Villa Tournesol

8.3Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

8.3Fantastisch

• 8.7Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

Villa Info

Meer villainfo

3 reviews over Villa Tournesol

• 7Cindy28-07-2015

Prachtige plek, prachtig huis, wel met bijsmaak

Werkelijk een prachtige omgeving zowel met als zonder kinderen. Rivier D'Ardeche is op een steenworp afstand en een heerlijke plek voor de kinderen. Het huis is groot en van alle gemakken voorzien. Schoonmaak was bij aankomst redelijk. Eerste indruk is dat het management zeer informeel is (geen inventarislijsten of vraag om controle vooraf en ook achteraf vindt men het niet nodig om even een rondje door het huis te maken) echter dit blijkt achteraf helaas niet waar. De borg wordt na aftrek teruggestort, deze aftrek wordt echter door het management bepaald en medegedeeld. Overleg is daarover niet mogelijk, tevens worden daarbij kosten opgevoerd welke onmogelijk van 2 weken verblijf kunnen zijn (ontstoppen gootsteen) of bij gewoon gebruik horen (ramen schoonmaken ed) ondanks betaalde bedrag aan schoonmaakkosten. Kortom prachtige locatie en een aanrader, maar verstandig is om op locatie al te praten over de borg. Achteraf is dit niet meer goed mogelijk.

Met jonge kinderen

• 9Belia14-01-2011

Een aanrader............................

Villa Tournesol is een hele leuke plek om je vakantie door te brengen vooral met kinderen. Het zwembad is op 100 meter afstand, daarnaast een klein speeltuintje, basketbalveld en tennisbaan. Vlak naast het huis is een rivier waar je kunt zwemmen en de kinderen met kleine netten visjes kunnen vangen. Het huis is heerlijk en kindvriendelijk, lekker ruim en alles is aanwezig. Mocht je besluiten deze villa te huren ben je verzekerd van een heerlijke vakantie.

Met jonge kinderen

• 9Colette18-07-2010

Luxe op vakantie

Het lijkt net alsof je je eigen huis mee had op vakantie, misschien zelfs nog wel luxer met die ligstoelen enzo. Binnen is het ook leuk aangekleed met schilderijen, boeken. Als je kinderen mee hebt dan kunnen ze rond het huis spelen in het gras, en er is geen zwembad direct bij het huis dus er is geen gevaar dat ze er zomaar in vallen, dat is ook wel veilig. Gelukkig was het geen vakantiepark met disco's en andere toeters en bellen. Het huis ligt ook nog in een rustig hoekje, dus geen rumoer om je heen (maar we hebben helemaal geen herrieschoppers meegemaakt op het park, we voelden ons heel veilig). En het is gezellig rond het gezamenlijk zwembad en de tennisbanen.

0 tips over Villa Tournesol

0 vragen over Villa Tournesol