Appartement Odalys - L'Ecrin des Neiges

Appartement Odalys - L'Ecrin des Neiges

7.9Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Valmeinier

Op vakantie geweest naar Odalys - L'Ecrin des Neiges?

7.9Goed

• 8.9Ligging t.o.v. pistes
  • 7.7Inrichting
  • 8.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Odalys - L'Ecrin des Neiges voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

21 reviews over Appartement Odalys - L'Ecrin des Neiges

• 8yvonne07-02-2012

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader

Prima appartement, dicht bij de piste. Er zijn twee slaapruimtes die door middel van schuifdeuren afgesloten kunnen worden. Mooi uitzicht. Wij hadden samen met vrienden, vier appartementen naast elkaar. Het enige minpuntje was het inchecken, dat verliep nogal chaotisch.

Gereisd met vrienden in december 2011

• 4josé02-02-2012

Geen lift tot laatste etage!!!!

Lift alleen in het hoofd gebouw en t/m etage 3,dus als je in het gebouw naast en op de 4-de etage zit moet je veel lopen(erg onhandig en vermoeiend met in en uit laden van bagage). Geen plek voor app.complex waar je eventjes kan parkeren voor in en uit laden. ERG MOEILIJK om parkeer plek te vinden!!!!! Deken's erg vies en stinkkend(ik denk nog nooit gewassen)! Rond 19.00 is warm water op,dus moet met bijna koud water douchen. In de keuken erg weinig licht.

Kinderopvang i.c.m. skilessen slecht geregeld,hele slechte ervaring!!!!

Niet ver van skiliften. Verder redelijk schoon.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 8maes29-03-2011

verblijf l'ecrin de neige a valmeinier

Wij zijn pas terug van een weekje verblijf in Valmeinier.L'ecrin de neige is zeker aan te bevelen.Om 14h30 hadden wij reeds de sleutel.Appartement proper en ruim..Receptie vriendelijk en behulpzaam.Terugbetaling van borg verliep vlekkeloos.Wij keren zeker terug.

Gereisd met partner in maart 2011

• 7Fam Simons01-05-2010

toffe vakantie

We waren met 3 in een app van 5 à 6 personen. Voldoende plaats maar weinig opbergruimte. Het app. was proper. Alle voorzieningen waren aanwezig met hier en daar een kleine onvolmaaktheid. Bijv. deuren van de kasten sloten niet goed. De dop van het bad was zeer moeilijk te openen. De schuifdeur van de slaapkamer ging zeer stroef. Het was einde seizoen en dat zal er wel mee te maken hebben. We hadden een balkon waar de hele avond de zon op scheen, geweldig. Vanaf het skilokaal was het 150 tot aan de piste. De prijs voor dit app. was laag dus prijs/kwaliteit was goed. Tijdens het karnavalverlof liggen de prijzen veel hoger en betaal je voor dit app. teveel. Er zijn voldoende winkels , bakkers, slagers op wandelafstand. Voldoend parking voor de deur. De bedden leken op het erste zicht primitief maar we hebben er zeer goed op geslapen. We hebben een mooie week achter de rug in een mooi en tof dorp.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 8Paula de Jong18-01-2007

Van 23-30 december 2006 geweest. Vriendelijk bij de receptie: we kregen gelijk bij aankomst de sleutel i.v.m. 1e huurders v/h seizoen. Matige sneeuwcondities, veel stenen op pistes, beperkt aantal pistes open, hele week zon. Verbinding naar Valloire was open via stoeltjeslift Valmeinier 1500. Valmeinier 1800 kent diverse niveauverschillen; het appartement ligt op het laagste niveau gelijk aan het niveau v.h. centrum. Appartementen bovenin betekent traplopen. Het was ca 150 mtr lopen naar de twee stoeltjesliften, verzamelpunt skischool en kleine centrum. Skiverhuur naast accommodatie; 3 kleine supermarkten verspreid over Valmeinier 1800; wel weinig keuze qua vlees. Appartementen met balkon niet bijzonder ruim, wel netjes en volledig ingericht. Rechtstreeks via Touroperator geboekt inclusief skipassen, scheelde! Voor diegenen die nog gaan: veel plezier!! In Residence Ecrin des Neiges is een lift. Appartementen bovenin VALMEINIER 1800 betekent traplopen; o.a. Residences bevinden zich in het hoger gelegen deel. Ook bevinden zich op het hogere niveau twee van de drie supermarkten. Wel kun je natuurlijk via de piste naar de stoeltjeslift skien. In het hoogste deel van Valmeinier is nóg een skischool.

Gereisd in januari 2007

• 8m. schutte17-12-2006

Een mooi appartement voor een goede prijs. Alles nog vrij nieuw. Vlak aan de piste, dus ideaal om 'smiddags thuis te eten met de kinderen. Voor kinderen erg leuk, weinig verkeer dus kunnen lekker sleeën en spelen. Pistes zijn breed en het was er superrelaxed skiën

Gereisd met familie in januari 2006

• 7Cathérine Van de vorst04-04-2005

Wij vonden de pistes in Valmeunier zeer slecht geprepareerd waardoor de meeste van onze groep naar Valloire trokken. In Valloire zijn de pistes ook veel breder. De appartementen waarvan keuken OK maar slaapkamervertrek had een vochtprobleem waardoor tapis-plein en achter bed vol schimmel zat. Hier komen we niet terug.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras