Camping Municipal

4 reviews over Camping Municipal in het Nederlands

Top vakantie gehad

Robbie
17-9-2010

Afgelopen zomer hier 3 weken op de camping gestaan. Echt een rijtjescamping met 3 lanen waar aan weerszijde caravans/campers/huizen/tenten staan en 3 sanitairgebouwen. 's-morgens entertainment voor de kids met een nederlandse dame. Voor de volwassene was de rivier helemaal top om te zwemmen, de kids vonden het zwembad veel leuker. Bediening in het restaurant was soms wat langzaam, maar het eten was er erg goed. In de omgeving genoeg te doen, kanoen (vanaf 7 jaar), fietsen, wandelen, grotten, speleologie, Stoomtrein van Anduze etc. Jammer genoeg geen MTB-parcour kunnen vinden

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010
2008

leuke niet al te dure camping met weinig poespas

Maartje en Rudy
23-7-2008

Leuke niet te dure camping nabij Ardeche. Niet al te ver lopen naar Vallon Pont d'arc. Lekkere pizza's op de camping en zeer vriendelijk personeel. Wordt voornamelijk alleen Frans gesproken. De beheerder spreekt ook Engels. Er is een poortje naar de rivier met mooi strandje en dam in de rivier. Ruime plaatsen met voldoende privacy en genoeg schaduw. Sanitair wordt goed onderhouden, wel een nieuw en oud gebouw. In het oude gebouw is het sanitair gedateerd maar wel goed schoon. Nieuwe gebouw is 's nachts gesloten. 's Avond en 's nachts loopt er bewaking over de camping. Enkele avonden in de week ook entertainment (o.a. disco, jeu de boules). Al verschillende keren hier naar toe geweest.

Gereisd Met partner in juli 2008

Echt afrader!!

Martijn
22-7-2008

na 2 dagen op deze camping te hebben gezeten zijn we doorgereden naar spanje, we hebben het als een vervelende camping ervaren, de nachtrust werd zo serieus genomen dat mensen (en wij dus ook) gewoon om 11 uur met dreigementen de tent ingedirigeerd werden. Dus voor ons was daarmee de kous af. Sanitair is trouwens ook matig en de pizza´s die geserveerd worden zijn niet lekker. Kortom, ik kom hier nooit meer terug!!

Gereisd Met vrienden in juli 2008

2007

Een mooie camping op 10 minuutjes loopafstand van het van

Sylvia Beuker
27-8-2007

Een mooie camping op 10 minuutjes loopafstand van het centrum van Vallon Pont d'Arc. Aan de achterzijde van de camping is een uitgang naar de Ardèche. Mooi strandje direct bij de camping waar de kids zich heerlijk konden vermaken. Sanitair is eenvoudig maar netjes. Er zijn 2 toiletgebouwen. In het oude gebouw was maar 1 "normaal" toilet en voor de rest hurktoiletten. In het nieuwe gebouw waren allemaal "normale" toiletten. Verder was er nog een mooi speeltoestel voor de kids die omheind was zodat de kleintjes niet zo de weg op konden rennen. Ook was er goede controle op de nachtrust die om 23.00 uur begon. Hiervoor liep er ook bewaking rond op de camping die mensen hier ook echt op wezen.

Gereisd Familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.