Valmeinier

We hebben een aantal aanbieders voor Valmeinier voor je op een rij gezet:

vakanties Valmeinier

We hebben een aantal aanbieders voor Valmeinier voor je op een rij gezet:

Reviews over Valmeinier

Leuk appartement op superlocatie.

Rosja,
    28-3-2018

Prima appartement vlak naast de piste wat ideaal is. Leuk skigebied samen met Valoire. Appartement was netjes.

Het ligt wel hoog en sneeuwkettingen waren verplicht de laatste 2 km de berg op. Die moest iedereen nog om de banden doen, dus wel hebben daar wel 1,5 uur voor in de file gestaan. Voor de rest super skivakantie gehad! 1x pizza gehaald bij pizzeria die super lekker was!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

Ideaal voor gezinnen, tegenover de piste

Veenhut,
    6-1-2018

Goed: appartement, broodjesservice, dicht bij de skilift, zwembad, sauna, parkeergarage(€9,- per dag)

Goede Wifi voor netflix etc. (€25,- per week 5 apparaten).

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

Prima complex voor die prijs

Lonneke,
    5-1-2018

Schoon en best nieuw nog. Dichtbij de piste. De weg omhoog met auto naar 1800 meter was wel pittig, omdat er nog sneeuw lag na grote sneeuwval. Glibberig..

Qua grootte viel het appt niet tegen. We hadden een 2 kamer appt met 2volwassen en 2 kinderen (4-5 pers). Slapen op slaapbank is behelpen, maar te doen. De kussens op de slaapbank waren wel vies.

Douchen in bad was onhandig, geen gordijn en stang om douchekop hoog op te hangen.

Toen het dooide bleek dat het dak lek was, direct gemeld en andere kamer gekregen; 3 kamer appt, dat was erg fijn! Hier wel douche mogelijkheid in bad.

WiFi is best duur: 20,- per week voor max 2 apparaten.

Het skigebied was fijn met jonge kinderen; veel groene en blauwe pistes en aansluiting op Valloire ook fijn. Helaas spraken skileraren als je geluk had een beetje gebrekkig Engels..

Verder is het niet super duur in het dorpje en best van gezellige grootte.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

Prachtige vakantie om nooit te vergeten!

Valerie Tom,
    5-1-2018

We besloten vrij laat om op verlof te vertrekken. Het was een mooie locatie, proper appartement, ruim voor ons gezin. Alles aanwezig, vaatwasser groot pluspunt 😁.

Heel vriendelijk personeel zowel voor boeking als op locatie.

Een absolute aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

Prima voor herhaling vatbaar

R. Mulder,
    4-3-2017

Prachtige locatie. Kamer 4-6 personen. Huisje erg krap voor 6 personen je hebt maar een kleine woonkamer/eetkamer/keuken en omdat we met 6 waren moesten 2 op de slaapbank slapen. Dus veel ruimte was er niet. Erg prettig dat je brood kunt bestellen bij de receptie en de volgende dag ophalen. Alleen jammer van de openingstijden van de receptie. Zwembad toch wel een luxe als je met -3 in de sneeuw in het zwembad ligt. TOP!

Zeer prettige ligging bij de piste. Je trekt je schoenen aan, loopt 50 meter en je kunt beginnen met skiën. Ski gebied ook erg prima. Je kunt zo van de ene berg naar de andere toe.

Supermarkt is erg duur in het dorp maar ook onder aan de berg.

Misschien volgend jaar terug maar dan zeker 2 appartementen of een chalet huren.

Gereisd met vrienden in februari 2017
Valmeinier scoort een 7,2 uit 10, op basis van 80 reviews