Appartement Résidence Les Lodges de Pierres

Appartement Résidence Les Lodges de Pierresstersterster

6Voldoende

Frankrijk, Rhône - Alps, Valmeinier

Op vakantie geweest naar Résidence Les Lodges de Pierres?

6Voldoende

• 9.3Ligging t.o.v. pistes
  • 5.8Inrichting
  • 6.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Les Lodges de Pierres voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

12 reviews over Appartement Résidence Les Lodges de Pierres

• 3P.V. de Jong04-03-2011

nooit meer

Er is geen huismeester aanwezig . dus als je problemen in de avond hebt zoals van technische aard , of gehorige buren . dan mag je het zelf oplossen. De appertementen zijn klein om in een slaapkamer te moet je door een andere slaapkamer . de bedden zijn slecht . de bedbank versleten . Bij aankomst appartement smerig en bij vertrek moet je het spik en span overdragen . skipassen moet je zelf achtereen . Parkeergarage zit altijd vol dus daar moet je niet oprekenen . Er is een ruimte waar je je skispullen kan opbergen , maar is niet verwarmd , dus je moet je skischoenen meenemen naar je apprtement .,het enigste goede is , het ligt dicht bij de lift .

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 7fam.Peeters12-04-2010

nooit meer

mooi skidorp, accomodatie ligt vlakbij de pistes;ideaal Alleen vergeten ze te vermelden dat er een pub ligt op de begane grond van het complex. Iedere dag tussen 23uur en 2uur kun je meedansen in je bed. En daar komt nog bij dat de bezoekers van dat cafe onder je slaapkamerraam zitten te zingen en te roepen alsof ze iemand geen nachtrust gunnen. Ons zien jullie niet meer terug.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 8van den Heuvel27-02-2009

ideale plek voor skien zonder franje

Lodges des Pierres is gelegen op een korte afstand van de piste en liften voor skihuur en bakker, alles binnen handbereik

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 9Karine09-04-2008

Wij verbleven hier van 29/03/2008 tot 05/04/2008 en we hebben een fantastische reis gehad. Ons appartement lag in blok "Chamois"Valmeinier 1800m.De ligging t.o.v.de pistes kan gewoon niet beter.Het appartement voor 4/5p. is klein maar zeer gerieflijk. Zéker een plek om nog eens terug te komen!!!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in april 2008

• 8Jenny16-11-2005

Wij zijn in de voorjaarsvakantie geweest,ligging is perfect, je loopt zo naar de lift, er waren ook geen lange wachttijden, alleen het chalet is erg klein, maar was wel redelijk schoon. Super vakantie gehad met 2 kleine kinderen(6 en 7) nadeel is wel dat er geen ned. sprekende skilerearen zijn, maar verder was het prima.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in november 2005