Vakantiepark Les Sources de Manon

• Onderkomen7,5
  • Activiteiten5,0

9 tips over Vakantiepark Les Sources de Manon

Ina , 19-7-2015

musée de la lavande in St. Reméze is zeker een bezoek waard.

Op donderdag is een redelijk grote markt in Vallon Pont d'Arc. Zeer leuk om te bezoeken.

laeremans sonja, 3-11-2014
In het centrum zijn er goede eetgelegenheden en het is er supergezellig.Een aanrader.
laeremans sonja, 3-8-2014

AIRCONDIONING ZOU HANDIG ZIJN.

Het bubbelbad was defect;wat spijtig was,aangezien er verder niks aan zwembad aanwezig is.Verder een goed vakantieadres.

Misschien wel wat te duur prijs/kwaliteit.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sources de Manon voor je op een rij gezet:

An, 15-9-2013

Lavendel museum is leuk,

Ook diverse leuke markten in de buurt.

Vallon pont dárc is een erg leuk plaatsje.

Supermarkt op korte afstand.

nicole, 25-9-2012
als je borg met creditcard betaald is het mogelijk 's nachts al terug te rijden. als je geen 40 euro voor de tv betaalt is een radiootje wel fijn. wij hadden kussens voor stoelen mee wat zowel bij het huisje als op de stoelen bij het zwembad een aanrader is.
wouters, 18-7-2012
Missschien op het park toch iets van klein winkeltje.

Magda en Maarten, 30-6-2012
2e zwembad in juni nog niet open te weinig parasols en geen kussens voor de ligbedden die er te weinig waren
Erik, 24-6-2012
Bezoek de donderdagochtend markt in Vallon Pont d'Arc. Is heel gezellig en bestaat uit hele diverse kraampjes.
Caubergh Luc, 4-6-2012
Stadjes Ruoms,Vogue,Lanas(graf van Papillon)