Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche
9,4

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives de l'Ardèche voor je op een rij gezet:

Contact

45 reviews over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in het Nederlands

Weer een heerlijke week gehad in villa Bienvenue!!

Peter en Marjolein
10-5-2019
  • Onderkomen10

We hebben in de voorjaarsvakantie met onze kinderen weer een week in villa Bienvenue (nr.17) vertoefd, evenals twee jaar geleden. Het zag er nog even luxe en verzorgd uit als toen. Nieuwe extra’s waren de airconditioning, de 4k UHD-TV met Blu-ray speler en de verwarming van het privé-zwembad. De villa is werkelijk van alle gemakken voorzien met een zeer uitgebreide inventaris en biedt veel privacy. Voor kleine kinderen is er een kinderstoel en een kinderbedje (beide gratis) in de villa aanwezig. Op het park werden door de beheerders diverse leuke activiteiten georganiseerd, voor elk wat wils. Een week is eigenlijk te kort, dus komen we zeker terug, want de schitterende omgeving en het fijne park blijven ons trekken.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Heerlijk verblijf in prima gelegen Villa 19

Barbara
17-4-2019
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij en onze kinderen hebben erg genoten van onze vakantie in de villa 19. Hij is ruim opgezet, smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Het is heerlijk toeven in de tuin, met mooi onderhouden gazon en eigen zwembad. De villa is prima gelegen, aan de rand van het villapark dichtbij het grote zwembad. Vanuit het park loop je zo naar beneden naar de rivier Ardèche. De omgeving is prachtig, zowel de natuur als de pittoreske dorpjes. Een absolute aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Genoten van een heerlijke vakantie in villa 78 Bel

Carol
24-12-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Genoten van een heerlijke vakantie in villa 78 Bellevue. Want wat een groot, mooi en fijn huis is dit. Wij gingen met ons eigen gezin (twee kinderen) en mijn zus en zwager gingen ook mee. Wij vieren hadden de benedenverdieping en zus en zwager hadden boven hun eigen verdieping. Beiden hadden we een eigen badkamer en wc, dus alle privacy. De woonkamer en keuken zijn groot, waardoor we alle ruimte hadden. En de bedden sliepen heerlijk, zeker ook door de rolluiken in de slaapkamer waardoor het heerlijk donker was. Als de kinderen ’s avonds in bed lagen, trokken wij op het grote terras een fijne fles wijn open. Wat een ontspanning. De televisie in de woonkamer heeft ook Nederlandse zenders, maar het was toen wij er zaten veel te warm om binnen te zitten. De tv heeft dus amper aangestaan (heel soms voor de kinderen). Het huis heeft geen eigen zwembad, maar het gezamenlijke zwembad ligt pal voor de deur. Druk is het daar nooit, dus het voelde

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Direct boeken

La rives d Ardeche Vila 59 see you again.

Frank
21-12-2018
  • Activiteiten8

Perfecte omgeving, lekker weer nog in oktober. Villa 59 beschikt over een verwarmd zwembad echt top dus. Mooi huis, met een. Complete inrichting en heerlijke bedden. Naar de rivier de Ardèche lopen: 5 minuten, met de auto naar de supermarkten maximaal 5 minuten. De omgeving is echt prachtig om een autorit te maken. Naar de golfbaan max 30 minuten rijden.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa Aux Lions 59, volgend jaar zeker weer!

Tineke
20-11-2018
  • Activiteiten9

We hebben een heerlijke najaarsvakantie gehad in dit prachtige villapark aan de Ardeche. We zaten in Villa Aux Lions (59), echt een geweldig huis waar het ons aan niets ontbrak. Het huis was super schoon en fris en heel gezellig en comfortabel ingericht. Er was een mooie afgeschermde tuin met veel privacy. We hebben heerlijk gezwommen in het verwarmde privé zwembad en ook de jeu de Boules baan hebben we gebruikt. Er waren allerlei spelletjes aanwezig, erg leuk voor ons allemaal. Ook de omgeving is prachtig. Er is van alles te doen en Vallon Pont D'Arc en Ruoms zijn gezellige dorpjes. We hebben ons dan ook prima vermaakt en komen volgend jaar zeker terug, maar dan wel weer in dit huis!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018
Gaby Makkinje, Directeur, 26-11-2018

Beste Tineke, fijn dat u heeft genoten van Villa Aux Lions. Wij zien u zeker graag weer terug en zijn u graag weer van dienst. :)

Top!!

Familie de Galan
13-8-2018
  • Activiteiten9

Prachtig schoon park, super villa’s en een zeer gastvrije en vriendelijke beheerster! We hebben met volle teugen genoten op dit park. Vlakbij de Ardèche, vlakbij Vallon en een perfecte uitvalsbasis voor mooie fietstochten of wandelroutes. In ons huis, villa 65, ontbrak het aan niks. Voldoende privacy. Parkbeheerster Inge, is een gastvrouw pur sang. Gezellig om een borreltje te doen en ze zet zich echt in om het de gasten naar de zin te maken. Aanrader dit park, volgend jaar weer 😃

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Villa Bienvenue: prachtig!

Elise Groeneveld
3-6-2018
  • Activiteiten8

Villa Bienvenue (nr17) gehuurd via een website. Zij hebben op het park voor hun gasten een eigen Nederlandse beheerder. De villa heeft een uitgebreide inrichting, inclusief wasmachine, vriezer, een kinderstoel en een houten kinderledikantje. Natuurlijk was er ook WIFi en televisie met Nederlandse zenders. Op de begane grond twee slaapkamers en een badkamer met wastafel en douche. Op de verdieping ook twee slaapkamers, en een badkamer met wastafel, bad en tweede toilet. Zowel beneden als boven heeft een van de slaapkamers bedden van twee keer 90x210. De villa heeft een tuin met heel veel privacy. Zowel zon- als schaduwterrassen, een groot grasveld en een gezellige jeu de boules baan. Het eigen zwembad was heerlijk! Op het park is ook een algemeen zwembad, twee tennisbanen, tafeltennistafel, speeltoestellen voor de allerkleinsten. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018
Nelleke Evers, Directeur, 2-11-2018

Beste Elise,

Wat fijn dat u heeft genoten van Villa Bienvenue, het park en de omgeving. U heeft ook een prachtige villa geboekt, met veel faciliteiten, dus we zijn blij dat het zo goed is bevallen. We zien u in de toekomst zeker graag terug. Een vriendelijke groet,

Nelleke

Mooie huizen op duur en saai park

Renée
21-8-2017
  • Onderkomen8
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8
  • Activiteiten2

We hadden misschien te veel verwacht van dit park maar het viel ons tegen. Zeker voor de prijs van €2000 per week (zonder privé zwembad) die je betaalt. Het zijn mooie ruime huizen. In ons huis zat een aircofunctie op de verwarming. In de electrokast was de schakelaar v deze groep echter uit gezet. De meeste huizen hebben een privé zwembad dus bij het grote zwembad is het vrij rustig. Voordeel dat er meestal wel een ligbed vrij is maar voor de kinderen wel saaier omdat er weinig andere kinderen zijn. Het zwembad is eenvoudig. De prullenbakken bij het zwembad werden niet dagelijks geleegd wat slordig oogt voor een Vila-park. Er is een voetbalveld. Dit is echter van asfalt dus minder prettig om op te spelen. Ook 2 tennisbanen en een pingpongtafel. Alles oogt echter kaal en kil. Als je je tuin en privé zwembad niet uit wilt komen is het park oké maar zoek je een wat gezelligere en bruisendere omgeving dan zou ik dit park niet aanraden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa 10 zeer de moeite waard

Marieke Slee
15-4-2016
  • Activiteiten9

Prachtig park. Villa 10 ligt fantastisch met uitzicht over wijnranken!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Super vakantie gehad in villa 41 (Le papillon)

Bemmel
19-10-2015
  • Activiteiten9

Wij zijn hier in het najaar geweest met een baby. Het huis (villa 41) is van alle gemakken voorzien. Er is ook aan kleine kinderen gedacht, zoals 2 goede kinderbedjes i.p.v. die gammele campingbedjes, kinderstoelen, commode en een kindertafeltje. Het verwarmde privezwembad was echt super leuk. De tuin is omheind en lekker groot. Ook onze hond heeft ook genoten, de rivier de Ardeche is vanaf het park zichtbaar. Je kan er heerlijk wandelen, fietsen en zwemmen. Kortom wij komen volgend jaar weer!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2015

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.