Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

9.5Fenomenaal

• 8.9Activiteiten
  • 9.7Onderkomen

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives de l'Ardèche voor je op een rij gezet:

Contact

143 reviews over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• 9Marieke Slee15-04-2016

Villa 10 zeer de moeite waard

Prachtig park. Villa 10 ligt fantastisch met uitzicht over wijnranken!

• 9Bemmel19-10-2015

Super vakantie gehad in villa 41 (Le papillon)

Wij zijn hier in het najaar geweest met een baby. Het huis (villa 41) is van alle gemakken voorzien. Er is ook aan kleine kinderen gedacht, zoals 2 goede kinderbedjes i.p.v. die gammele campingbedjes, kinderstoelen, commode en een kindertafeltje. Het verwarmde privezwembad was echt super leuk. De tuin is omheind en lekker groot. Ook onze hond heeft ook genoten, de rivier de Ardeche is vanaf het park zichtbaar. Je kan er heerlijk wandelen, fietsen en zwemmen. Kortom wij komen volgend jaar weer!

• 9Fam. Dragt25-09-2015

Geweldig!

Fantastisch park vlak bij het gezellige plaatsje Vallon pont d' arc. Mooie villa's , waarvan de meeste met een prive-zwembad. Omgeving leent zich voor veel mooie uitstapjes. Zelfs als het weer iets minder is, is er genoeg te doen. Beheerders Anneke (spreekt Nederlands) en Yann zijn top. Niets is hun teveel en ze doen echt alles wat in hun mogelijkheid ligt om het naar je zin te maken. Mede door Anneke en Yann hebben we voor het tweede jaar op rij weer een geweldige vakantie gehad. Komen graag nog een keer terug in het prachtige Rives de l' Ardeche.

• 9gezin met jonge kinderen19-08-2015

Mooi park en villa 17 is top!

De villa was zeer compleet met eigen zwembad. Het gezamenlijke zwembad was leuk om ook soms naartoe te gaan om zo ook met andere mensen in contact te komen. Wanneer er een vaste airco in de villa zou zijn dan was onze waardering een 10!

Negatief: Slechte ervaring met touroperator! Ze beloven je van alles, laat je eerst alles betalen waarna je erachter komt dat je niet gaat krijgen wat je hebt geboekt. Liberty Resorts heeft dit (terwijl ze dit niet zouden hoeven doen!) opgelost voor ons zodat we hebben genoten van een heerlijke vakantie. Met name Anneke (zij is op het park aanwezig) heeft ons goed geholpen. Wij zeggen: rechtstreeks boeken bij Liberty Resorts, dan krijg je ook wat je boekt!. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de touroperator uiteindelijk alles netjes met ons heeft opgelost maar jammer dat je er wel zelf achteraan moest.

• 8LJa09-08-2015

Erg leuke vakantie

Mooi vakantiepark, met zeer ruime goed geoutilleerde villa's. Magnetron ontbreekt. Airco zou wel wenselijk zijn (is er niet, ook niet bij te huren). Mooi zwembad

• 9Inge29-07-2015

Fantastisch - Villa 27

Het park ligt als een Nederlandse (en beetje Belgische) enclave in de 'middle of nowhere' maar toch slechts 5 minuten rijden van een supermarkt. Het park is relatief nieuw, goed onderhouden en ziet er mooi uit. De receptie bestaat uit een klein kamertje maar wordt bemand door Anneke, die zeer professioneel en altijd vriendelijk iedereen te woord staat en problemen zeer efficiënt en snel oplost. Villa 27 is prachtig en overtrof onze verwachtingen. Een zeer ruim opgezette villa, smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien, met een prachtig zwembad en mooi aangelegde diepe tuin voorzien van ligbedden en tuinset. Een aanrader!

• 6Activiteiten

• 10Amber van Galen28-07-2015

Prachtige huizen en omgeving, goede snelle service

Prachtige grote huizen met privézwembad, vlakbij de rivier en mooie dorpjes. Alles zag er goed verzorgd uit en we werden na een lange reis zeer vriendelijk ontvangen. Onze problemen met wifi werden direct opgelost. Een aanrader voor wie het mooie Frankrijk wil leren kennen. We gaan zeker nog een keer maar dan in het voorjaar.

• 5Edith21-07-2015

Prachtig domein, niet gastvriendelijk.

De accommodatie op zich is super, alles is er wat je zou kunnen nodig hebben, leesboeken en spelletjes aanwezig, mooi zwembad. Helaas geen airco wáardoor wij genoodzaakt waren om buiten te slapen op luchtmatrassen wegens te warm binnen. Mensen van de receptie en van touroperator onvriendelijk en niet gastvrij.

• 6Activiteiten

• 10Familie de Wit23-08-2014

Fantastische plek met een prachtig uitzicht

Voor het tweede jaar weer op dit park geweest. Wederom in villa 8 met een spectaculair uitzicht over de wijngaard. Grenzend aan de achtertuin. Over Frans gevoel gesproken ! Dit huis heeft een welness Spa voor 8 personen incl.muziek . Verder is het huis heel persoonlijk ingericht en van alle gemakken voorzien: koffiemachine, vaatwasser, wasmachine , droger , fietsen en tennisrackets ed. Het park is rustig gelegen maar wanneer je de drukte op wilt zoeken liggen de plaatsen Ruoms en Vallon pont d, Arc dichtbij. Wij komen volgend jaar weer terug.

• 10Activiteiten

• 10joris15-08-2014

Wat een heerlijke plek

Heerlijke vakantie gehad op dit schitterende park. Bijzonder grote mooie huizen, volledig ingericht, zelfs vaatwasser en wasmachine is aanwezig. De ligging van dit park is bijzonder gunstig, tussen Vallon Pont D'arc en Ruoms, aan de oever van de Ardèche. Op enkele minuten lopen ben je aan het water. Aan het park is een brug waar je de Ardèche over kan (te voet). Als je niet van het park komt merk je maar weinig van de overvloed aan toeristen in deze omgeving. Wil je toch de drukte en gezelligheid opzoeken, op enkele autominuten ben je in Vallon of Ruoms. Hier zijn vele restaurantjes, markten en zelfs avondmarkten. Wat een heerlijke tijd, wij komen hier zeker nog terug.

Met vrienden

12 tips over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• Kim, 04-11-2013

Elke ochtend verse baguettes bij de bakker aan de doorgaande weg, op 15 minuutjes lopen van het park!

• Jurgen, 20-07-2014

Op 14 juli is er in Saint Ambroix een soort van Middeleeuwe feesten. Les beaumes is ook een mooi dorp en een leuke locatie om te gaan zwemmen in de rivier.

• christoph ricour, 25-08-2013

Wij hebben er van alles gedaan zoals afvaart ardeche,wandeling bois de paolives,delta vliegen boven de streek,quad rijden voor jong en oud,paard rijden,gezellige markten zoals die van Joyeuse,leuke stadjes int algemeen,la rock sur seze met zen schitterende watervallen waar je kan tussen zwemmen,grotten,musea,.... Iedereen heeft zich heel goed geamusseerd. Vallon en Ruoms zijn mooie stadjes in de buurt waar het gezellig vertoeven is overdag en s avonds.

7 vragen over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• Roel, 25-08-2016

Restaurant

Kun je in september elke avond eten op het park?

Ronald, 30-09-2017

Ja, maar dat is dan wel patat met een frikandel of kroket..

• Vantil, 11-11-2015

bezetting juni 2016

hoe is de bezetting in juni?

Erik Renes, 02-01-2016

Een heerlijke periode, wij hebben vorig jaar 2015 de eerste twee weken van juni doorgebracht op dit park in villavallon.com nummer 69 in een woord top, het weer was perfect 28 graden en wat betreft de bezetting ik schat een bezetting minimaal van 30% maar daar merk er werkelijk niets van het was heerlijk rustig daar op het park les rives de'l Ardeche

• Sandy, 14-06-2013

eetgelegenheid

Zijn er (kindvriendelijke) restaurantjes op wandelafstand?

arnonatasja, 27-07-2013

vanaf het park domaine les rives is er eigenlijk niets op loopafstand en moet je wel echt de auto pakken om ergens naartoe te gaan, bij alle restaurants is er wel een kindermenu

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan