Géén boekingskosten
FrankrijkRhône - AlpsVallorcineAppartementen VallorcineAppartement Dormio Resort Les Portes du Mont Blanc

Appartement Dormio Resort Les Portes du Mont Blanc

FrankrijkRhône - AlpsVallorcine

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Dormio Resort Les Portes du Mont Blanc voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 21 reviews

Meer appartement info

21 Reviews over Dormio Resort Les Portes du Mont Blanc

• 9Christine et Dominique Vandewalle Van Wambeke07-02-2022

Een aanrader

Voor ons is het de vierde keer dat we naar "Dormio Resort Les Portes du Mont Blanc" gingen. Zoals altijd is het fantastisch meegevallen. Het zijn mooie appartementen en we voelen er ons thuis. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Aan de receptie word je altijd heel vriendelijk onthaald. De appartementen en de gemeenschappelijke delen zijn proper en worden goed onderhouden.

, Eigenaar, 08-02-2022

Beste Christine et Dominique Vanderwalle Van Wambeke, hartelijk dank voor uw mooie review. Wat leuk om te horen dat dit jullie vierde keer was op Dormio Resort Les Portes du Mont Blanc. Wat goed om te horen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad op ons resort. We hopen jullie graag voor de vijfde keer te mogen verwelkomen! Met hartelijke groet, Tessa - Dormio Resorts & Hotels

• 8Joris uit Oegstgeest10-01-2022

Goed maar ook wat minpunten…

Laat ik beginnen met het feit dat de ligging naast de gondel naar Vallorcine Balme ideaal is en de kwaliteit en uitrusting van het huis best goed in orde. Zwembad, sauna en bubbelbad zijn top. Het skigebied zelf is erg leuk en uitdagend genoeg, zeker met een gezin met jong spul. Er zijn ook een paar minpuntjes te noemen; zo is het dorp Vallorcine erg doods t.o.v. Argentière of Chamonix. Een gezellige bar voor een aprés ski pilsje of een supermarkt ontbreekt. Je bent dus gedwongen om 25 min te rijden voor je boodschappen. Uiteten in het restaurant van het resort was er niet bij omdat deze (en dat werd bij aankomst al gemeld) voor de hele week al volgeboekt was. Het vinden van een restaurant in de buurt is mogelijk er zijn 2 goede in de omgeving! Echter het gebrek aan personeel zorgt ervoor dat je op maandag, dinsdag en woensdag op jezelf aangewezen bent of 25 min moet rijden naar Argentière voor de super of een restaurantbezoek.

Tessa Wennekes, Eigenaar, 12-01-2022

Beste Joris, hartelijk dank voor uw mooie review. Wat goed dat u de locatie van ons resort zo fijn vond tijdens uw verblijf. Wat vervelend om te horen dat u niet voor eten terecht kon in het restaurant omdat deze bij aankomst al volgeboekt was. Excuses voor het ongemak! We hopen dat u desondanks alsnog een fijn verblijf heeft gehad. We hopen u graag nog eens terug te zien! Met gastvrije groet, Tessa - Dormio Resorts & Hotels

• 9Roeland Overkamp14-12-2021

Het is de moeite waard om bij jullie te verblijven

Samen met mijn zoon op pad. Was heerlijk! Doel was om de omgeving van Vallorcine en het appartementencomplex te zien en te genieten van de sneeuw. Sneeuw was er volop dus we hebben heerlijk kunnen skiën. Lekker is om het treintje naar Chamonix te nemen. Vallorcine is een leuk dorpje met veel mogelijkheden voor outdoor activiteiten. Het dorp heeft goede verbindingen naar andere plaatsen. Binnen het complex is genoeg te doen voor jong en oud. Met name hebben we genoten van het restaurant dat een erg goede kaart heeft. Op het complex zitten een zwembad met sauna, Turks stoombad, een whirlpool en een kleine fitness. Verder is er een aparte ruimte voor de kleinere kinderen.

Ga zo door mensen, wij komen zeker terug.

• 10Dhr. van Hogeloon22-11-2021

Prachtig resort met alle denkbare faciliteiten

Prachtig mooi resort met zwembaden en wellness. Direct aan zee op een rustige plek aan de kust. Alicante en andere mooie kustplaatsen op korte afstand. Goede bereikbaarheid met de auto en een parkeerplaats in de parkeergarage zodat je auto ook lekker koel blijft. Direct achter het resort loopt is een tramhalte, hiermee kun je zowel richting Alicante als ook richting Benidorm alle kustplaatsen langs. Heerlijk gegeten op het resort bij restaurants Nuzza en Parqui

• 9Paul en Carla21-11-2021

Geweldig appartement en zeer vriendelijk personeel

Het appartement was zeer modern ingericht, lekker ruim, van alle gemakken voorzien en met een geweldig zeezicht. Met de auto maar, nog leuker, met een treintje (een paar honderd meter van het complex) waren Alicante, Benidorm en zelfs Denia zeer goed bereikbaar. We hebben van prachtige zandstranden kunnen genieten en de leukste plaatsjes bezocht, waaronder een aanrader Villa de Yoyosa met een gezellige boulevard en zandstrand. 's Morgens genieten van de zonsopkomst, daarna een lekker ontbijtje (iets meer variatie zou nog beter zijn) verzorgd door zeer vriendelijk personeel en daarna er op uit. Elke drie dagen, schoon bedde- en linnengoed. Yes, vakantie!

• 10Wout19-11-2021

Een aanrader!

Een hele leuke omgeving, mooie accommodatie met erg leuk en gastvrij personeel! Je stapt vlak bij het complex op een tram die brengt je naar allerlei leuke plaatsen. (richting Alicante of Benidorm en de tussenliggende plaatsen)

• 9Harrie27-10-2021

Inspirerend en comfortabel Dormio Vallorcine!

Uitstekend appartement, fraaie ligging, vele sportieve mogelijkheden, fantastische gastvrouw, comfortabel resort, rustig gelegen maar alles wat je nodig hebt snel bereikbaar: zeer aanbevolen.

• 9Wouter24-08-2021

Superverblijf in mooi resort

Zeer aangenaam verblijf in groot duplexappartement. Heel veel ruimte in een tof resort. Gratis gebruik van de Mont Blanc Express waardoor je de wagen aan de kant kan laten. Het appartement is zeer ruim en voldoet aan alle comfort. Leuk zwembad om af te koelen.Vallorcine is zeer rustig maar is vlakbij het drukke en toeristische Chamonix.

• 8W. van Iterson12-08-2020

Prettige resort in een prachtige omgeving

De start was wat moeizaam, door de late inchecktijd (17.00) en met name de beperkte hygiene in het appartement. Na een vraag hierover is het appartement nogmaals schoongemaakt naar volle tevredenheid. Daarna werd het alleen maar beter. Mooi resort, vriendelijk en behulpzaam personeel, een zwembad en vooral de vele mogelijkheden voor activiteiten buiten de deur. We hebben veel wandelingen gemaakt in Vallorcine, Montroc, Chamonix en ook in Zwitserland. De speelgelegenheid bij het resort was erg leuk. We hadden 2 jonge kinderen (1 en 3 jaar) en die hebben zich daar prima vermaakt. Jammer dat er vrij weinig is voor jonge kinderen tijdens wandelingen zoals in Oostenrijk. Je krijgt ook een trein/buskaart voor de omgeving. We hebben die vrijwel altijd gebruikt, de trein stopt pal naast het resort en je reist zo naar alle plaatsen tot aan Chamonix gratis. Kortom; geweldige ervaring en zeer zeker aan te raden!

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9Companjen27-07-2020

Fantastische locatie met veel mogelijkheden.

Vriendelijk en meelevend personeel. Neemt problemen serieus en kijkt/zoekt naar een oplossing. Doen niet moeilijk als je eerder incheckt. Duidelijk aangegeven wanneer receptie aanwezig is, maar ook buiten de tijden behulpzaam. Schoon netjes gebouw. Mooi ruim appartement, goed ingedeeld. Fijn elke kamer eigen bad/douche. Schoon goed onderhouden en ruim zwembad, prima na een wandeling in te ontspannen, met heerlijk subtropisch temperatuur. Handdoeken en shampoo /douchegel volop aanwezig. Wat ook echt heel prettig was, wasmachines en droger vrij toegankelijk, niks geen gereserveer. Mooie overdekte garage, door onze dakkoffer daar geen gebruik van gemaakt, maar zeker een voordeel. Verder een top locatie, gratis gebruik van de trein op 5 minuten loopafstand. Liftjes die je tegen betaling naar boven brengt waar mooie wandelroutes gelopen kunnen worden. Veel bezienswaardigheden redelijk op afstand met de auto af te leggen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)