Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche
9,4

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives de l'Ardèche voor je op een rij gezet:

Contact

139 reviews over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in het Nederlands

Villa 51, Villa des Montagnes top accommodatie!

Monique en Hans
12-2-2019
  • Onderkomen10

Wij hebben Villa 51, Villa des Montagnes gehuurd voor een week. Een fantastische villa van alle gemakken voorzien. Een complete keuken met vaatwasser en 2 koelkasten. Ruime lichte huiskamer en slaapkamers. Erg schoon. Een hele fijne tuin met goede ligbedden en een gezellig overkapte (buiten) eetgedeelte en niet te vergeten een heel ruim zwembad. Kortom een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2018

Fantastisch.

Marianne van Kampen
12-2-2019
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Fantastische bungalow. Eigen zwembad, mooi ruim huis. Leuk gebied (net buiten de drukte van Vallon Pont d'Arc. Huis ook geschikt voor twee gezinnen.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

Villa Aux Lions 59 is boven alle verwachting !

Marleen van Ormondt
6-1-2019
  • Onderkomen10

In het voorjaar van 2017 waren we in deze fantastische villa met onze hele familie. De ligging is centraal maar toch heerlijk rustig en het heeft een heerlijk zwembad. De omgeving is schitterend en het pitoreske dorpje op loopafstand herken je direct van de vacantie brochures. Wij hebben het geweldig gehad en komen zeker terug.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Genoten van een heerlijke vakantie in villa 78 Bel

Carol
24-12-2018
  • Activiteiten7

Genoten van een heerlijke vakantie in villa 78 Bellevue. Want wat een groot, mooi en fijn huis is dit. Wij gingen met ons eigen gezin (twee kinderen) en mijn zus en zwager gingen ook mee. Wij vieren hadden de benedenverdieping en zus en zwager hadden boven hun eigen verdieping. Beiden hadden we een eigen badkamer en wc, dus alle privacy. De woonkamer en keuken zijn groot, waardoor we alle ruimte hadden. En de bedden sliepen heerlijk, zeker ook door de rolluiken in de slaapkamer waardoor het heerlijk donker was. Als de kinderen ’s avonds in bed lagen, trokken wij op het grote terras een fijne fles wijn open. Wat een ontspanning. De televisie in de woonkamer heeft ook Nederlandse zenders, maar het was toen wij er zaten veel te warm om binnen te zitten. De tv heeft dus amper aangestaan (heel soms voor de kinderen). Het huis heeft geen eigen zwembad, maar het gezamenlijke zwembad ligt pal voor de deur. Druk is het daar nooit, dus het voelde

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig!

Christel
22-12-2018
  • Activiteiten9

Als je eenmaal gevallen bent voor de charme van vakantiepark les Rives de L’Ardèche wil je niet anders dan elk jaar terugkomen. Niet alleen vanwege het park en de prachtige omgeving, maar ook voor de gezellige, sfeervolle en, niet onbelangrijk, schone villa. Voor ons was en is dit nummer 59. In deze mooie villa mét eigen zwembad en jeu de boules baan voel je je meteen thuis. De villa ademt sfeer uit en is van alle gemakken voorzien, zelfs aan spelletjes voor de enkele regenachtige dag die je kunt treffen is gedacht. Ga je gezellig met familie of familie op vakantie, villa 59 heeft ruimte genoeg voor twee gezinnen. Maar ook is deze villa heel geschikt voor mensen die wat slechter ter been zijn; op de begane grond bevinden zich een slaapkamer en badkamer. Ideaal!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

La rives d Ardeche Vila 59 see you again.

Frank
21-12-2018
  • Activiteiten8

Perfecte omgeving, lekker weer nog in oktober. Villa 59 beschikt over een verwarmd zwembad echt top dus. Mooi huis, met een. Complete inrichting en heerlijke bedden. Naar de rivier de Ardèche lopen: 5 minuten, met de auto naar de supermarkten maximaal 5 minuten. De omgeving is echt prachtig om een autorit te maken. Naar de golfbaan max 30 minuten rijden.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Genieten!

Erik
16-12-2018
  • Onderkomen10

In de meivakantie Villa aux Lions 59 bezocht. Prachtige villa op een schitterende plek. Het huis was schoon en opgeruimd bij aankomst. Het zwembad heeft veel gebruik gekend met het lekkere weer. In de buurt de lokale golfbaan bezocht en heerlijk mosselen gegeten in Vallon pont d’Arc, zeker een aanrader om te bezoeken!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Absolute aanrader, Villa Aux Lions 59!

Jessica Spaargaren
11-12-2018
  • Activiteiten9

Wij verbleven met vrienden en onze dochter van 3 jaar in Villa Aux Lions 59. Een hele mooie 8 persoons villa met eigen zwembad. Villa is van alle comfort en gemak voorzien. Erg mooie en rustige ligging. 10 minuutjes lopen naar bakker en een paar minuten rijden naar de supermarkt. Privé zwembad is echt super, je plonst zo vanaf je terras het zwembad in. Aan het einde of begin van de dag heerlijk getennist (qua temperatuur het fijnst). In de mooie omgeving is een kartbaan, klimpark en cayakverhuur. Vallon is een leuke plaats (leuke markt!) en er zijn nog een aantal leuke plaatsen. We hebben extreem genoten van deze vakantie.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Stijn
5-12-2018
  • Activiteiten10

Het huis is verzorgd en had alles wat je maar nodig hebt . De omgeving biedt alle mogelijkheden voor een perfecte vakantie, zowel rustig (zwemmen in je privé zwembad) of interactief (kajakken, canyoning,..). De pont d’arc is zeker de moeite waard om te bezoeken of zelfs onder door te varen!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Heerlijk, compleet en comfortabel

A. de Vries
29-11-2018
  • Onderkomen10

Villa nummer 51, Villa des Montagnes in de Ardèche is een ruime gezellige villa die van alle gemakken is voorzien. Een uitgebreide goed ingerichte keuken , lekkere zithoek en een grote eettafel. Er zijn vier ruime slaapkamers met voldoende opbergruimte en een stille ventilator boven het bed. Er is een ruime tuin met voldoende schaduwplekjes en een fijn zwembad. Onder de veranda staat nog een grote tafel wat echt gezellig is. Het park is ruim opgezet en heeft ook nog een groot zwembad. In september was de bar dicht maar in de omgeving van het park zijn voldoende eetgelegenheden, leuke dorpjes en mooie natuur. Een aanrader!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.