe te kennen. Is het helemaal niet waard. De klanten worden misleid hierdoor.

Ik voel me vreselijk bedrogen door touroperator. Bijna 1000 euro per persoon voor zoiets? Dit kan niet. Nooit boek ik nog iets met touroperator. Prijs-kwaliteit is zeker niet oke.

• 2Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2016

• 8Netty07-03-2016

Prima locatie

Klein hotel, vlakbij Valmorel. Skibus voor de deur ( kleine helling), prima ontbijt en je kunt je lunch meenemen. .s avond eenvoudige maaltijd. enthousiast jong team. Na 5 uur, meestal een soepje en drank tot 10 uur inclusief. Gezellige sfeer in het hotel. Voor de 2 keer hier. Met ski-slaapbus helemaal top! Prijs kwaliteit dik in orde, wanneer je meer luxe wil hebben moet je ook meer betalen. Skigebied prima

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2016