Hotel Les Carrettes

• Kinderopvang

27 reviews over Hotel Les Carrettes

• 8hennebel14-05-2015

mooie plek

hier zijn wij geweest in julie 2013 het was een mooie plaats om hier naar toe te komen in valmeiner in valmeinier hebben we verschillende dingen bezocht vb hier van is de markt in de stad zelf iedere dag in de week valt er een uitleg in de zomer met de activiteiten die gepland zijn voor heel de week un valmeinier kan je ook mooie wandelingen maken wat de kamer betreft was die wat klein voor met 5 pers

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8hennebelJ18-04-2014

toffe vakantie

wij hebben daar een toffe vakantie gehad kamers waren verzorgt zwembad was ook verzorgt s'avonds was er annimatie aawezig in het hotel lekker eten valmenier is ook een mooie streek

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 5Femke Gommers15-03-2014

Niet voor herhaling vatbaar

De ligging tov de pistes is super! Maar daar bleef het voor ons ook bij. Het hotel is heel authentiek(beetje verouderd). Wij kregen als jong koppel een kamer met 2 aparte bedden. Er zou ook een douche aanwezig zijn op de kamer maar aangezien die zich onder een schuin dak bevond kon je er niet eens onder gaan staan (dus enkel bad). Ook de WIFI was niet top, niet te bereiken tot op onze kamer en viel altijd weg. Wij hadden vol pension, het ontbijt was telkens hetzelfde en niet uitgebreid maar wel verzorgd. 's middags was het buffet-vorm en waren er wel lekkere maaltijden, voor ieder wat wils. 's avonds daarentegen was het een menu waarin ze vooral streekproducten wilden verwerken. Niet meegevallen! Heel vreemde combinaties (een slaatje met cake en warme kaassaus). Er was ook geen keuze bij het menu, jammer... Het personeel was wel heel vriendelijk!

Gereisd met partner in maart 2014

• 9Katty08-09-2013

Goed begin van de nieuwe uitbaters!

Sinds dit voorjaar zijn er nieuwe uitbaters in Hotel Les Carrettes in Valmeinier 1800! Ze doen erg hun best! Deze zomer waren er echt spotprijzen met relatief zeer degelijke kwaliteit! Ok, het (meestal erg jonge) personeel spreekt enkel Frans (dus handig als je zelf enkele woorden Frans kan). Maar alle voorstellen tot verbetering zijn welkom bij de uitbaters! Ze doen hun uiterste best om hieraan tegemoed te komen, maar je moet het durven vragen! (vb. op het buffet is er altijd een saladebar, stokbrood en wisselende kaassoorten, naast de dagelijks wisselende, warme gerechten - meestal 2 keuzes, zowel 's middags als 's avonds - maar als je dan nog niets lust, dan kan je aan het personeel vragen om iets anders te kunnen krijgen en bekijken ze wat mogelijk is! En als de meeste kindjes Vlaams zijn, dan kan je vb. zelf een Vlaamse DVD afgeven voor de cinema. Na het zomerseizoen beginnen ze met renovaties: nieuwe bar, keuken, sauna, enz... Dus kan alleen nóg beter worden!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 7Janusz Vanhellemont30-08-2013

Prijs kwaliteit OK maar zeker geen topper

We hadden dit hotel geboekt via touroperator waarbij het een van de goedkoopste all in hotels was. Toch even je hart vasthouden dus of je dan wel de nodige kwaliteit krijgt. Gezien de prijs was die kwaliteit zeker aanvaardbaar. Vooral het verwarmde zwembad viel in de smaak bij de kinderen. Het eten viel wel wat tegen. Eentonig, weinig smaakvol, weinig verse groenten. Zeer matige kwaliteit van eten over het algemeen. Wat vooral echt tegenviel was de animatie tot na 23u bijna iedere avond. We sliepen net boven de bar op de eerste verdieping en het lawaai was dusdanig dat onze kinderen de slaap niet konden vatten. De vriendelijkheid van het personeel en de familiale sfeer zijn dan weer wel pluspunten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Mevr. Mathys16-08-2013

Prijs/kwaliteit bijzonder goed

Wij boekten dit hotel via het internet. Het hotel is prijs/kwaliteit zeer eerlijk. De kamer was in orde, het eten is in orde, de ligging is fantastisch. Op een boogscheut van de Galibier, de Col de Meje en Alpe D'Huez. Wij vroegen hier en daar een extraatje (het opwarmen van een bord voor de kids, tips voor de omgeving...) en de uitbaters deden al het mogelijke om het ons naar onze zin te maken. De mensen die hier negatief over doen; moeten gewoon een hotel in een andere klasse boeken. Les Carrettes is "waar voor je geld"; en wij houden er mooie herinneringen aan over.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8Van der Vinck12-08-2013

prijs kwaliteit zeer goed

Het is een dorpje maar voor wandelaars of fietsers is een ook een paradijs. Het eten was simpel en vaak afwisselend, (al maakte ze graag kroketballetjes.) En gewoon lekker, ook voor de kinderen was er steeds iets naar hun goesting, elke maaltijd vers fruit. De all in is qua drank simpel, in plastiek bekertjes op de toog, vraag geen minuut later een pintje want dat word aangerekend. De kamer is ruim genoeg, wij hadden een balkon waardoor je toch was last had van sommige gasten die laat lawaai ( echt luid) maakte op het terras, de uitbaters deden hier ook niets aan. De uitbaters en het personeel waren super vriendelijk en behulpzaam , behalve de animatrice zij sprak enkel Frans, dit moet geen probleem vormen maar zij negeerde echt alle kinderen die geen Frans spraken tegen de andere was zij vriendelijk. Mijn dochter is gewoon op het podium gestapt tijdens de voorstelling ( waar franse kindjes voor geoefend hadden ) en meegedaan

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10jarne hennebel18-07-2013

waarom geen 4 sterren en maar 3

zeer mooi berghotel voor de prijs kwalitiet zeer goed kamers waren proper zeer mooi aangelegen zwembad is ook zeer de moeite waard voor kinderen en volwassenen hotel licht op 1800 meter hoogte is zeker de moeite waard om eens te gaan en wij keren zeker nog eens terug !!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 6Els17-07-2013

heel vriendelijk personeel

We zijn net terug van een weekje les Carrettes. De animatie is enkel voor franstalige kinderen (en heel lawaaierig) en de baas doet geen enkele moeite om contact te leggen met de Vlamingen in het hotel (stopt niet aan hun tafel, geen vriendelijke groet of ajb). Gelukkig is het personeel en de vrouw des huize wel heel vriendelijk. Kleine, maar nette kamers. Weinig afwisseling tijdens het ontbijtbuffet. 's Avonds kan je maar beter snel daar zijn anders is de helft van het buffet(vrij beperkt tot vaak maar 1 gerecht in 4 verschillende schalen!) al afgeruimd. Wel lekkere lunchpakketten. Voor ons zeker geen 3sterren waard!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 8jokestaalman5111-08-2012

Leuk hotel op 1800m hoogte.

Leuk gezellig hotel op 1800 m hoogte met prachtig uitzicht. Valmeinier 1800 is een wintersportplaats( skilift is achter het hotel ) maar in de zomer zijn alle winkeltjes en restaurantjes dicht. Het is daarom ook een all inclusive hotel. Het eten is lekker en als je wil kan je elke dag en lunchpakket vragen. Personeel van het hotel is erg vriendelijk, jammer dat maar een enkele persoon engels spreekt. Ook de animatie , die er elke dag is, is uitsluitend in het frans, daar zit geen woord engels bij en dat is jammer. Verder is er een heerlijk zwembad en een leuk terras. Vanuit het hotel moet je wel elke dag de berg af om ergens te komen. De omgeving is schitterend !

Gereisd met partner in juni 2012

3 tips over Hotel Les Carrettes

• hennebelJ, 18-04-2014 Rapporteren

een aanraader bezoek zeker eens de markt in valloire

• Katty, 08-09-2013 Rapporteren

In het dorp Valmeinier 1800 worden in de zomer ook veel activiteiten georganiseerd (zowel betalende als gratis), dus zeker de moeite! Ook de dagwandeling met picnic met de hotelbaas is een aanrader!

• Aniniem, 15-12-2011 Rapporteren

Ga eens skiën in Valloire(gevordenen) beginners kunnen beter oefenen in Valmeinier! Leuke diepsneeuw! Eens probreren

0 vragen over Hotel Les Carrettes

Hotel Les Carrettes info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten