Appartement

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Residences le Grand Panorama II voor je op een rij gezet:

Kenmerken

Femmy,
25-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Mens onterend!!Je zou een ziekte op kunnen lopen, zo vreselijk vuil is het. Nu heb ik resencies gelezen en dacht ik oké ik neem wel wat schoonmaakmiddel mee en dat maak ik zelf dan wel schoon maar dit gaat boven mijn voorstellingsvermogen. Geen dekbedden maar dunne dekens. Vieze matrassen. De gordijnen zijn vreselijk vies. Geen aparte slaapkamer maar een schuifdeur naar de kamer. Waar een slaapbank staat en waar je dus eigenlijk met 4 personen in de woonkamer slaapt.Een hokje waar je skies kan opbergen van nog geen halve vierkante meter.je moet dus je skischoenen ook in dat kleine appartement kwijt! Geen kasten!! Behalve bij binnenkomt een soort open planken kast. We hadden als familie 1 boeking gedaan maar werden vervolgens in 2 verschillende gebouwen gestopt. Geen waterkoker aanwezig. Dan adverteren ze met het skiën tot de appartementen maar vertellen er niet bij dat je dan de nodige trappen op en af moet en nog een eindje lopen. De prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Nooit meer

Dk,
24-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Als je het nog kan omboeken ....boek om voor een ander appartement...

Niet te beschrijven zo smerig...en dan zul je maar zelf schoonmaken dan is de afvoer lek en staat alles blank. De deur van het appartement kan of niet dicht ( bij ons) en bij De overburen niet open. Alles is dus oud en vervallen. Smerige maar dan ook hele smerige bedden en dekens! En ondanks dat het op de site wel iets lijkt is het zeer klein.

Aankomst drama door geen parkeerruimte dus 2 km verderop plaatsje gevonden.

De receptie is wel ontzettend vriendelijk en proberen het op te lossen maar dat is trekken aan een dood paard.

Vrienden van ons hebben een grote muur als uitzicht vanaf een straatjesachtig iets wat het balkon moet voorstellen.

Het skiën moet hier mooi zijn maar deze aankomst bederft heel veel! Voor ons nu al nooit meer!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Geweldig.

Alex
12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement in groot gebouw vlak bij de piste. Circa 300 meter naar plaatsje. Geweldig skigebied. Ondanks het gebrek aan sneeuw met kunstsneeuw geheel te skiën. Wij hadden met 4 personen 6 persoonsappartement. Dat wat heerlijk ruim. Anders moet je in de woonkamer de bank uitklappen. Keurig schoon. Ruime badkamer met bad. Wel een beetje ingericht met de Franse slag (mist een plintje, 1 pit van het kookstel deed het niet :) ). Maar voor

€ 1200,-- incl ski pas voor 4 personen mogen we zeker niet klagen.

Geweldig aardige en behulpzame receptie! Aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Neckermann

fantastisch appartement goeie ligging tov piste

fam uit weert we waren daar 14 t/m 21 januari 2017
26-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren met zijn 2 en een hondje en de appartement was prima.

Alles was aanwezig om een week skiën in het appartement

Mensen moeten niet klagen alles zag er goed uit is wat oud maar dat is in nederland ook als je 10 jaar in het zelfde huis woont en nooit iets veranderd.

Een dikke pluim voor de eigenaar en werknemers .

Onder Tafel stond een scheve poot gemeld en nog de zelfde dag gemaakt.

mooi zwembad erbij

ligging prima 100 meter en je stond op de piste of met de bus naar het centrum.

lopen naar het centrum ongeveer 500 meter en dat vonden wij geen probleem

Voor ons een dikke 9

Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijke plek meteen aan de piste.

Mooi!
8-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Met z'n Tienen in het 10 persoons chalet, wel wat krap, maar goed te doen. Je bent toch de hele dag aan het skiën, dus alleen s avonds dat probleem.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Teleurstellend

Ives
2-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Er is maar één toegangsweg naar het complex en parkeren is dramatisch omdat er onvoldoende parkeergelegenheid is. De ondergrondse parkeergarage is te laag indien je een monovolume met een dakkoffer hebt. Inchecken ging vlot en vriendelijk. We verbleven in een chalet voor 8 met 3 volwassenen en 2 kinderen. Bij aankomst was de chalet vuil en was er een muffe geur, onze vakantie begon dus noodgedwongen met 2 uur poetsen. Bij de twee andere chalets van onze groep hetzelfde verhaal. Uitpakken is een avontuur omdat je met je koffers en alle materiaal over onverlichte en besneeuwde paden moet gaan om je chalet te bereiken. Op deze avontuurlijke tocht moet je ook nog enkele losliggende treden van een trap trotseren. WiFi is tegen betaling beschikbaar aan de receptie. Je betaalt een forfait voor 24 uren gebruik, hou er wel rekening mee dat je tussen 12 en 15:30 uur en na 20 uur buiten moet internetten want dan is de receptie gesloten. Besluit: slecht onderhouden en slecht beheer / veel gebreken.

Gereisd met vrienden in maart 2016

• Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Skigebied is fantastisch, mooie pistes.

Accommodatie is eenvoudig maar ok. 6 pers acc voor 4 personen geboekt. Goede ligging nabij de piste.

Nieuwe matrassen waren slecht en zakte door, helaas was ook de vaatwasser stuk, gewoon pech. Geen WIFI bij de receptie. Zwembad is niet uitnodigend dus maar niet gezwommen.

Ziet er allemaal oud uit. Ons huisje was aardig schoon, zelf ook nog extra schoongemaakt, bij de buren was het anders.....Volgende keer maar weer wat meer uitgeven aan de accommodatie zodat het beter aan de wensen voldoet.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Nooit meer

Erica
22-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn deze week in dit appartement, nu drie nachten gehad. Op het eerste gezicht lijkt het allemaal goed en gezellig, tot je ziet hoe vies en uitgeleefd het is (ondanks dat dit de eerste week van het winterseizoen is). Gordijn hangt half los, kitranden in bad zitten los en zijn zwart, hele vieze afzuigroosters, gescheurde bekleding van de bank, enz. Het meest vervelend was nog de enorm doorgezakte matras waar echt niet op te slapen viel. We kregen een ander, maar deze rook enorm naar kots! Na de tweede nacht kregen we het eerste doorgezakte weer terug. Verder is de keuken erg slecht uitgerust; er zijn drie pannen, wat bestek en daar heb je het ongeveer mee gehad. Er is zelfs geen snijplank om je brood op te snijden, en het mes wat voor vleesmes door moet gaan kan je nog geen ui mee snijden (er is ook geen schilmes oid.) Ook de beloofde oven is er niet, slechts een magnetron met wat gloeidraden, waar je nog geen broodje in kan afbakken. Kortom, niet heengaan!

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Erg teleurstellend!

cecilia Stolt
2-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit appartementen complex is oud, slecht onderhouden en vies. De eigenaren en management vinden het duidelijk niet belangrijk dat meubels, spullen en het gebouw stuk zijn. Zelfs naar klachten over hoe vies het was werd er niets aan gedaan.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Armzalige appartementjes

Ann
21-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hadden een appartement voor 6 personen met een cabinne. Hoe je daar met 6 moest verblijven is ons een raadsel. Er was 1 schappenkast (zonder afsluiting) in de slaapkamer. De matrassen waren slecht met diepe putten en dringend aan vervanging toe. De keuken had een vuur waar je niet eens vlees op kon bakken omdat het niet hevig genoeg ging. Qua kookmateriaal was er zo goed als niets. Zelfs een pan ontbrak en moesten we gaan vragen. Ook de skilockers zijn maar voor 2 paar ski's & boots. Waar je met de overigen moet blijven ? Het enige voordeel is de ligging bij de piste.

Gereisd met vrienden in december 2014

Neckermann

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residences le Grand Panorama II in Valmeinier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residences le Grand Panorama II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.