Villa Vallon Pont d'Arc

6.5Voldoende

Frankrijk, Rhône - Alps, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

6.5Voldoende

• 6.5Inrichting
  • 7.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Vallon Pont d'Arc voor je op een rij gezet:

Villa info

Meer villa info

15 reviews over Villa Vallon Pont d'Arc

• 2019
    6Jac17-06-2019

Heel goed, maar géén 4 *.

Prima camping, maar toch geen 4 sterren. Redelijke tot grote plaatsen voor caravan. Anders kies voor de confortplaats. Wij stonden schitterend aan de Ardéche op nr. 110, met zicht op de kleine waterval. Vermakelijk om naar de kano's tekijken. Gras stond toen wij kwamen wel heel erg hoog, op die plaatsen waar gras was! Bij regen op sommige plaatsen heel modderig. Sanitair verder goed, netjes bijgehouden. Géén toiletpapier in toiletten, geen handsoap dispencer, en dat verwacht je wel van een 4 *. Mooi klein zwembad, minimaal speeltuintje. Kleine shop en snackbar. Géén cerial-baguettes!! Restaurant, geen gebruik van gemaakt. Eigenaresse vriendelijk. Maar boek in vooral hoogseizoen nooit voor een aantal dagen maar laat het vertrek open. Géén restitutie geboekt verblijfsduur!! Wij hadden er een prima verblijf begin juni.

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

10Gilbert en Noëlla De Ruysscher-Samson25-10-2017

Super!

Was niet de eerste keer dat wij daar waren en zeer zeker ook niet de laatste. Super locatie met diverse mogelijkheden.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Fam Meerschaert22-10-2017

Schitterende locatie, mooie en zeer nette gites

De locatie is top en de wifi was zeker in orde. Zeer vriendelijke eigenaars en gunnen de vakantiegangers hun privacy. De gites zijn dik in orde, mooi ingericht en lekker koel. Gezamenlijk zwembad waar je in contact komt met de andere gasten. Een zeer aangename ervaring voor ons. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Koen & Hilde18-09-2017

Top Bestemming

Heel moderne, goed onderhouden gite op 15 min wandelafstand van centrum van Vallon. Al 6 jaar na elkaar ons vaste vakantiebestemming ! Ons 3 dochters (nu ondertussen tieners van 15-16-17 jaar oud) kijken er nog steeds naar uit om samen met ons te genieten van de zon, zwembad, marktjes, shopping, restaurantjes, kajakken, carting, wandelingen, bezoek aan grotten, ... kortom alles wat een mens nodig heeft voor een heerlijk ontspannen vakantie. Samen met de buren chillen rond het zwembad ... zalig ! Voor herhaling vatbaar !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Familie peeters08-08-2017

Aanrader

We hadden het hier prima naar onze zin. Alle nodige comfort was er en ook het zwembad is top. Wel spijtig van het internet/ wifi, de dag van vandaag zou dit toch aan volledige snelheid moeten kunnen werken. Nu is er zelden wifi of 4g.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 5Familie07-08-2017

Functioneel, weinig privacy en zeer gehorig

De gites kennen weinig privacy, afscherming van andere geschakelde sites is met een simpele en te korte tuinschutting. Je hoort de buren dan ook direct. Dat laatste geldt ook voor de binnenkant, zeer gehorig. Als de buren de trap opgaan denk je dat het in je eigen huisje is. Wifi was er niet, zo is ook door de eigenaar bij aankomst aangegeven, dan moest je naar andere huisjes verderop. Eigenaar maakt er wel reclame mee, slechte zaak. Huisjes hebben weinig bergruimte, met inrichting alleen door Ikea. Weinig sfeervol. Ligging tov dorp is goed maar wel in lelijke nieuwbouwbuurt. Vloerkoeling beneden fijn, boven bijna niet functionerend, direct onder dak was het daar veel te warm. Interesse van eigenaar in klanten hebben wij niet gemerkt. Geld innen en wegwezen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Joke31-05-2016

Heel enthousiast zeker een aanrader

De Gites zijn prima verzorgd gezellig ingericht voorzien van alle gemakken. Zwembad is heerlijk privé de omgeving is ook een lust voor het oog en mooie tuin Bij aankomst een attentie van de eigenaren dat geeft gelijk een huiselijk gevoel De ligging is aan het end van het dorp 15 minuten lopen . Daar is alles te koop wat je nodig hebt. Vallon is erg gericht op kanoën en daardoor een bruisend dorpje met voldoende terrassen om gezellig te genieten van de drukte

Gereisd met partner in mei 2016

• 10fam posthumus26-09-2015

Heel Goed

We waren 2 weken in Villa Pont dÁrc en hadden het hier prima. mooie rustige ligging, terwijl je toch maar 15 min wandelen van centrum bent met verschillende goede restaurants. De inrichting van het huis is erg compleet; zwembad is prima. Ook de gastvrijheid is absoluut prima te noemen. In de omgeving is genoeg te zien van zowel leuke dorpjes alsook natuurschoon. Absoluut een aanrader!!!!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Luc en Joke Holvoet25-08-2015

Prachtige plek

Uitstekend ingerichte huisjes met alles erop en eraan. Prachtig verwarmd zwembad en genieten van TV Vlaanderen en WIFI verbinding. Vriendelijke eigenaars die je verwelkomen met een lekkere fles wijn. Wij gaan er zeker nog terug!

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Kees02-08-2015

Geweldig, centrale ligging en toch erg rustig!

Villa Vallon Pont d' Arc ligt in het toeristische hart van de Ardeche: Vallon pont d'Arc. Binnen 15 minuten lopen op 2 minuten met de auto zit je in Vallon pont d' Arc. Toch ligt de gite zeer rustig aan de buitenste rand van Vallon. De gites zijn modern ingericht en van alle gemakken voorzien. De vloerkoeling is vele malen fijner dan airconditioning. Echt geweldig en erg lekker als het buiten warm is. Het zwembad is perfect en zeer geschikt voor kinderen door de maximale diepte van 1.40 meter. Het is een aanrader als je zon wilt, centraal bij alle toeristische trekpleisters wilt zitten een mooie luxe accommodatie met zwembad wil en ook van de rust wil genieten! Ik ken weinig accomodaties die hieraan kunnen tippen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Villa Vallon Pont d'Arc info