Vakantiepark Les Sources de Manonsterstersterster

7.8Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

7.8Goed

• 7.7Onderkomen
  • 5Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sources de Manon voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

59 reviews over Vakantiepark Les Sources de Manon

• 6mgrandiek08-07-2012

Niet onaardig, niet bijzonder vakantiepark

Kleine, schone appartementen van 2 verdiepingen, als je met het maximale aantal mensen erin wilt verblijven wordt het krap (dan moeten er 2 mensen in de huiskamer, 1 op slaapbank, 1 op matras op de grond). Prijs die je ervoor betaalt is daarentegen redelijk, er werkt een Nederlands sprekende receptioniste wat inchecken wat makkelijker maakt (als je aankomt op een dag dat ze werkt). Er zijn twee, niet al te grote zwembaden. Wifi is duur (20E/week) en uiterst traag, er is geen winkeltje in het complex voor brood oid. Het is op loopafstand van het dorpje (Vallon pont d'arc), maar niet zo dichtbij dat je 's morgens even naar de bakker loopt. In de omgeving valt genoeg te doen en te bekijken. In de weken dat wij er waren was er behoorlijk wat geluidsoverlast in de weekenden van jongeren die kennelijk op partyweekend waren.

• 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 8Magda en Maarten30-06-2012

Mooie locatie

Mooi park leuke appartementen maar je moet niet vlakbij het electriciteitshuisjes zitten want dan wordt je gek van de zoomtoon 24 uur per dag wij verbleven er 2,5 week (app.138 en 142) jammer dat er geen airco in de slaapkamer is toch wel warm s'nachts

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 7Erik24-06-2012

Rustig vakantiepark zonder activiteiten

Mooie en schone appartementen waarbij de auto tot vlak bij het appartement geparkeerd kon worden. Appartement van alle gemakken voorzien behalve airco. TV-huur is fors (40 euro per week) en WIFI is NIET gratis (20 euro per week en heeft een lagere snelheid dan je thuis gewend bent). Service van dit vakantiepark is heel goed. De ligstoelen bij het zwembad hebben geen kussen, dit moet je zelf regelen. Er is geen restaurant op dit park, wel een take-away pizza op vr-za-zo. Maar je bent zo in het dorp Vallon waar meerdere restaurants te vinden zijn, en het dorp is op loopafstand van het park.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9sam_van_loon16-06-2012

Super

Wij zijn hier toevallig beland nadat we ergens vertrokken waren dat echt tegen viel. Wij zijn hier fantastisch onthaald. Aan de receptie zit een Belgische dame. De huisjes zijn top. Alles is aanwezig wat je nodig hebt. De ligging is ook fantastisch. Op 5min wandelafstand zit je in het centrum van Vallon-pont-d'Arc. Hier komen we zeker nog terug.

• 9Onderkomen
    • 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 8Caubergh Luc04-06-2012

Mooie duplex kort bij stadje

Mooi complex,heel gerieflijk veel keukengerei,badkamer met bad was goed maar toch oppassen in het natte bad om uit te schuiven. Wc bril was kapot bij aankomst maar bij melding was het binnen het uur hersteld.Matrassen zijn héél hard,we hebben nog wat overtollige dekens onder het laken gestopt om het toch wat zachter te maken,er zijn ook 2 mooie zwembaden met een ligweide met gratis ligstoelen. Aan de receptie zijn ze heel vriendelijk en dan zeker Lut(een vlaamse) die je een uitgebreide ontvangst geeft en niet verscholen is van een vleugje humor.Deze residentie is in elk geval een aanrader.

• 9Onderkomen
    • 7Activiteiten

Gereisd met partner in mei 2012

• 8......16-09-2011

prijs-kwaliteit prima!

2 weken verbleven op dit vakantiepark. De huisjes waren schoon, wel wat aan de krappe kant, maar met mooi weer verblijf je toch buiten. super dat er een vaatwasser in het huisje aanwezig is! airco ontbreekt waardoor het met name in de slaapkamers bloedheet is. Jammer dat er geen enkele mogelijkheid tot een drankje aanwezig is op het park en er zijn geen activiteiten.Daarentegen was de prijs prima. Mooie omgeving, 10 minuten lopen naar het centrum van Vallon pont d'arc. Als tip aan het park meegegeven dat de strandbedjes bij de zwembaden wel erg hard zijn, een kussen erin zal het zonnen een stuk relaxter maken! alles bij elkaar een top, relaxvakantie gehad.

• 7Onderkomen

Gereisd met partner in september 2011

• 7Jos Geenen14-08-2011

Leuk vakantiepark om de Ardeche te verkennen

Les Sources is een leuk vakantiepark. De huisjes zijn netjes en schoon, maar niet al te groot. Een groot minpunt is dat er geen airco in de huisjes aanwezig is, bij een hete zomer is dit toch wel een voorwaarde. Ons balkon keek uit over het zwembad en de mooie heuvels van de Ardeche. Het zwembad was schoon en netjes. Het is een prima locatie om de Ardeche te verkennen, men kan oa kajakken (aanrader!) en zeer mooie grotten bezoeken op 15 km afstand. Prijs kwaliteit verhoudings is redelijk goed. Jos Geenen

• 7Onderkomen
    • 4Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 7j_geenen14-08-2011

Leuke vakantiepark in een mooie omgeving

Les Sources de Manon is een mooi vakantiepark in een mooie omgeving. Ons vakantiehuis was netjes ingericht, schoon en compact. Een minpuntje is het feit dat er geen airco in het huisje was. Met name hartje zomer is dit toch wel welkom. Vanuit ons balkon hadden we een mooit uitzicht op de heuvels en het zwembad. Het zwembad is prima en netjes. Vanuit deze loactie kun je prima de Ardeche verkennen . Een aanrader zijn de grotten (op 15 km afstand) en kajakken. Jos Geenen

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 9Familie Steenbergen17-07-2011

Geweldig vakantiepark vlak bij Vallon Pont d'Arc

Net terug en we hebben genoten. Het park ligt op loopafstand van Vallon Pont d'Arc. Huisjes zijn eenvoudig maar schoon en compleet. Keuken compleet (vaatwasser, koffie apparaat, waterkoker, combimagnetron). Neem zelf een goede blikopener mee. Tv moet gehuurd worden (best duur E40 pw, BVN zender). Neem zelf een ventilator mee. Huisjes hebben geen airco en op sommige momenten is het heel erg warm! Verder top. BBQ te huur bij Receptie (5 euro pd), tevens broodjes service. Kanotocht met korting te regelen. Bij receptie liggen ook info folders, nl tijdschriften en boeken die je kunt lenen. Er zijn 2 zwembaden die uitstekend onderhouden worden. Tevens zijn er wasmachines (6 euro incl. wasmiddel) en een droger (4 euro). Er is geen kinder animatie, maar dat vinden wij geen probleem. Eetgelegenheden op loopafstand. Op vrijdag en zaterdag pizza op terrein verkrijgbaar. Het complex ligt direct rechts bij binnenkomst Vallon Pont d'arc vanuit Montelimar. Tomtom herkende adres niet. AANRADER!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8marga17-09-2010

PRIMA HUISJE

We zijn hier eind aug. geweest, met hond. Het is 'n 6 pers. huisje maar daar is het te klein voor, met 4 is het goed te doen. Eenvoudig met keurig schoon. De receptie is beperkt open maar ze zijn je toch dienstig hoor, kom je iets te kort in de keuken word het gelijk meegegeven. Ja je mist altijd wel spullen die je thuis wel hebt, 'n goede blikopener zou ik volgende keer wel meenemen. Weinig gebruik van zwembad gemaakt maar keurig schoon en bijgehouden. en ja je boekt en weet dat er voor de rest niets is. Maar de prijs is prima voor wat je krijgt. Volgende keer zou ik hetzelfde boeken als het op 'n andere plek stond want we gaan meestal maar 1x naar dezelfde plek. Prachtige omgeving het uitzicht bij de huisjes is minder maar ja wist het van te voren. Huisje met afdak idiaal mocht het regenen zit je toch rustig. Wel veel verschil in grote, tuintje met gras of steentjes.

Gereisd met partner in augustus 2010

9 tips over Vakantiepark Les Sources de Manon

• Magda en Maarten, 30-06-2012

2e zwembad in juni nog niet open te weinig parasols en geen kussens voor de ligbedden die er te weinig waren

• An, 15-09-2013

Lavendel museum is leuk, Ook diverse leuke markten in de buurt. Vallon pont dárc is een erg leuk plaatsje. Supermarkt op korte afstand.

• Caubergh Luc, 04-06-2012

Stadjes Ruoms,Vogue,Lanas(graf van Papillon)

15 vragen over Vakantiepark Les Sources de Manon

• Maartje, 11-06-2014

Animatie

Is er in t hoogseizoen animatie voor de kinderen? Wordt dit park door veel Nederlanders bezocht?

Ina , 19-07-2015

Er is geen animatie voor de kinderen op het park. In de eerste volle week van juli 2015 waren niet veel Nederlanders aanwezig. In de tweede volle week van juli waren er wel wat meer Nederlanders.

• schollaet, 30-11-2013

geluidshinder

Zijn de huisjes goed geïsoleerd qua geluid ? Niet teveel hinder van de buren ?

laeremans sonja, 03-08-2014

ze zijn goed geisoleerd,geen last van buren.

• annemiek, 15-08-2013

wie weet hoe breed het 2 persoonsbed is?

Hoi,

Omdat ik altijd zelf een hoeslaken meeneem zou ik graag willen weten hoe breed het 2 persoonsbed in de huisjes is. Weet iemand dat? Bedankt alvast,

Annnemiek

Ina , 19-07-2015

2 persoonsbed is 140 cm breed.

Vakantiepark Les Sources de Manon info

• Aantal sterrensterstersterster
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette