Villa Vallon

9.1Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

9.1Fenomenaal

• 9.1Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

Villa info

Meer villa info

6 reviews over Villa Vallon

• 2018
    9Fam. van Baal14-08-2018

Geweldig, we komen zeker terug!!

We hebben een voortreffelijk korte vakantie (1 week) gehad op Domaine des Rives Vallon. Villa 59 (8 persoons), heerlijke nieuwe bedden met plafondventilatoren. Uitzicht op de tuin als je de tuindeuren opent. Prive zwembad, enorm veel privacy en uitzicht op de bergen, waardoor de rivier Ardeche zich een weg baant. Een aanrader, Nederlandse beheerder en op loopafstand van de receptie en het centrale zwembad, voor de villa's die niet voorzien zijn van een prive zwembad. Op 5 minuten van de rivier de Ardeche vanaf het park ben je er zo. Buitendouche fantastische uitkomst. Zonovergoten vakantie die voor herhaling vatbaar is op dit Domaine. Dezelfde luxe als thuis maar dan op een pracht locatie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Maarten van der Kolk15-08-2013

Het was gewoon perfect

We hebben genoten van onze korte vakantie 1 weekje op dit zeer mooi aangelegde villapark in de Ardèche, alles klopte de villa die wij hadden was nummer 69 was in een woord perfect met airco op de slaapkamers top zoals het hoort, verder heerlijke ligbedden met kussens onder de pergola's plus en leuke tuin en zwembadverlichting. We hebben ervan genoten, hier komen wij zeker nog een keer terug maar dan wel een weekje langer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10vincent21-04-2013

Villa Vallon

Super mooi gelegen villa op een vakantiepark aan de rivier de ardeche

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 9aad30-07-2012

HET WAS GEWELDIG

Nadat Erik diverse malen prachtige verhalen verteld heeft over dit huis hadden wij besloten om hier onze vakantie een keer door te brengen! Erik, het enige wat wij kwijt willen is; Het was geweldig. Wij zullen je echt nog weer een keer benaderen of we dit huis van je mogen huren. Bedankt voor je goede tip

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 10aad26-10-2011

Het bestaat echt

het is een prachtige villa nummer 69 op het tevens geweldig mooi aangelegde park aan de oever van de rivier de Ardeche. Het huis welk perfect gelegen is aan de buitenrand van het park tevens een heerlijk verwarmd prive zwembad en airco op alle slaapkamers wat achteraf een niet overbodige luxe was wel moet men voor beide optie's van verwarmd zwembad en aircoinstallatie totaal € 150,00 per week extra betalen in onze ogen was het dit zeker waard echt we kunnen het een ieder aanraden om op dit park je vakantie door te brengen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 9vincent23-08-2009

nu al heimwee

Heerlijk genoten in villa vallon de villa is werkelijk uniek gelegen op mooi aangelegde park. Gelukkig hadden we een prive zwembad in de tuin en dit zorgde voor een aangename afkoeling van onze met zonovergoten vakantie wij komen zeker hier terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Villa Vallon info