Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche
9,4

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives de l'Ardèche voor je op een rij gezet:

Contact

140 reviews over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in het Nederlands

Geweldig

Hans Bouwmeester
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Schitterende complete woning met zwembad . In de buurt veel gezellige restaurants en maktjes. We hebben ontzettend genoten

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Villa Vivre nr. 60 geweldig!

Joyce
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Super leuke vakantie gehad, in een fantastisch huis. Mooi opgeruimd, heerlijk zwembad en super fijne locatie dicht bij mooie natuur waar je lekker kunt vertoeven.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Villa 60, fantastisch huis

Mieke
  • Onderkomen10

Villa 60, zeer compleet huis,mooi gelegen qua zon. Tuin is goed af te sluiten voor hondjes, keuken zeer goed uitgerust, huiskamer heel gezellig. Overal horren of horvitrage

Gereisd Met partner in juni 2018

Geweldig!

marjanplezier
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Wij verbleven in villa vivre nr 60. Alles aanwezig en sfeervol ingericht.

Geweldige vakantiewoning met alles erop en eraan.

Auke
22-4-2019
  • Onderkomen10

We zaten in Villa nr.19 en volgens ons is dat de mooiste plek van het park. Het zwembad is helemaal top. De omgeving is ook geweldig. Op korte afstand is er veel te bekijken. We komen graag terug in Villa Agape.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!

Christina
19-4-2019
  • Onderkomen10

Ook deze keer was het weer volop genieten in Villa nr.19. We zijn er nu een paar keer geweest en elke keer als je aan komt rijden weet je dat je het er heerlijk zult hebben, het huis staat op zo’n mooie plek! Het is heel ruim, leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. De keuken ook. Heerlijke bedden, ruime slaapkamers. Er is een wasmachine (vonden wij wel handig). En de ruimte om het huis is een weldaad. Je zit er heerlijk vrij, mede door de hoge oleanders. Heerlijk een eigen zwembad en op nog geen 100 m het grote zwembad van het park. We komen graag terug in Villa Agape. Christina

Gereisd Met vrienden in september 2018

Luxe in een prachtige omgeving

Cobi Kaptein
18-4-2019
  • Onderkomen10

Het was weer een feest om op Domaine Les Rives de l’Ardèche te zijn. Agape, Villa 19, is ons vaste adres, waar we al meerdere keren één of meer weken hebben doorgebracht. De natuur van de Ardèche is prachtig. Vallon Pont d’Arc is zomers wel erg druk en er is in toenemende mate volop vertier voor de kinderen op het park en in de omgeving. Een paar kilometer verderop kun je echter ook alle rust en natuur vinden. De Caverne, de indrukwekkende replica van de prehistorische Grotten van Chauvet moet je ook eenmaal in je leven (met je kinderen) hebben bezocht. Extra zonnig en warm was het dit keer voor het tweede achtereenvolgende jaar, maar wij begrepen dat de airco voor alle slaapkamers al besteld was. En een eigen zwembad naast een centraal groot zwembad met kinderbadje maakt het allemaal wel erg aangenaam.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk verblijf in prima gelegen Villa 19

Barbara
17-4-2019
  • Onderkomen10

Wij en onze kinderen hebben erg genoten van onze vakantie in de villa 19. Hij is ruim opgezet, smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Het is heerlijk toeven in de tuin, met mooi onderhouden gazon en eigen zwembad. De villa is prima gelegen, aan de rand van het villapark dichtbij het grote zwembad. Vanuit het park loop je zo naar beneden naar de rivier Ardèche. De omgeving is prachtig, zowel de natuur als de pittoreske dorpjes. Een absolute aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Villa Aux Lions 59, echt leuk!

Merel
28-2-2019
  • Onderkomen10

We hebben in het huis Villa Aux Lions 59 gezeten en een heerlijke week gehad. Het was super mooi weer dus we hebben volop kunnen genieten van het zwembad en veel kunnen fietsen in de prachtige omgeving. Ook hebben we paardgereden in de bergen wat een gave ervaring was. Het huis was verder ook super in orde. Helemaal compleet, schoon, lekkere bedden, leuk ingericht en aangekleed en een jeu des boules baan. Een mooie locatie, dichtbij de supermarkt en bij het dorpje Vallon Pont d'Arc. Ik wil nog wel eens terug!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Heerlijk vakantiepark

Dita en Piet
20-2-2019
  • Onderkomen10

Het vakantiepark is rustig, gezellig en in een prachtige omgeving. We verbleven in Villa des Montagnes (villa 51) die heel goed beviel. Mooie overcomplete villa met prive zwembad. We komen er snel weer terug.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.