Tijdelijk €25 aanbetaling

Yelloh! Village Domaine de l'Esquiras

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Domaine de l'Esquiras voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 78 reviews
+15

8.8FantastischScore uit 78 reviews
  • 8.6Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

78 Reviews over Yelloh! Village Domaine de l'Esquiras

• 9H de wijk02-09-2017

Kom hier al 6 jaar en telkens is het weer een feest. fantastische leiding . Een restaurant waar je voor een redelijke prijs heerlijk kan eten Ook dit jaar was het weer thuiskomen. Caravan werd met de motormaaier op zn plekkie gezet (heb geen mover😣) Waar vind je dat nog Bij gezondheid volgend jaar weer

• 10Eetgelegenheden
  • 9Sem29-08-2017

Leuke vakantie met kleine kinderen

• rustige, kleinschalige camping op fietsafstand (2km) van het drukke vallon pont d'arc en de Ardèche. Vlakbij Lidl (1km)
    • over het algemeen stil en rustig 's avonds en om 23u volledig stil (nachtwaker)
    • super zwembad voor de kleine kinderen (verwarmd en mogelijkheid tot overkappen, dus bescherming tegen zon / wind)
    • beperkte activiteiten op camping (zo was er een circus wat wel eens leuk was voor de kindjes
    • restaurant met lekkere pizza's
    • veel volk dat jaarlijks terugkeert en die troepen wel wat samen
  • 9anoniem08-08-2017

Prima camping

Sanitair schoon en netjes. Vriendelijk personeel. Goed restaurant en een prachtig zwembad. Bereikbaarheid van de camping staat inderdaad niet zo goed aangegeven

• 9Frans van Essen24-06-2017

Prima camping

Camping Domaine de l ' Esquiras is een fijne en rustige camping met mooie, vaak schaduwrijke (bomen), ruime plaatsen en een mooi uitzicht. (Ouder koppel in voorseizoen) Een aanrader om te relaxen. De toeristische zaken zijn op korte afstand te vinden. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. In deze rustige omgeving komt men helemaal op adem. Er mag best een ster bij, zeker voor de beide zwembaden. Het binnen zwembad is geweldig. Het sanitair prima en wordt goed schoongehouden. Toegang met caravan vond ik (40 jaar ervaring) wat problematisch, dit zou op de site wat beter uitgelegd kunnen worden.

• 10Marc en Agnes22-06-2017

heerlijke rustige camping tussen de wijngaarden

We zijn net terug van een weekje Ardeche op Camping Domaine de l'Esquiras. De camping is rustig gelegen, er komt niet veel verkeer langs. We hadden een stacaravan gehuurd. Deze had uitzicht op een wijngaard, de bergen in de verte en het hogere deel van het stadje. Prachtig! De camping zelf is uitstekend onderhouden, veel groen en bloeiende planten. Omdat het deze week nogal warm was voor Juni (iedere dag tussen de 32 en 36 graden) hebben we veel gebruik gemaakt van de zwembaden. Voor ons was het een paradijs! Lekker liggen in de schaduw op een comfortabel ligbed en af en toe een duik in een van de twee zwembaden of een plons van de waterglijbaan. Heerlijk! Wat de camping, in onze ogen, echt, speciaal maakt is het team dat deze camping runt. Fijne mensen die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Ze staan ook open voor suggesties, moedigen dit zelfs aan. Chapeau!

Voor ons een absolute aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Jeannine11-09-2016

Superfantastisch

Gezellige kleine camping met heel veel sfeer. Alles altijd netjes. Tof zwembad met glijbaan. Misschien sanitairblok eens vernieuwen, maar het was wel elke keer proper.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Ton09-09-2016

Een aanrader !!

Gastvrij, schoon, niet al te groot, kortom een zeer fijne, knusse familiecamping ! De aanrijroute, volgens de site, was wel even wennen. Eerst de berg op en vervolgens met onze combinatie (auto-caravan) de berg af. Was blij dat ik een auto had met behoorlijk vermogen !! Aangekomen bij de camping een zeer hartelijk ontvangst, in het Nederlands !!. De gereserveerde plek was ruim, groot en had ook schaduw. Minpuntje was de electriciteitsvoorziening die redelijk ver van onze plek was. Gelukkig kabel genoeg bij ons. Sanitair was prima, voldoende in aantal, en werd goed schoongehouden. Restaurant heeft een prima kaart met een redelijke prijs. Jammer was dat de thema-avond met eten bestond uit mosselen en paella, ja en als je dat niet lust..Animatie in het Frans. Wel beperkt aanbod voor senioren, had graag wat meer live-muziek gezien. Zwembad; Prima, voldoende ligbedden en stoelen/parasols en prima toezicht door badmeester die ook zorgde dat de bedden niet op voorhand al waren voorzien van een handdoek !! Prima bijkomstigheden: de Lidl supermarkt op 5 minuten lopen en met 20 minuten was je in het stadje Vallon Pont d'Arc. !! Als je aanspraak wilt met andere Nederlandse gasten; die zijn zeer beperkt aanwezig. De Farnsen doen echter wel alle moeite om met je te communiceren !! Kortom, een prima vakantie-paradijs !!!

• 8Gezin5p07-09-2016

Prima camping, met wat kritiekpunten

Wij stonden ruim twee weken op deze camping, in augustus midden in het hoogseizoen. De camping stond dan ook helemaal vol. Prima camping, met relatief weinig vrije ruimte op het terrein zelf. Alle plekken liggen dicht tegen elkaar. De meeste plekken zijn redelijk ruim, maar soms wel met hindernissen, zoals een boom midden op een plek, of lastig in te rijden vanwege hoogteverschillen en helling. Gelukkig was er een professionele chauffeur/mede-kampeerder bereid om onze caravan achteruit tegen de helling op zijn plek te rijden (in een bocht). In principe is dit een rustige camping. Wij stonden echter dicht bij de ingang, met vrij veel (soms snel) autoverkeer. Vlak buiten de camping is o.a. een terrein voor campers, wat speelterreinen (jeux de boules) en een containerparkje. Tot onze grote verbazing en ergernis werden deze containers vrijwel elke dag vroeg in de ochtend (7 uur) en midden in de nacht (3 uur!!) geleegd, met veel kabaal. (Rammelende containers, ronkende diesels, gepiep van achteruitrijdende vuilniswagen.) Volgens de receptie was dit normaal, maar we hebben er wel enkele dagen aan moeten wennen. Restaurant van de camping is prima. Restaurant Domaines des Dames (op ca. 15 minuten lopen) is een aanrader. Zwembad ook prima, met een goed aantal ligstoelen. Zwembad tussen 13 en 14 uur gesloten (met als voordeel dat alle handdoeken op de stoelen dan verdwijnen.) Ligging landelijk aan smalle weg. Geen eenrichtingsverkeer, maar je hoopt geen andere caravans tegen te komen onderweg.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9emopi03-08-2016

camping sympathique et bien situé

17 jours de vacances à l'esquiras, 17 jours de bonne humeur et de sympathie.

De bonnes animations pour petits et grands. Bar et restaurant avec de très bons rapports qualité/prix. Personnel agréable et de bon conseil.

Situé à part des campings qui longent l'Ardèche, mais proche de vallon à pied, et de tous les sites à visiter.

Emplacement spacieux.

La dernière quinzaine de juillet plutôt tranquille, peu bruyante, sanitaires et piscines propres et très bien entretenus

Début août, arrivée massive d'habitués sympathiques (nous étions entourés dans notre allée), du coup plus bruyant (camping et piscine) jusque très tard le soir. Un manque de respect au niveau des sanitaires constaté sur notre derniere semaine, c'est dommage pour la personne qui les entretient, pour le camping qui n'en peut rien, mais aussi pour les campeurs.

• 8Fam Witters28-07-2016

Mooi, maar iets te rumoerig

Mooie, kleinschalige camping met ruime plekken. Alle voorzieningen aanwezig. Mooi zwembad met voldoende ligstoelen. Sanitair zeer schoon en goed onderhouden! Restaurant voorziet lekkere maaltijden. Wij zouden overwegen terug te komen, ware het niet dat er na 22u veel rumoer en lawaai op t terrein te horen was. Erg onrustig tot na middernacht. Tijdens de wekelijkse karaoke-avond ben ik na 23 u(!) aan de DJ gaan vragen om het volume iets terug te draaien: de meting aan onze tent zei 90 db! Onaanvaardbaar op een familiecamping! Jammer, want anders verdiende de camping 10/10!

Camping Yelloh! Village Domaine de l'Esquiras info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar