Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

9.5Fenomenaal

• 8.9Activiteiten
  • 9.8Onderkomen

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives de l'Ardèche voor je op een rij gezet:

Contact

143 reviews over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• 10Mieke23-04-2019

Villa 60, fantastisch huis

Villa 60, zeer compleet huis,mooi gelegen qua zon. Tuin is goed af te sluiten voor hondjes, keuken zeer goed uitgerust, huiskamer heel gezellig. Overal horren of horvitrage

• 10Activiteiten

• 9marjanplezier23-04-2019

Geweldig!

Wij verbleven in villa vivre nr 60. Alles aanwezig en sfeervol ingericht.

• 10Dita en Piet20-02-2019

Heerlijk vakantiepark

Het vakantiepark is rustig, gezellig en in een prachtige omgeving. We verbleven in Villa des Montagnes (villa 51) die heel goed beviel. Mooie overcomplete villa met prive zwembad. We komen er snel weer terug.

• 9Activiteiten

• 9Monique en Hans12-02-2019

Villa 51, Villa des Montagnes top accommodatie!

Wij hebben Villa 51, Villa des Montagnes gehuurd voor een week. Een fantastische villa van alle gemakken voorzien. Een complete keuken met vaatwasser en 2 koelkasten. Ruime lichte huiskamer en slaapkamers. Erg schoon. Een hele fijne tuin met goede ligbedden en een gezellig overkapte (buiten) eetgedeelte en niet te vergeten een heel ruim zwembad. Kortom een aanrader!

• 7Activiteiten

• 9Fam. Dragt25-09-2015

Geweldig!

Fantastisch park vlak bij het gezellige plaatsje Vallon pont d' arc. Mooie villa's , waarvan de meeste met een prive-zwembad. Omgeving leent zich voor veel mooie uitstapjes. Zelfs als het weer iets minder is, is er genoeg te doen. Beheerders Anneke (spreekt Nederlands) en Yann zijn top. Niets is hun teveel en ze doen echt alles wat in hun mogelijkheid ligt om het naar je zin te maken. Mede door Anneke en Yann hebben we voor het tweede jaar op rij weer een geweldige vakantie gehad. Komen graag nog een keer terug in het prachtige Rives de l' Ardeche.

• 10Amber van Galen28-07-2015

Prachtige huizen en omgeving, goede snelle service

Prachtige grote huizen met privézwembad, vlakbij de rivier en mooie dorpjes. Alles zag er goed verzorgd uit en we werden na een lange reis zeer vriendelijk ontvangen. Onze problemen met wifi werden direct opgelost. Een aanrader voor wie het mooie Frankrijk wil leren kennen. We gaan zeker nog een keer maar dan in het voorjaar.

• 10christel05-05-2014

Prachtig gelegen vakantiepark met mooie villa's

We hebben een week verbleven in villa 73 (plaats voor 8 personen en zonder zwembad). De villa is heel mooi en rustig gelegen en alle comfort is aanwezig. We verbleven er met 4 personen dus plaats genoeg. We zijn heel vriendelijk ontvangen door de beheerster die ons stond op te wachten (de receptie werd die moment verbouwd en was dus niet open). We kregen direct een rondleiding in de villa met alle nodige uitleg. De Nederlandse beheerster is heel vriendelijk en behulpzaam. Heel mooi uitzicht vanuit de villa op de bergen rondom. Aangezien we er buiten het drukke seizoen logeerden was het er rustig en heerlijk om te relaxen. Op enkele minuutjes wandelen kwam je in het park zelf aan het water. Er is een supermarkt dichtbij waar je alles vind en ook het dorp Vallon-Pont-d'Arc is heel gezellig en de mensen zijn er vriendelijk en altijd in voor een praatje. Les gorges de l'Ardèche (de kloofdalen) zijn de moeite waard om te bezoeken alsook het dorpje Labeaume. Het park is zeker een aanrader!

• 9Kim04-11-2013

Heerlijk relaxen in mooie villa met prive-zwembad!

Les Rive de l’Ardeche is een erg mooi villa park, vlakbij het toeristische dorpje Vallon Pont d’Arc. Het park zelf is erg mooi en heeft veel faciliteiten zoals een gemeenschappelijk zwembad, tennisbanen en een basketbal/voetbalveld. Voor de kleintjes is er een speeltuintje. Ook loop je in een paar minuutjes naar een strandje aan een rustig stuk van de Ardeche. In de omgeving kun je heerlijk fietsen en wandelen. De villa’s op het park zijn van verschillende eigenaren, dit valt voornamelijk op aan de tuinen. Onze villa, nummer 17, had een mooi aangelegde, groene en privacy-biedende tuin met privezwembad, ligbedden en jeu de boulesbaan. Ook de faciliteiten in de woning waren erg goed, zo is er tv met nederlandse zenders, een magnetron, een senseo koffiezetapparaat en gratis draadloos internet (wifi). Daarnaast is deze villa heel geschikt voor gezinnen met kleine kinderen, een ledikantje & kinderstoel zijn namelijk ook aanwezig.

• 8meneer Spreen31-07-2013

Een erg mooi bungalowpark.

Bijzonder gunstig gelegen aan de oever van de Ardèche.

• 10Boone David16-06-2013

Ontspannende Vakantie

Wij hebben een weekje dit vakantiepark kunnen bezoeken en hebben er 100% van kunnen genieten. Zeer centraal gelegen om verschillende plaatsen te bezoeken. Ideale uitvalsbasis om de afvaart van de Ardeche te doen! (aanrader) of de George te verkennen! Ook de service van de Nederlandstalige parkbeheerders kan zeer goed genoemd worden. Op ieder probleem weten zij wel een antwoord.

12 tips over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• Kim, 04-11-2013

Elke ochtend verse baguettes bij de bakker aan de doorgaande weg, op 15 minuutjes lopen van het park!

• Jurgen, 20-07-2014

Op 14 juli is er in Saint Ambroix een soort van Middeleeuwe feesten. Les beaumes is ook een mooi dorp en een leuke locatie om te gaan zwemmen in de rivier.

• christoph ricour, 25-08-2013

Wij hebben er van alles gedaan zoals afvaart ardeche,wandeling bois de paolives,delta vliegen boven de streek,quad rijden voor jong en oud,paard rijden,gezellige markten zoals die van Joyeuse,leuke stadjes int algemeen,la rock sur seze met zen schitterende watervallen waar je kan tussen zwemmen,grotten,musea,.... Iedereen heeft zich heel goed geamusseerd. Vallon en Ruoms zijn mooie stadjes in de buurt waar het gezellig vertoeven is overdag en s avonds.

7 vragen over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• Roel, 25-08-2016

Restaurant

Kun je in september elke avond eten op het park?

Ronald, 30-09-2017

Ja, maar dat is dan wel patat met een frikandel of kroket..

• Vantil, 11-11-2015

bezetting juni 2016

hoe is de bezetting in juni?

Erik Renes, 02-01-2016

Een heerlijke periode, wij hebben vorig jaar 2015 de eerste twee weken van juni doorgebracht op dit park in villavallon.com nummer 69 in een woord top, het weer was perfect 28 graden en wat betreft de bezetting ik schat een bezetting minimaal van 30% maar daar merk er werkelijk niets van het was heerlijk rustig daar op het park les rives de'l Ardeche

• Sandy, 14-06-2013

eetgelegenheid

Zijn er (kindvriendelijke) restaurantjes op wandelafstand?

arnonatasja, 27-07-2013

vanaf het park domaine les rives is er eigenlijk niets op loopafstand en moet je wel echt de auto pakken om ergens naartoe te gaan, bij alle restaurants is er wel een kindermenu

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan