Vakantiepark Les Sources de Manonsterstersterster

7.8Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

7.8Goed

• 7.7Onderkomen
  • 5Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sources de Manon voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

59 reviews over Vakantiepark Les Sources de Manon

• 8Harriette20-06-2010

Leuk bungalowpark; prachtige omgeving

Wij zijn in juni 2010 2 weken op dit bungalowpark geweest. Het is een leuk park met huisjes die simpel zijn ingericht (wel vaatwasser en flatscreen TV) met een tuintje en overdekt terras. De bedden (zonder dekbedden! Je krijgt bij aankomst lakens en kussenslopen bij de receptie overhandigd) zijn erg klein en de TV-huur is 40 euro p.w. Bij de receptie is toeristische info te verkrijgen en kan je spelletjes en Nederlandse boeken en tijdschriften lenen. Er zijn 2 zwembaden met ligstoelen en parasols. Het grootste zwembad is alleen geopend in juli/augustus. Op het park zelf is geen restaurant of winkel, maar dat weet je van tevoren. Vanaf het park is het ongeveer 10 minuten lopen naar het gezellige centrum van Vallon Pont d'Arc met diverse winkels en restaurants. De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen en te zien (kanoën, grotten, musea, enz.).

• 7Onderkomen
    • 3Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Cindy7718-04-2010

Leuke huisjes

Hebben fijne vakantie gehad op dit rustige park. Zijn wel 2 zwembaden aanwezig maar verder weinig te doen. We kwamen ook in het naseizoen dus dat zal ook wel schelen. In het plaatsje zelf was het ook rustig. Ardeche is niet zo mijn vakantieplek, maar aan de accomodatie lag het niet. Goedkope rustige plek met goede, wel simpele, huisjes maar alles wat je nodig hebt zit erbij. Goede loopafstand naar het centrum Tvhuur was duur, maar het huisje zelf kostte weinig dus dat maakt dan niet zoveel.

• 4Activiteiten

Gereisd met partner in september 2009

• 9J.P. Murray09-03-2010

In de bossen, op een heuvel ligt dit mooie park

Een heerlijke vakantie in mei 2008 met geweldig weer in een geweldige omgeving. Mooi zwembad, leuke speelplekken en lekker voetbalveld voor de boys. Huisje is prima uitgerust met 3 slaapkamers, woonkamer / keuken, toilet en badkamer. Ruimte om het huisje heen is groot en je kunt er lekker barbecuen.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in april 2008

• 9Wilma, Kees en Niels16-10-2009

Perfect !

Wij zijn daar de laatste 2 weken van september 2009 geweest. Werkelijk alles heeft meegezeten. De heen- en terugreis met overnachting in Campanile Dijon. Het is 14 dagen schitterend weer geweest met temperaturen van 23 tot 29 graden met alle dagen zon. Slechts één flinke onweersbui op zondagavond 27/09. Het zwembad zou al dicht zijn maar is tot eind september opengebleven. Het 3k huisje had uitzicht op het zwembad en is eenvoudig maar gezellig ingericht. Grote tafel in de midden van de kamer, waar we iedere avond gekaart hebben. TV aanwezig maar niet gebruikt en vooral niet gemist. (De huurprijs van 80 euries voor 2 weken vonden we belachelijk veel!) Enig minpuntje: de vele hondendrollen net buiten het park op de straat/stoep naar het centrum van Vallon Pont d'Arc.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

• 8Niels18-09-2009

Mooi park!

Mooi park! Huisjes zijn compleet ingericht, met helaas te kleine bedden voor een Hollander! (2 weken met mijn voeten buitenboord geslapen, terwijl ik maar 1.80m ben). Parkeren voor de deur van het huis. Vriendelijke receptiemedewerkers (Nederlands sprekend). Zwembad is mooi/schoon, speeltuin is iets minder. Park op loopafstand van het dorp.

Kortom; Hele goede vakantie in dit park gehad.

• 8Onderkomen
    • 7Activiteiten

• 10Gerard van de Pas11-09-2009

Geweldig,is voor herhaling vatbaar

Alles heeft werkelijk meegezeten: uitmuntend weer; voorspoedige reis; geweldig mooi, rustig en luxe complex; Ik kan er verder niets aan toevoegen

• 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

• 8Nina27-08-2009

Goed vakantiepark met kleine aantekeningen

Huisjes zijn sober ingericht. Bedden zijn erg klein naar nederlandse maatstaven. TV huur is erg hoog in vergelijking tot kwaliteit/grote van de TV. Schoonmaak zou beter kunnen!

• 7Onderkomen

• 8Neugebauer17-08-2009

Leuk!

Leuke huisjes, alles is nog erg nieuw, er is alleen geen airco, maar als je de luiken overdag dichtdoet is het in de namiddag gewoon heerlijk koel. Zwembaden zijn zeer kindvriendelijk en worden goed onderhouden (elke avond helemaal schoongemaakt). Op korte afstand van het centrum> Leuke restaurantjes, winkeltjes en markt. Aanrader> le petit jardin (goedkoop, lekker, goede service). Je kunt overdag heerlijk aan de rivier zitten, leuk met stroomversnelling en niet heel diep. Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9ignace15-08-2009

Gezellig vakantiepark

Wij verbleven in een huisje voor 1 week het was goed en praktisch ingericht alle servies en bestek is er aanwezig, heel proper en hygienish badkamer niet te groot maar het voldoet goede matrassen (stevig) men kan de ramen afsluiten met houten deuren er is een vaatwas aanwezig, koffiezet zelfs een ontkurker voor wijn. 1 min puntje is dat je moet bijbetalen om tv te kijken voor die prijs mocht dat inbegrepen zijn, heel positief is dat er een broodjesdienst is stokbrood, choc.koeken, croissants. Het park ligt dichtbij Vallon pont d'Arc (600m v.centrum)En de Gorges v/d Ardeche ligt ook vlakbij.Ik heb ook een filmpje toegevoegd die je onder video's vindt. Wij hebben een heel leuke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Wamelink02-08-2009

geweldig rustig park met leuk dorp op loopafstand

We hebben een heerlijke vakantie gahad met 2 jonge kinderen (2-5 jaar)De huisjes zijn mooi met in ons geval een heerlijke tuin. Sommige huisjes hebben alleen steentjes als tuin.. niet echt ideaal. Toen wij vroegen om een grastuin kregen we die direct. Op loopafstand een gezellig dorpje met veel leuke winkeltjes en een leuk plein en een heerlijke bakker. Een aanrader voor prijs-kwaliteit is restaurant Le petit Jardin (in de straat naar het centrum). Jammer alleen dat er voor de kinderen niet meer speelgelegenheid is op het park. We zullen met plezier nog eens terug gaan om te genieten van de mooie omgeving, het leuke dorpje en de heerlijke zwembaden!

9 tips over Vakantiepark Les Sources de Manon

• Magda en Maarten, 30-06-2012

2e zwembad in juni nog niet open te weinig parasols en geen kussens voor de ligbedden die er te weinig waren

• An, 15-09-2013

Lavendel museum is leuk, Ook diverse leuke markten in de buurt. Vallon pont dárc is een erg leuk plaatsje. Supermarkt op korte afstand.

• Caubergh Luc, 04-06-2012

Stadjes Ruoms,Vogue,Lanas(graf van Papillon)

15 vragen over Vakantiepark Les Sources de Manon

• Maartje, 11-06-2014

Animatie

Is er in t hoogseizoen animatie voor de kinderen? Wordt dit park door veel Nederlanders bezocht?

Ina , 19-07-2015

Er is geen animatie voor de kinderen op het park. In de eerste volle week van juli 2015 waren niet veel Nederlanders aanwezig. In de tweede volle week van juli waren er wel wat meer Nederlanders.

• schollaet, 30-11-2013

geluidshinder

Zijn de huisjes goed geïsoleerd qua geluid ? Niet teveel hinder van de buren ?

laeremans sonja, 03-08-2014

ze zijn goed geisoleerd,geen last van buren.

• annemiek, 15-08-2013

wie weet hoe breed het 2 persoonsbed is?

Hoi,

Omdat ik altijd zelf een hoeslaken meeneem zou ik graag willen weten hoe breed het 2 persoonsbed in de huisjes is. Weet iemand dat? Bedankt alvast,

Annnemiek

Ina , 19-07-2015

2 persoonsbed is 140 cm breed.

Vakantiepark Les Sources de Manon info

• Aantal sterrensterstersterster
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette