Appartement
7,1

• Ligging t.o.v. pistes6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Dormio Resort Les Portes du Mont Blanc voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Dormio Resort Les Portes du Mont Blanc in het Nederlands

Uniek!

Kim
27-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Adembenemend mooie natuur! Geweldig skigebied. Aardig personeel. Ruime huisjes. Wij hebben echt een onvergetelijke vakantie achter de rug en komen zeker terug 👍👍👍👍.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Comfortabel ruim appartement

Anoniem
7-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartementen complex bestaat uit 3 gebouwen die verbonden zijn met een binnengang. Het gebouw bij de receptie waar wij zaten had wat geluidsoverlast van de pooltafel. De geluidshinder was alleen in de zitkamer in de slaapkamers had je er geen last van. De parkeergarage was ruim en overdekt. De gondel ligt naast het complex alleen kon je niet alle dagen de aansluitende stoeltjes lift nemen. Deze was regelmatig dicht door de weersomstandigheden. Dan was het lopen naar het skigebied van La Tour. De lockers waren aan de kleine kant maar de skischoenen mochten op de warme gang staan. Mooi ruime appartementen met fijne bank en stoelen, oven, magnetron en balkon.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2011

Mooi appartement

Max
5-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooie nieuwe luxe appartementen. Leuk zwembad met sauna, fitness, whirlpool. Wandelroutes en kabelbaan vrijwel naast de deur. Bij aankomst krijg je een treinkaart voor gratis reizen naar Chamonix (en verder) aangeboden. Omdat l'Ours Bleu bijna naast het station ligt is dit erg handig. Nadeel is dat de trein vlak lang de appartementen loopt maar de overlast is zeer beperkt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Een aanrader!

Sandra
28-12-2009

Heerlijk dicht bij de lift. Appartemtenen met een hotelsfeer. Receptie spreekt meerdere talen. Zwembad wat koud, maar je komt toch om te skiën.

Gereisd Met partner in december 2009

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dormio Resort Les Portes du Mont Blanc in Vallorcine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dormio Resort Les Portes du Mont Blanc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Dormio Resort Les Portes du Mont Blanc