Camping Mondial

161 reviews over Camping Mondial in het Nederlands

Super vakantie gehad

Melanie
13-8-2018

Deze camping was voor ons echt top, wij zijn geen zee mensen dus het zwembad op de camping en de rivier er achter waren top! Zeer vriendelijk personeel op de camping, ze kunnen goed Engels. Eten was oke. Nette camping en sanitair was in orde bij het nieuwe douchegebouw, de overige gebouwen waren wat verouderd en mogen naar onze mening vernieuwd worden. Mogelijkheid om broodjes te bestellen op de camping: prima. Kleine campingwinkel is aanwezig, wel wat duur. Er werd ons gezegd dat we een kano konden huren op de camping , echter was de vrouw die daar bij stond er onaardig en praatte GEEN Engels oid, alleen Frans.. er lastig. We hebben een kano gereserveerd in Vallon (5min fietsen). Zeker een aanrader! Kanoën is ook een echte aanrader. Leuke en gezellige camping met veel Nederlanders waardoor het erg gezellig is. Misschien nog wel een 2e Mondial

goede camping eigenaars doen de best

Marc
11-8-2018

Net terug van 3 weken la mondial.Het was weer goed toeven op de camping .

De kinderen hebben zich ontzettend goed vermaakt met div leeftijd genoten.

En vrienden van de jaren daarvoor waar ze nog steeds contact mee hebben.

Het was de derde keer dat we op deze camping stonden.

Maar dit jaar waren er wel div irritatie puntjes te weten.

Er word door voornamelijk Nederlandse gasten hard gereden op de camping.

De eerste week voornamelijk Franse op de camping het sanitair zag er keurig uit over de volle dag.

Maar in de week 31 en 32 kwam de Nederlandse anclave en ging het sanitair er zienderogen op achteruit.

De wc potten onder de poep tot de wc papier houders aan toe.

Op het honde veldje werd het poep niet opgeruimd terwijl er zakjes en prullen bakken zijn.

Moest nu s'avonds met een zak lantaarn het veldje op en zig zag en tussen de hopen door.

En dit had niet gehoeven als iedereen zijn verantwoording neemt.

fantastisch

Lenet
8-8-2018

Leuke camping voor zowel jongere kinderen als oudere kinderen . Ondanks de drukte sanitair werd goed schoon gehouden. we hadden een super plekje met veel schaduw.

Fantastische

Yvonne
8-8-2018

Het is een leuke camping proberen voor jong en oud wat te doen.

De mensen die op de camping werken zijn erg vriendelijk.

Ben er met plezier geweest.

Erg leuk zwembad en het riviertje is leuk

Heerlijke vakantie gehad, top camping!

Sabine
7-8-2018

De camping voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Na alle reviews te hebben gelezen een plekje gereserveerd in straatje E. We hadden een grote grotendeels schaduwrijke plek bij het nieuwste sanitair gebouw. Perfect! Vooral de schoonmaak was echt top!

Rivier erg leuk, om visjes te vangen, van het rotsje af te springen of te zwemmen. Wel oppassen voor de vele kano’s!

Zwembad prima, zou groter kunnen maar ook wel overzichtelijk zo. Alleen water drinken is toegestaan, ander eten en drinken niet. Daardoor blijft alles netjes. Er is surveillance aanwezig. Voor mannen mag alleen strakke zwembroek. Altijd wel 1 zonnebedden vrij.

Receptie zeer vriendelijk en prima in het Engels. Brood en croissants lekker, winkeltje voldoet en prijzen zijn als een grote supermarkt. Eten op de camping is niet uitmuntend, maar oké.

Omgeving mooi, leuk klimpark in de buurt, grotten of dorpje met markt. Animatie ook leuk!

Wie weet volgend jaar weer Mondial!

Strenge bewaking

Karin
28-7-2018

Eigenlijk erg tevreden over de camping. We zitten in de huurcaravans bij het zwembad samen met 2 stel vrienden van ons met kinderen. We zitten overigens niet pal in de zon zoals eerder vermeld maar staan lekker in de schaduw. Wat wij een groot nadeel vinden is de animatie tot 11 uur ‘s avonds die heel hard te horen is als je in laan A staat. De kinderen kunnen hierdoor lastig in slaap komen. Als wij hierna rustig een biertje of wijntje willen drinken, mag dit niet van de bewaking. Zodra de animatie afgelopen is, moeten wij ook naar bed. Daardoor voor ons geen 2e keer mondial.

Animatie is super, bij de receptie goed Engels gesproken, altijd een bedje vrij bij het zwembad en lekker eten bij het restaurant

Mooie camping en omgeving!

Wouter
26-8-2017

Mooie camping met erg vriendelijke eigenaar. Ondanks dat de camping erg vol zat was het sanitair eigenlijk altijd schoon. Zowel het oude als het nieuwe gebouw. Wij stonden achteraan op de camping vlak naast de Ardeche; erg leuke plek. Plekken waren niet erg groot, maar alles (op de auto na) paste erop (voortent en luifel). Wij hebben bij aqua bateaux een kano gehuurd. Naast de camping, de kleinste van het stel maar super vriendelijk personeel en hielden zich keurig aan de afspraken; aanrader! Ook de minigolf aan de overkant was erg leuk. Ook erg leuk om daar is wat te eten. Eten op de camping was slecht te noemen.

Wendy
19-8-2017

Ik zou werkelijk geen minpunt kunnen bedenken! Alles was prima in orde. Wij hadden inderdaad het geluk bij het nieuwe sanitairgebouw te zitten en deze was prima. Keurig zwembad, super aan de rivier met al die kano's, altijd wat te beleven. Ruime plekken en veel speelmogelijkheden.

Prima camping voor gezinnen met jonge kinderen

Camping Mondial, Vallon Pont d'Arc
17-8-2017

Prima camping, direct aan rivier d'Ardeche. Wij stonden midden op de camping bij het nieuwe sanitair gebouw. Fantastisch en schoon sanitair. Douche met lavabo's in 1. Zwembad is wat aan de kleine kant, zeker voor de grotere kinderen. Door de drukte mag er niets, geen balletjes, geen banden enz. Een extra zwembad erbij bouwen zou wenselijk zijn.

De plek was voor onze caravan + voortent + luifel te klein. Luifel paste niet omdat er ook nog een tentje voor de kinderen geplaatst moest worden.

Strandje aan de rivier is heerlijk, zwemschoentjes zijn raadzaam vanwege de stenen/keien in het water.

Bar is prima, restaurant is prima (lekkere pizza's en hamburgers!), wasmachine's en drogers voor EUR 4,00 (geen munten maar losse euro's).

Kortom een prima camping maar voor oudere kinderen (die van ons zijn 14 en 17) is een camping met wat meer vertier leuker.

De afstand tot het dorp Vallon Pont d'Arc is loopbaar (15 min.) , zeker een aanrader is de (avond)markt.

Fam Kappert
14-8-2017

Prima camping

Op de website van de camping staat Wifi "Toegangscode verkrijgbaar bij de receptie.Nieuw in 2015,WIFI beschikbaar op elke kampeerplaats vanwege aanleg glasvezel breedbandverbinding"

Voordat mensen denken dat dit gratis, dit is niet zo. Je betaald per week.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mondial in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mondial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mondial scoort een 8.15 uit 10 op basis van 209 reviews.