Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche
9,5

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives de l'Ardèche voor je op een rij gezet:

Contact

18 reviews over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in het Nederlands

Villta 59 Aux Lions, wat een topper!

Astrid
27-6-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

We hebben net 2 heerlijke weken gehad in deze geweldige villa! De woning ligt in een gezellig park waar ook voor de kinderen leuke dingen te doen zijn. De villa heeft een (verwarmd) privé zwembad in een grote tuin met een heerlijk terras met goed meubilair en een eigen Jeu de Boules baan. De tuin, met uitzicht op de bergen, is afgesloten zodat de hond niet weg kon lopen. Binnen is alles prima in orde. Schoon, fris en duidelijk net opgeknapt. Een mooie complete keuken met Senseo en een extra koelkast. Een grote Smart TV met Nederlandse zenders en Wifi. Ruime slaapkamers met plafond ventilatoren en heerlijke bedden. Er is volop buiten-speelgoed en er zijn spelletjes aanwezig. Ook Oma die slecht ter been is, kon hier prima uit de voeten. We hebben genoten van dit gezellige huis wat echt van alle gemakken voorzien is. Ook van de mooie, groene omgeving met gezellige dorpjes en markten. Wat een topvakantie, we komen zeker terug!

Gereisd Alleenreizend in juni 2018
Gaby Makkinje, Directeur, 2-11-2018

Beste Astrid,

Hartelijk dank voor uw reactie en fijn dat u heeft genoten in Villa Aux Lions. Zoals u zelf heeft gemerkt is de villa inderdaad zeer compleet en netjes en is genieten dus bijna vanzelfsprekend. We nodigen u van harte uit om nogmaals te genieten van deze villa. :)

Een hartelijke groet, Gaby

2008

Echt vakantie

a. de jong
12-10-2008

Wij vonden de site op Internet op een prima site konden we al "voorgenieten". Maar aangekomen en na een geweldige 14 dagen blijkt dat zelfs een mooie Internet site te overtreffen is.

Het huis is geweldig; het ligt bijzonder fraai aan de buitenrand van het park in een rustige, weldadig groene omgeving.

De uitrusting, inrichting, terras en het prive zwembad zijn uitstekende voorwaarden voor een sublieme vakantie.

Je kunt in de directe omgeving goed wandelen, in een parkachtige natuur ook fietsen en autotoeren in de directe omgeving zijn een prima vermaak.

Wanneer je richting Vallon pont Arc gaat zijn de zgn. " toeristische toppers " dichtbij genoeg om even te zien en ver weg genoeg om overlast door drukte te voorkomen.

Wij zullen hier op zeker nogmaals onze vakantie doorgaan brengen indien mogelijk wederom in villa 69 aan de buitenrand.

Gereisd Familie in oktober 2008

Heerlijke vakantie met de luxe van thuis

B. Langeveld
4-10-2008

Nieuw park (max 2 jaar) met heerlijke villa's voorzien van alle luxe en ruimte van thuis. Wij hadden Villa 22 ( in de eerste fase ). Deze fase is al helemaal gereed.

Groot algemeen zwembad en 2 tennisbanen waren heerlijk maar ook het strandje aan de Ardeche (300m) vonden de kinderen heerlijk.

Vallon is vlak bij en is heel gezellig.

Kortom een prima locatie. Wij komen nog een keer terug

Gereisd Familie in augustus 2007

Nooit meer

Wimvov
11-9-2008

We huurden een huis met zwembad voor 2 weken. Spelen en plezier maken dat kon echter niet. De "eigenaars" werden gestoord door spelende kinderen. Wat doet een kind van 7 dat wil spelen aan het zwembad : spelen en plezier maken ! 1 huisje in de buurt terroriseerde de hele buurt : "Niet op de heuveltjes lopen !"; "Niet te veel lawaai, want wij zijn eigenaars!" Vooral van dat laatste waren we geschokt. Plots stonden ze zomaar in onze tuin, zonder aan te bellen, zonder te kloppen! Ook de beheerders van het park lagen ons niet : te stijf, te eigenwijs, uit de hoogte, veel beloftes zonder gevolg, ... Hier komen we nooit meer ! Maar ... niet getreurd : Het huis was werkelijk prachtig, de tuin ook, de omgeving uiteraard ook. Er is altijd wel iets te vinden en te beleven in de buurt bij slecht weer. De prijs/kwaliteit is zeker de moeite waard als je de moeilijke buren erbij neemt !

Fantastisch park!

Johan
7-9-2008

Wij zijn hier deze zomer geweest en vonden het in één woord 'fantastisch'. Alles is gloednieuw. Wij zaten in nr 26. De villa was super-de-luxe en zeer sfeervol ingericht. De prijzen zijn in vergelijking met andere, soortgelijke accommodaties nog laag, omdat je nog last kon hebben van bouwoverlast. Wij hebben hier zelf geen last van ondervonden, omdat de villa in de eerste fase ligt. De kinderen maakten gemakkelijk vriendjes bij het grote zwembad. Voor herhaling vatbaar!

Mooi

filip
5-9-2008

Mooi villapark, rustig gelegen, in een toch wel héél toeristische omgeving .Villa's zijn ruim. . Park nog niet af, maar alle beschikbare faciliteiten zijn prima afgewerkt.

Mooi

Filip
5-9-2008

Heel mooie , ruime villa's . Privacy is nog niet overal optimaal, maar dit komt zeker goed . Vriendelijke mensen aan receptie. Het te huren bedlinnen is fleurig en verzorgd. Het park is nog niet af maar alle beschikbare faciliteiten (bvb zwembad) zijn prima afgewerkt.

Gereisd Familie in augustus 2008

Zeer luxe, maar nog niet af!

John
21-8-2008

Prachtig park met prachtige villa's. Prive zwembad is ook een topper. Sluit me bij vele andere beoordelingen aan. Maar.......: -Park is nog niet af. Als je in Fase 1 zit valt het mee, maar de wegen zijn ook nog niet af. -Ook nog weinig groen, dus geen privacy en veel erosie bij regen. -Mijd Vallon in Augustus. Het is een top locatie voor de Fransen, dus is het erg, erg druk in steden en supermarkten. Ook kanoen op de Ardesch is dan voor filerijders een feest der herkenning. -Voor kinderen is er niet veel te beleven, er zijn geen activiteiten op het park. -Wij hadden wel erg veel pech. Het huisje kampte met stroomstoringen en door een modderstroom is ons zwembad 3 dagen onbruikbaar geweest. Toch een absolute aanrader!

Gereisd Familie in augustus 2008

Fantastisch huis met adembenemend uitzicht

Familie v/d Honing
6-8-2008

Domaine Les Rives d'Ardeche is een geheel nieuw park, op slechts enkele minuten van de rivier Ardeche. Ons verblijf was in villa nummer 10, aan de buitenring van het park met een schitterende vrije ligging die uitkijkt over de bergen en de wijnvelden. Inrichting heel smaakvol. Een zee van ruimte en van alle gemakken voorzien. Het prive zwembad maakt het helemaal compleet. Een absolute aanrader.

Gereisd Familie in mei 2008

Heerlijke Luxe vakantie voor het hele gezin

Bob
4-8-2008

Wij hebben in juli 2008 twee weken een villa gehuurd op dit nieuwe park. De woning was heerklijk ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. De kinderen hebben zich prima vermaakt in het gemeenschappelijke zwembad en op de tennisbaan. Verder was het heerlijk om zowel dicht bij de rivier te zitten als vlak bij Vallon zelf. Een aanrader, wij komen zeker nog een terug

Gereisd Familie in juli 2008

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.