8.1FantastischScore uit 377 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8.1

Over Yelloh! Village La Plage Fleurie

Camping La Plage Fleurie in de Ardèche. Deze camping is minder geschikt voor wie kampeert voor zijn rust want het animatieprogramma duurt hier dagelijks tot middernacht. Muziek wordt dan graag gedraaid. De plaatsen zijn ruim en het sanitair is nieuw. Er is een zwembad met glijbanen, tafeltennis en een winkel. In 10 minuten in Vallon Pont d’Arc.

Telefoonnummer

Website

Social media

Instagram, Facebook

Yelloh! Village La Plage Fleurie

Veel vakantiegangers waren in hun nopjes met de prachtige ligging aan de rivier en het ruime aanbod aan activiteiten die de camping te bieden heeft, van live muziek en shows in de avond tot een breed scala aan spelletjes en sporten overdag. Het zwembad en de glijbanen kregen ook lovende woorden, evenals de keurig onderhouden sanitaire voorzieningen. De mogelijkheid om te verkoelen in de rivier werd als ideaal beschouwd, en het entertainment van hoog niveau zorgde voor een levendige sfeer. De omgeving biedt genoeg vermaak, met mooie dorpjes en natuur, waardoor de vakantiegangers een heerlijke tijd beleefden op deze gezellige en mooi gelegen camping.

• Honden toegestaan
Sport & Entertainment
  • Fitness

Wat zeggen bezoekers over

8.1FantastischScore uit 383 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

383 reviews

Voor ons niet meer.
Door Rudi op 17-07-2024
Gereisd met oudere kinderen

Na de goede recensies gelezen te hebben, deze camping geboekt. Voor ons toch n kleine tegenvaller. Zwembad is veel te klein. Ook hanteert men absurde regels: geen drank, geen slippers (vloer is op sommige plaatsen erg grof),... Ook is er geen toilet aan het zwembad. Sanitair is netjes, maar op sommige tijdstippen aanschuiven Onze staanplaats was erg klein, wel zijn sommige groter. Voor kleine kinderen is er animatie, voor pubers is er zeer weinig. Avondanimatie kon ons niet bekoren (luid, vooral optredens van lokale 'zangtalenten'). Restaurant is netjes, maar prijzig. Camping ligt vlak aan de Ardèche. Boottocht is een aanrader. Winkeltje heeft een beperkt aanbod. Voor ons de eerste keer dat we zeggen: ' Nee, hier komen we niet meer

Mooie camping!
Door Wendy op 07-07-2024
Gereisd met oudere kinderen

Fijne camping in super mooie omgeving! Wij hadden het geluk dat we dit keer in het voorseizoen op vakantie konden, in het hoogseizoen zou ik hier niet willen zijn qua drukte en warmte. Mooie camping, goed onderhoud, vriendelijk personeel en van alles te doen. Entertainment in de avond, naast de belangrijke sportevenementen op groot scherm, hoeft van mij niet perse, maar de bands waren wel goed! Ruime kampeerplaatsen, sommige uitzonderlijk groot! Sanitair is gemengd m/v/x en was eind juni/begin juli nog niet allemaal open. Er is 1 verwarmd sanitair deel. Zwembad is lekker, maar ik denk erg vol op warme dagen in hoogseizoen.

Minpunten: Veel honden op de camping, veel baasjes die ze los laten lopen. Op de duurste plaatsen van de camping, was nergens een watertappunt beschikbaar. Best veel rare kampeerplekken, erg scheef, bomen midden op je plek. Uitdaging, vooral voor tenten en vouwwagens, om de boel knap neer te zetten.

Fijne camping
Door Daphne op 02-09-2023
Gereisd met oudere kinderen

Wij hebben twee heerlijke weken gehad op deze camping. De ligging aan de rivier is ideaal; hier kun je fijn zwemmen en afkoelen bij warm weer. Verder wordt er veel georganiseerd op deze camping (voor alle leeftijden is er wel iets leuks te doen). Het entertainment in de avond is van hoog niveau (live muziek, shows etc.). Ook in de omgeving is er genoeg te doen. Wat ons betreft een aanrader als je van een wat levendige camping houdt.

Yelloh! Village La Plage Fleurie

Heerlijk verblijf, mooie camping, top omgeving
Door S. Mous op 30-08-2023
Gereisd met oudere kinderen

Een gezellige, mooie camping. Prachtig gelegen aan de rivier en met een heerlijk zwembad. Voldoende mogelijkheden voor verkoeling. Sanitair was keurig en werd regelmatig schoongemaakt. Alleen jammer dat ze geen wc brillen hebben. Was even wennen. Elke avond werd er iets georganiseerd. Van een goochelshow, vuur show, dansvoorstelling, show met kinderen of een muzikaal optreden. Om 0.00 uur was het stil op de camping. Hier werd streng op toegezien. Kortom, wij hebben genoten.

Heel erg leuk en goed!
Door Simone op 29-08-2023
Gereisd met oudere kinderen

Een hele mooie, goed verzorgde camping. De huuraccomodatie aan de rand van het terrein (cottage riviera) is een aanrader als je wat rustiger wilt verblijven. Zwembad is schoon (wel strakke boxer aan voor de jongens en mannen!), glijbanen erg leuk, lekker eten aan de strandbar of restaurant, veel activiteiten en voor ieder wat wils (van yoga tot voetbal, van waterspelen tot paintball, van koken tot paardje rijden), dichtbij een goedkopere supermarkt, rivier is top (aan de overkant uit boven springen is een must!). Als je met je eigen caravan of tent reist is het aan te raden om aan de randen te gaan staan vw de warmte/schaduw en vanwege de drukte (ga niet rondom het badhuis/sanitair staan!). Omgeving is prachtig, wonderlijke natuur, leuk dorpjes (iedere avond zijn de winkel tot laat geopend), grotten (cocaliere en chauvet met NL vertaling), kanoen.

prima week gehad!
Door moniek op 27-08-2023
Gereisd met oudere kinderen

we hadden een stacaravan gehuurd die prima in orde was met een prachtig uitzicht. rondom de camping ook een prachtige omgeving en voldoende te doen. zwembad vonden wij matig. De steentjes op de grond zijn echt pijnlijk. Ook verplicht op blote voeten lopen vonden we niet fijn. veel te weinig ligbedden en veel te weinig schaduwplekken. Campingwinkeltje bizar duur!! Animatie vonden wij niet bijzonder. De week ervoor op een andere camping gestaan waar de animatie echt top was we hebben gegeten in het restaurant van de camping en dit was bijzonder lekker!! Prima vakantie gehad maar voor ons wel eenmalig.

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.