Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche
9,5

• Activiteiten8,9
  • Onderkomen9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives de l'Ardèche voor je op een rij gezet:

Direct boeken
Direct boeken

Contact

1 review over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in het Nederlands

Villta 59 Aux Lions, wat een topper!

Astrid
27-6-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

We hebben net 2 heerlijke weken gehad in deze geweldige villa! De woning ligt in een gezellig park waar ook voor de kinderen leuke dingen te doen zijn. De villa heeft een (verwarmd) privé zwembad in een grote tuin met een heerlijk terras met goed meubilair en een eigen Jeu de Boules baan. De tuin, met uitzicht op de bergen, is afgesloten zodat de hond niet weg kon lopen. Binnen is alles prima in orde. Schoon, fris en duidelijk net opgeknapt. Een mooie complete keuken met Senseo en een extra koelkast. Een grote Smart TV met Nederlandse zenders en Wifi. Ruime slaapkamers met plafond ventilatoren en heerlijke bedden. Er is volop buiten-speelgoed en er zijn spelletjes aanwezig. Ook Oma die slecht ter been is, kon hier prima uit de voeten. We hebben genoten van dit gezellige huis wat echt van alle gemakken voorzien is. Ook van de mooie, groene omgeving met gezellige dorpjes en markten. Wat een topvakantie, we komen zeker terug!

Gereisd Alleenreizend in juni 2018
Gaby Makkinje, Directeur, 2-11-2018

Beste Astrid,

Hartelijk dank voor uw reactie en fijn dat u heeft genoten in Villa Aux Lions. Zoals u zelf heeft gemerkt is de villa inderdaad zeer compleet en netjes en is genieten dus bijna vanzelfsprekend. We nodigen u van harte uit om nogmaals te genieten van deze villa. :)

Een hartelijke groet, Gaby

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.