Vakantiepark Les Sources de Manonsterstersterster

7.8Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

7.8Goed

• 7.7Onderkomen
  • 5Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sources de Manon voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

59 reviews over Vakantiepark Les Sources de Manon

• 8pascal Heij15-09-2010

Boven onze verwachtingen

Net park met nette huisjes. We zijn hier in september geweest daardoor was er maar 1 zwembad open maar dat geeft niets. Service is prima als er iets ontbreekt of aan vervanging toe is doen ze dat direct zonder problemen. Alleen de WiFi is erg traag en daardoor duur. 20 euro voor een week maar dat is 80 uur dus het ligt aan je zelf hoelang je ermee doet. De verbinding is ongeveer 0,5 mbit dus erg traag en in tijden van drukte niet te doen. Hier kan verbetering in komen Wij zouden hier nog wel eens heen gaan.

• 9Onderkomen
    • 5Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

• 8M. van Dijk27-08-2010

"Hollands" vakantiepark

Zorg ervoor dat je tijdig arriveert in het hoogseizoen, de rijen zijn anders lang bij de receptie. Een 6-persoonsappartement is eigenlijk een 4-persoons. Maar dat is gebruikelijk in Frankrijk. Park is niet al te ruim opgezet maar wel erg netjes, schoon en recent gebouwd. Er zijn twee zwembaden. Maar niet geschikt om baantjes te zwemmen. Wel erg leuk voor de kinderen. Klein speelveldje aanwezig. Park is rondom afgezet. Tom Tom heeft erg veel moeite om je de juiste weg door het dorp te leiden wegens de vele éénrichtingswegen. Betaal borg met je creditcard, dan kan je zaterdagochtend net zo vroeg vertrekken als je zelf wil. Anders moet je in de rij na 8:00 uur voor je borg (cash). Park is erg geliefd bij de Nederlanders. Receptie spreekt Engels.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 9F van Drunen24-08-2010

Net park voor een rustige vakatie

Net park, huisje was zeer goed schoongemaakt, is niet echt geschikt voor 6 personen, eigenlijk maar 4 persoons gezien formaat en inrichting. Het is erg vervelend dat je een tv moet huren voor 40 euro in de week, wifi kost 20 euro in de week maar is niet echt snel (te traag voor uitzending gemist) Last minute boeken via park zelf kan 300 euro goedkoper zijn als TO. Eindschoonmaak a 54 euro mag je ook zelf doen, er wordt voor dat geld wel echt goed gepoetst hebben we gezien trouwens. 300 euro borg is wat lastig als je voor 8 uur weg wilt zijn, je moet dan wachten op je borg. Zwembaden zijn ook goed en voor Franse begrippen kan ik dit park echt aanbevelen!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7patrick21-08-2010

Leuk park, waar voor je geld

Het is een leuk eenvoudig park. De huisjes zijn praktisch ingericht, voldoende ruimte voor 4 personen. Verder een standaard inrichting, maar goed alles is waar voor zijn geld. Wij hebben EUR 730,00 betaald voor de week van 7 tot 14 augustus. Ligging is perfect, vlak bij Ardeche en op loopafstand van Vallon pont d'arc. De zwembaden zijn mooi en schoon en ondanks dat er niet zoveel lichtstoelen zijn, hebben wij nooit mis gegrepen, er werden ook geen stoelen gereserveerd. Ik vond het een net park. Ik ben er geweest met 2 kinderen van 4 en 8 jaar. Voor de oudste waren wat extra activiteiten wel leuk geweest (voetbalveldje of zo). Ik vond het ook fijn dat er bedlinnen in de prijs was inbegrepen, altijd zo onhandig om mee te nemen. TV niet gehuurd, ik vind het wel iets hebben 1 week per jaar geen televisie, dus heb dat niet als nadeel ervaren. Wij hadden huisje nr 94, was aan de achterkant. Vond dat zelf wel fijn, omdat dan niet steeds iedereen naar binnen kijkt, je hebt er veel privacy.

• 7Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Bas16-08-2010

Perfecte lokatie!

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie op dit park. Het huisje lag aan de achterzijde van het zwembad en was heerlijk rustig en zonnig. Het tuintje had een kiezelondergrond, maar met een ouder kind is dit geen enkel probleem en er was wel een betegeld terras. Enig minpuntje: er zijn geen ligstoelen aanwezig bij het huisje. Kleine keuken, maar alles zit erop en eraan. Huisje was keurig schoon en er zit een bad in, perfect! Broodjesservice op het park, gek genoeg alleen niet op zaterdag! Dit is niet handig op je vertrekdag. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ligging vlakbij het dorp Vallon Pont d'Arc, dit is op loopafstand, met gezellige winkeltjes, terrasjes en restaurants. Kanoën op de Ardeche, helemaal super en er zijn veel grotten in de buurt om te bezichtigen. De Aven d'Orgnac is zeker een aanrader. Een grote Inter-Marche zit aan de rand van het dorp en je kunt daar al je boodschappen doen. Kortom: wij gaan zeker nog een keer terug!

• 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8M. Wamelink10-08-2010

Goede plek, beetje karig met voorzieningen.....

Voor de tweede keer naar dit park geweest. Qua locatie ten opzichte van Vallon fantastisch (op loopafstand van centrum), maar het park heeft "alleen" twee zwembaden en een erg karig speeltuintje en verder niets. Wel lekker kleinschalig. Met kleinere kinderen best ideaal, maar met iets oudere kinderen (7+) niet echt praktisch.....Schoonmaak van de huisjes kan wel een beetje beter. Volgend jaar een park met iets meer voorzieningen. Receptie is inderdaad onder de maat. Ontvangst erg rommelig en "mevrouw" had duidelijk geen tijd en wilde aan de pauze beginnen. Verder is de receptie vooral gesloten.

• 7Onderkomen

• 7Familie DL03-08-2010

Eenvoudig onderkomen bij Vallon Pont d'Arc

De receptie is werkelijk onder de maat en is niet op de hoogte van de activiteiten in de buurt. Zelfs foutieve informatie werd verstrekt.

• 6Onderkomen

• 9M EN L17-07-2010

gezellig vakantiepark

wij zijn eind juni daar èèn week verbleven en het was er prachtig. het was er rustig want nog meer dan de helft van de huisjes waren nog vrij. het was er proper,en het zwembad was prima.het was er erg warm en inderdaad s'nachts is het heet in de kamers,de volgende keer doen we misschien een ventilator mee,er is voor alles een oplossing.om deze streek te verkennen is het ideaal gelegen,het is er prachtig.

• 6Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2010

• 7Maria15-07-2010

Niet voor herhaling vatbaar

Nog 2 nachten en we mogen weg! Voor iedereen die van plan is hier in de zomer naar toe te gaan....... Doe het niet! Huisjes hebben geen airco of ventilatoren, 's nachts valt wind weg, is niet om uit te houden, je drijft je bed uit. Veel te heet. Tot laat lawaai terwijl t 2200 uur stil moet zijn. Voordeel is wel dat je zo dorp in loopt en de omgeving is prachtig zit heel centraal. Voor- en najaar zullen hier super zijn. Bij aankomst krijg je nog wel n hele lijst met extra te betalen onder je neus geschoven....

• 6Onderkomen
    • 1Activiteiten

• 8Van den berghe13-07-2010

leuke vakantie

We zijn er geweest eind juni 2010 met een kindje van bijna 2 jaar. De huisjes waren nog niet voor de helft volzet! Hierdoor was het er zeer rustig, steeds plaats aan het zwembad. Ik vrees wel een beetje voor het hoogseizoen, er zijn niet zoveel ligstoelen. Het kinderplonsbad is zeker goed! Het was er zeer proper. De huisjes zijn ruim genoeg. Het keukengerief kan beter, maar het is nog ok. De omgeving is zeer mooi, prachtige natuur. Het dorpje is op wandelafstand! Goede vakantie gehad!

9 tips over Vakantiepark Les Sources de Manon

• Magda en Maarten, 30-06-2012

2e zwembad in juni nog niet open te weinig parasols en geen kussens voor de ligbedden die er te weinig waren

• An, 15-09-2013

Lavendel museum is leuk, Ook diverse leuke markten in de buurt. Vallon pont dárc is een erg leuk plaatsje. Supermarkt op korte afstand.

• Caubergh Luc, 04-06-2012

Stadjes Ruoms,Vogue,Lanas(graf van Papillon)

15 vragen over Vakantiepark Les Sources de Manon

• Maartje, 11-06-2014

Animatie

Is er in t hoogseizoen animatie voor de kinderen? Wordt dit park door veel Nederlanders bezocht?

Ina , 19-07-2015

Er is geen animatie voor de kinderen op het park. In de eerste volle week van juli 2015 waren niet veel Nederlanders aanwezig. In de tweede volle week van juli waren er wel wat meer Nederlanders.

• schollaet, 30-11-2013

geluidshinder

Zijn de huisjes goed geïsoleerd qua geluid ? Niet teveel hinder van de buren ?

laeremans sonja, 03-08-2014

ze zijn goed geisoleerd,geen last van buren.

• annemiek, 15-08-2013

wie weet hoe breed het 2 persoonsbed is?

Hoi,

Omdat ik altijd zelf een hoeslaken meeneem zou ik graag willen weten hoe breed het 2 persoonsbed in de huisjes is. Weet iemand dat? Bedankt alvast,

Annnemiek

Ina , 19-07-2015

2 persoonsbed is 140 cm breed.

Vakantiepark Les Sources de Manon info

• Aantal sterrensterstersterster
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette