Camping Mondial

Met jonge kinderen

Hele leuke camping!

Frank
13-9-2018

Wij zijn hier afgelopen augustus met 3 kinderen van 6, 3 en 2 jaar geweest en het was helemaal super. Camping ligt direct aan de Ardeche (voor ons net iets minder geschikt om in te zwemmen met 3 kleine kinderen), waar het een gezellige drukte van jewelste is. Prima zwembad (peuterbad wel vrij diep) met glijbaan en verschillende dieptes. Wel nog strakke zwembroek verplicht (welkom terug in 1990...), wordt ook actief op gecontroleerd. Leuk Nederlandstalig animatieprogramma, vooral de speurtocht en de minidisco vielen goed in de smaak bij onze kleintjes. Gezellig terras voor een koel drankje of heerlijk schepijs.

Restaurant was iets minder, maar wij laten een chagrijnige bediening en een rauw ei op de pizza onze vakantie niet bederven. Daarvoor was het eten bij de buurcamping veel te goed ;).

Marktje in het dorp iets te druk voor ons, maar de relaxte sfeer op de camping heeft ons dan ook veel op de camping laten vertoeven!

Super gehad op deze camping!!

Hanneke en Royke
20-8-2018

super leuke camping, met schoon sanitair leuk zwembad alleen voor de hele kleine kindjes (babys) is het net te diep. elke ochtend kan je broodjes halen leuk camping winkeltje en de pizza's daar zijn heerlijk! De ardeche lig je zo in en super mooi en helder water wat erg leuk is om de vele kanovaarders die langs varen nat te spuiten ;-) Grotten in de buurt om te bezoeken en watervallen wat super mooi is om te zien! leuke animatie

Andy
18-8-2018

Gezellige camping goede service

Vriendelijk behulpzaam

Receptie: Vriendelijke mensen die ook Engels spreken en zijn hulpvaardig.

Sanitair: Het nieuwe grote sanitair gebouw is goed zelfs aan invaliden is gedacht.

Animatieteam: Voor jonge kinderen en de wat ouderen is het goed geregeld. Animatie gaat door tot 23.00 uur.

Zwembad: Deze is eigenlijk te klein voor deze camping. Onderhoud zou ook wel beter moeten, zeker langs de randen.

Rivier: deze is goed begaanbaar, zwemmen kan er prima. Aan de oeverzijde kan met niet echt lekker zitten. ( rotsblokken) Zeker niet toegankelijk voor invaliden.

Campingplaatsen: Over het algemeen wel goed, sommige daarintegen vrij klein. Comfortplaatsen zijn ruimer van opzet.

Winkeltje en brood s’ ochtends : Winkeltje is klein maar voor de nodige levensmiddelen en andere artikelen is het goed. De prijzen liggen uiteraard wel wat hoger als in de supermarkt.

Brood is te bestellen voor de ochtend.

Wifi is duur voor de prijs-kwaliteitverhouding.

Super vakantie gehad

Melanie
13-8-2018

Deze camping was voor ons echt top, wij zijn geen zee mensen dus het zwembad op de camping en de rivier er achter waren top! Zeer vriendelijk personeel op de camping, ze kunnen goed Engels. Eten was oke. Nette camping en sanitair was in orde bij het nieuwe douchegebouw, de overige gebouwen waren wat verouderd en mogen naar onze mening vernieuwd worden. Mogelijkheid om broodjes te bestellen op de camping: prima. Kleine campingwinkel is aanwezig, wel wat duur. Er werd ons gezegd dat we een kano konden huren op de camping , echter was de vrouw die daar bij stond er onaardig en praatte GEEN Engels oid, alleen Frans.. er lastig. We hebben een kano gereserveerd in Vallon (5min fietsen). Zeker een aanrader! Kanoën is ook een echte aanrader. Leuke en gezellige camping met veel Nederlanders waardoor het erg gezellig is. Misschien nog wel een 2e Mondial

goede camping eigenaars doen de best

Marc
11-8-2018

Net terug van 3 weken la mondial.Het was weer goed toeven op de camping .

De kinderen hebben zich ontzettend goed vermaakt met div leeftijd genoten.

En vrienden van de jaren daarvoor waar ze nog steeds contact mee hebben.

Het was de derde keer dat we op deze camping stonden.

Maar dit jaar waren er wel div irritatie puntjes te weten.

Er word door voornamelijk Nederlandse gasten hard gereden op de camping.

De eerste week voornamelijk Franse op de camping het sanitair zag er keurig uit over de volle dag.

Maar in de week 31 en 32 kwam de Nederlandse anclave en ging het sanitair er zienderogen op achteruit.

De wc potten onder de poep tot de wc papier houders aan toe.

Op het honde veldje werd het poep niet opgeruimd terwijl er zakjes en prullen bakken zijn.

Moest nu s'avonds met een zak lantaarn het veldje op en zig zag en tussen de hopen door.

En dit had niet gehoeven als iedereen zijn verantwoording neemt.

fantastisch

Lenet
8-8-2018

Leuke camping voor zowel jongere kinderen als oudere kinderen . Ondanks de drukte sanitair werd goed schoon gehouden. we hadden een super plekje met veel schaduw.

Fantastische

Yvonne
8-8-2018

Het is een leuke camping proberen voor jong en oud wat te doen.

De mensen die op de camping werken zijn erg vriendelijk.

Ben er met plezier geweest.

Erg leuk zwembad en het riviertje is leuk

Heerlijke vakantie gehad, top camping!

Sabine
7-8-2018

De camping voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Na alle reviews te hebben gelezen een plekje gereserveerd in straatje E. We hadden een grote grotendeels schaduwrijke plek bij het nieuwste sanitair gebouw. Perfect! Vooral de schoonmaak was echt top!

Rivier erg leuk, om visjes te vangen, van het rotsje af te springen of te zwemmen. Wel oppassen voor de vele kano’s!

Zwembad prima, zou groter kunnen maar ook wel overzichtelijk zo. Alleen water drinken is toegestaan, ander eten en drinken niet. Daardoor blijft alles netjes. Er is surveillance aanwezig. Voor mannen mag alleen strakke zwembroek. Altijd wel 1 zonnebedden vrij.

Receptie zeer vriendelijk en prima in het Engels. Brood en croissants lekker, winkeltje voldoet en prijzen zijn als een grote supermarkt. Eten op de camping is niet uitmuntend, maar oké.

Omgeving mooi, leuk klimpark in de buurt, grotten of dorpje met markt. Animatie ook leuk!

Wie weet volgend jaar weer Mondial!

Strenge bewaking

Karin
28-7-2018

Eigenlijk erg tevreden over de camping. We zitten in de huurcaravans bij het zwembad samen met 2 stel vrienden van ons met kinderen. We zitten overigens niet pal in de zon zoals eerder vermeld maar staan lekker in de schaduw. Wat wij een groot nadeel vinden is de animatie tot 11 uur ‘s avonds die heel hard te horen is als je in laan A staat. De kinderen kunnen hierdoor lastig in slaap komen. Als wij hierna rustig een biertje of wijntje willen drinken, mag dit niet van de bewaking. Zodra de animatie afgelopen is, moeten wij ook naar bed. Daardoor voor ons geen 2e keer mondial.

Animatie is super, bij de receptie goed Engels gesproken, altijd een bedje vrij bij het zwembad en lekker eten bij het restaurant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mondial in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mondial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.