Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

9.5Fenomenaal

• 8.9Activiteiten
  • 9.7Onderkomen

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives de l'Ardèche voor je op een rij gezet:

Contact

143 reviews over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• 10Kyra21-08-2019

Geweldige week in luxe villa!

Geweldig verblijf gehad in villa 50 (Lavendel). De kids hebben heerlijk gespeeld in het fijne zwembad. In een paar minuten loop je naar de rivier waar je lekker kunt zwemmen, vissen en kikkers kunt vangen. Villa 50 heeft in alle kamers airco, dus ondanks het hele warme weer konden we goed slapen en hadden we geen last van muggen. De villa is van alle gemakken voorzien. Heel goed contact gehad met eigenaar Nelly. In het hoogseizoen is het in deze omgeving erg druk, maar wel fijn dat er veel te doen is. Inge, de beheerder van het park organiseert op de maandagavonden een kennismaking met allerlei activiteiten in de buurt. Heel handig!

Met jonge kinderen

• 9Anna24-06-2019

Villa Marguerite, heerlijk huis met zwembad

Heerlijke vakantie gehad in Villa Marguerite (nr 58) op Domaine Les Rives de L’Ardeche. Prachtige villa met grote tuin met overdekte veranda’s en zwembad. Airco in de slaapkamers boven was heel prettig. Het huis was zeer volledig ingericht. Veel te doen op zowel het park als in de omgeving. We kunnen dit huis en het park zeer aanraden.

• 9D. van Bergen28-05-2019

Heel fijn vakantiehuis!

Erg ruim huis, waardoor iedereen lekker zijn ding kan doen! Fijne ligbedden om op te kunnen zonnen buiten, maar ook fijne plekken binnen om af en toe te ontsnappen aan de zon. Heerlijke vakantie gehad!

• 9Wim Gerritsen15-05-2019

Villa Aux Lions 59, wij raden hem aan!

Hele fijne week gehad in een luxe huis waar echt alles aanwezig was. Genoten van het verwarmde zwembad en de jdb baan. Meegedaan met het jdb toernooi en ook nog naar het klimpark geweest. Genoten van het huis en de omgeving. We gaan zeker terug.

• 9Activiteiten

• 9Peter en Marjolein10-05-2019

Weer een heerlijke week gehad in villa Bienvenue!!

We hebben in de voorjaarsvakantie met onze kinderen weer een week in villa Bienvenue (nr.17) vertoefd, evenals twee jaar geleden. Het zag er nog even luxe en verzorgd uit als toen. Nieuwe extra’s waren de airconditioning, de 4k UHD-TV met Blu-ray speler en de verwarming van het privé-zwembad. De villa is werkelijk van alle gemakken voorzien met een zeer uitgebreide inventaris en biedt veel privacy. Voor kleine kinderen is er een kinderstoel en een kinderbedje (beide gratis) in de villa aanwezig. Op het park werden door de beheerders diverse leuke activiteiten georganiseerd, voor elk wat wils. Een week is eigenlijk te kort, dus komen we zeker terug, want de schitterende omgeving en het fijne park blijven ons trekken.

Met jonge kinderen

• 9Wim26-04-2019

Fantastisch huis en omgeving.

Zijn een week met vrienden in het prachtige park met 2 tennisbanen en zwembad geweest met huisnummer 60. Ligging van het huis is perfect. Het heeft een zwembad en een jeu de boulesbaan in de tuin. Het is een ruim huis met 4 slaapkamers en 2 badkamers.

• 8Frank Burghouwt26-04-2019

Ik kom graag nog eens terug

Een toplocatie in top omgeving. Het is van alle gemakken voorzien. En dan natuurlijk het zwembad, heerlijk.

• 8Onderkomen

• 10Manouk G26-04-2019

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in deze prachtige villa. Het huis lag op een mooie goed bereikbare plek in het park, met alle faciliteiten in de buurt. Ook was het huis goed onderhouden en schoon. WiFi ook aanwezig. De eigenaren hebben zelfs jeu de boule, tennisbadjes e.d. In huis voor eventuele huurders, dat was erg leuk. Het park is ook niet al te ver van het super gezellige dorpje vallon pont ‘d arc. Ook is er elke dag wel ergens een markt in de buurt. Al met al een hele fijne vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Activiteiten

• 10Lotte Heespelink26-04-2019

Heerlijk genieten!

Heerlijke locatie om even bij te komen, groot huis met alle gemakken voorzien! Vlak bij de rivier en leuke dorpjes te vinden. Locatie is perfect, je kan elke dag naar een andere markt of kajakken over de rivier.

• 10Arie Vrolijk26-04-2019

Fantastische plek om je vakantie door te brengen

Mooi huis met alles er op en er aan. Heel schoon met prachtig zwembad en een adembenemend uitzicht. Ik kom er nu voor het 6e jaar en het is fantastisch 👍

12 tips over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• Kim, 04-11-2013

Elke ochtend verse baguettes bij de bakker aan de doorgaande weg, op 15 minuutjes lopen van het park!

• Jurgen, 20-07-2014

Op 14 juli is er in Saint Ambroix een soort van Middeleeuwe feesten. Les beaumes is ook een mooi dorp en een leuke locatie om te gaan zwemmen in de rivier.

• christoph ricour, 25-08-2013

Wij hebben er van alles gedaan zoals afvaart ardeche,wandeling bois de paolives,delta vliegen boven de streek,quad rijden voor jong en oud,paard rijden,gezellige markten zoals die van Joyeuse,leuke stadjes int algemeen,la rock sur seze met zen schitterende watervallen waar je kan tussen zwemmen,grotten,musea,.... Iedereen heeft zich heel goed geamusseerd. Vallon en Ruoms zijn mooie stadjes in de buurt waar het gezellig vertoeven is overdag en s avonds.

7 vragen over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• Roel, 25-08-2016

Restaurant

Kun je in september elke avond eten op het park?

Ronald, 30-09-2017

Ja, maar dat is dan wel patat met een frikandel of kroket..

• Vantil, 11-11-2015

bezetting juni 2016

hoe is de bezetting in juni?

Erik Renes, 02-01-2016

Een heerlijke periode, wij hebben vorig jaar 2015 de eerste twee weken van juni doorgebracht op dit park in villavallon.com nummer 69 in een woord top, het weer was perfect 28 graden en wat betreft de bezetting ik schat een bezetting minimaal van 30% maar daar merk er werkelijk niets van het was heerlijk rustig daar op het park les rives de'l Ardeche

• Sandy, 14-06-2013

eetgelegenheid

Zijn er (kindvriendelijke) restaurantjes op wandelafstand?

arnonatasja, 27-07-2013

vanaf het park domaine les rives is er eigenlijk niets op loopafstand en moet je wel echt de auto pakken om ergens naartoe te gaan, bij alle restaurants is er wel een kindermenu

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan