15 vragen over Vakantiepark Les Sources de Manon

• Maartje, 11-06-2014

Animatie

Is er in t hoogseizoen animatie voor de kinderen? Wordt dit park door veel Nederlanders bezocht?

Ina , 19-07-2015

Er is geen animatie voor de kinderen op het park. In de eerste volle week van juli 2015 waren niet veel Nederlanders aanwezig. In de tweede volle week van juli waren er wel wat meer Nederlanders.

• schollaet, 30-11-2013

geluidshinder

Zijn de huisjes goed geïsoleerd qua geluid ? Niet teveel hinder van de buren ?

laeremans sonja, 03-08-2014

ze zijn goed geisoleerd,geen last van buren.

• annemiek, 15-08-2013

wie weet hoe breed het 2 persoonsbed is?

Hoi,

Omdat ik altijd zelf een hoeslaken meeneem zou ik graag willen weten hoe breed het 2 persoonsbed in de huisjes is. Weet iemand dat? Bedankt alvast,

Annnemiek

Ina , 19-07-2015

2 persoonsbed is 140 cm breed.

• ikke, 17-07-2013

vraagje

Kan iemand mij zeggen of er bestek en borden aanwezig zijn in de woningen,ook of er schoonmaakspullen zijn (borstel,emmer,stofzuiger,...).Merci op voorhand

alles is aanwezig ;ook stofzuiger

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sources de Manon voor je op een rij gezet:

D-reizen
    D-reizen
    Vacanceselect
    Vacanceselect

• vermeeren, 17-07-2013

vraagje

Kan iemand mij zeggen of er bestek en borden aanwezig zijn in de woningen,is er schoonmaakgerei aanwezig(borstel,emmer, stofzuiger,....) dank bij voorbaat

alles is aanwezig

• r de kruyf, 11-07-2012

aanvullende vraag 23/06/2012

hoeveel km is vallon-pont-d arc verwijderd van les sources de manon,en is dat glooiend om te fietsen,b.v. naar winkel/super? ik, ben er nog niet uit of ik de fietsen meeneem of niet,maar naar het plaatsje is het wel te doen,denk ik! graag nog een keer reaktie,bedankt alvast. r de kruyf

Ina , 19-07-2015

Centrum van Vallon-Pont d'Arc is ongeveer 800-900 m verwijderd van het park. Loopt licht op richting het centrum. Ik was te voet, maar denk dat het met de fiets wel te doen is. Afstand van 800-900 m is ook heel goed te voet te doen.

• r de kruyf, 23-06-2012

fietsen

is het daar redelijk te fietsen,voor 60 plussers,of is het daar te steil/gevaarlijk,ik twijfel of ik de fietsen meeneem.kan iemand daar iets over vertellen?

Erik, 24-06-2012

Het is een zeer heuvelachtig gebied waarbij je best wel een beetje getraind moet zijn.

r de kruyf, 13-07-2012

hallo,zou je nog een keer willen reageren op zoover "vraag en antwoord" van 11-07-2012,ik heb zo'n idee dat je daar al eens geweest bent, bedankt alvast

• yvonne, 05-06-2011

internet

in een vd vraag en antwoord staat dat er WIFI is tegen betaling. Echter in de beschrijving van het park staat van niet. Weet iem of het er nu wel is of niet? Zo ja, kun je op het gehele park je laptop dan aansluiten?

Erik, 24-06-2012

Je kunt WIFI gebruiken tegen betaling (dit is een secured verbinding). Maar dit kost je wel 20 euro per week.

• yvonne, 05-06-2011

duplex

sommige 3k-app zijn in duplex. Houdt dat in dat je mensen boven je hebt of dat je zelf alleen boven een app hebt of heb je zelf dan beneden en boven? De prijzen voor deze optie zijn dezelfde, zag ik, dus waarom zou je daarvoor kiezen?

Erik, 24-06-2012

3k-app in duplex betekent dat er 2 appartementen tegen elkaar gebouwd zijn. Je hebt dus geen mensen boven je. In sommige gevallen kan het wat gehorig zijn.

• marga, 18-07-2010

extra betalingen

Komen er nog extra betalingen bij dan er in het boek staan ? als toeristenbelasting, evt. schoonmaak , hond ? Wat mis je in de keuken, kan ik het evt. zelf meenemen. En wil graag weten of er in de 2 kamer app 'n bad zit. Had gelezen bij 'n aanbieder dat er ook huisjes in de schaduw tegen het water lagen? maar het water is toch niet vlakbij? Wij hebben bij oad geboekt. voor eind aug.

Harriette, 12-08-2010

Het IBAN-nummer en de BIC-code kan je vinden op je bankafschrift. De borg betalen via creditcard weet ik dus niet hoe dit verloopt, maar ik zou hier van tevoren wel goede afspraken bij de receptie over maken. Er zijn inderdaad geen dekbedden. Bij aankomst krijg je een kussensloop en 2 lakens. Ik vond dit eerst erg vreemd, maar het is op de slaapkamers 's nachts erg heet, dus een dekbed mis je dan niet echt. Wij zijn in juni geweest, maar voor iemand die in het hoogseizoen gaat zou ik zeggen: neem een ventilator van thuis mee. Verder miste ik buiten een lekkere ligstoel, er staan namelijk alleen maar kuipstoeltjes. Wat betreft het keukengerei: bestek en servies is er genoeg, maar pannen (wok of hapjespan) waren er niet veel. Wij hebben het verder prima naar ons zin gehad, de omgeving is echt prachtig!

marga van veldhoven., 12-08-2010

dank je harriette. Hoop dat julie het er leuk hebben gehad. Van de bijkomende kosten ben ik wel op de hoogte. ben alleen niet bekent met heet achterlaten van iban nummer en dat andere? willen via de creditkaart dit voldoen. Hoop dat het dan goed komt.

Wel heb ik gelezen dat er geen dekbedden zijn? te weinig keukengerei? Heb je nog ideeen wat ik mee moet nemen? Alvast hartstikke bedankt voor de reaktie.

Harriette, 11-08-2010

Er komen bij aankomst inderdaad nog extra kosten bij die bij de receptie betaald moeten worden zoals: schoonmaakkosten € 52,=, toeristenbelasting € 0,75 p.p.p.n., huisdier € 30,= en eventueel huur TV € 40,= per week (er is ontvangst van 1 Nederlandse zender BVN). Dit kan allemaal per pinpas worden betaald. Ook moet er nog een borg worden betaald van € 240,= maar dit kan alleen per creditcard of contant. Tip: laat bij vertrek buiten de openingstijden van de receptie om van tevoren je rekeningnummer achter (IBAN + BIC) zodat de borg teruggestort kan worden. Dit heeft bij ons namelijk veel problemen opgeleverd. Wij hadden inderdaad een bad in ons appartement, maar dit schijnt niet overal zo te zijn. In principe heeft ieder huisje wel schaduw via een overkapping van het terras of een zonnescherm. Om de 2 zwembaden staat een hek en van huisjes tegen het water is dan ook geen sprake. Er is geen airco of ventilator in het huisje!