Camping Municipal du Pont d'Arcsterster

7.6Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

Op vakantie geweest naar Municipal du Pont d'Arc?

7.6Goed

• 4.8Staat v/h sanitair
  • 6Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

5 reviews over Camping Municipal du Pont d'Arc

• 5Rinie03-07-2013

Niet geschikt voor campers

Deze camping is mooi gelegen met eigen strandje direct onder de pont d'arc. Helaas toen wij er waren (eind juni 2013) was er maar 1 toiletgebouwtje open. De douches waren absoluut niet warm en er was 's avonds en 's nachts geen verlichting op het (zee oneffene) terrein. Op onze vraag waar we het chemisch toilet konden legen, kregen we een blik alsof het in Keulen donderde. Dit hebben ze dus niet op deze camping. We moesten daarvoor maar naar een verder gelegen camperplaats gaan. Wij vonden deze camping zeer verouderd en niet echt goed verzorgd. Wij gaan hier zeker niet weer naar toe.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2013

• 7Axy20-08-2011

Ongedwongen camping "onder" de Pont d'Arc

Zoek maar een plekje! Vrije staanplaatsen wat enigzins rommelig is maar ook wel charme geeft. In een schaduwrijk bos met directe toegang tot strandje direct bij de Pont d'Arc; schitterend! 2 van de 3 sanitairgebouwen echt niet bruikbaar = oud, vies. Hoofdsanitairgebouw bij de receptie is acceptabel. Vriendelijke receptie. Zeer klein winkeltje, supermarkt in Vallon. Camping voor een paar dagen.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Rob en Petra Dujardin08-09-2010

Als enige camping direct gelegen aan Pont d' arc.

De camping ligt onmiddellijk aan Pont d'arc en heeft een eigen strandje vanaf waar je een kanotocht kunt beginnen of kunt zwemmen in de rivier. Er zijn geen vaste staanplaatsen je kunt gaan staan waar je wil. Het terrein ligt in een bosperceel en is vrijwel geheel overschaduwd. Het sanitair is verouderd maar wordt wel goed schoongehouden (zowel hurk- als gewone toiletten). Het winkeltje heeft alleen maar ijs, frisdrank en water daarnaast is het mogelijk elke ochtend brood te bestellen. Diverse supermarkten in de directe omgeving. Het restaurantje biedt genoeg keuzemogelijkheden voor een aantrekkelijke prijs. Voor hen die geen hoge eisen stellen is dit een prima camping die als enige direct aan de Pont d'arc ligt. De andere campings hier beschreven liggen in tegenstelling tot wat zij beweren niet direct op loopafstand dat viel ons erg tegen vandaar dat wij bij deze camping terecht kwamen. Het personeel was erg netjes en vriendelijk de eigenaar en eigenares waren wat stugger.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden