Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

9.5Fenomenaal

• 8.9Activiteiten
  • 9.7Onderkomen

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives de l'Ardèche voor je op een rij gezet:

Contact

143 reviews over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• 10Kyra21-08-2019

Geweldige week in luxe villa!

Geweldig verblijf gehad in villa 50 (Lavendel). De kids hebben heerlijk gespeeld in het fijne zwembad. In een paar minuten loop je naar de rivier waar je lekker kunt zwemmen, vissen en kikkers kunt vangen. Villa 50 heeft in alle kamers airco, dus ondanks het hele warme weer konden we goed slapen en hadden we geen last van muggen. De villa is van alle gemakken voorzien. Heel goed contact gehad met eigenaar Nelly. In het hoogseizoen is het in deze omgeving erg druk, maar wel fijn dat er veel te doen is. Inge, de beheerder van het park organiseert op de maandagavonden een kennismaking met allerlei activiteiten in de buurt. Heel handig!

• 10Activiteiten

• 9Peter en Marjolein10-05-2019

Weer een heerlijke week gehad in villa Bienvenue!!

We hebben in de voorjaarsvakantie met onze kinderen weer een week in villa Bienvenue (nr.17) vertoefd, evenals twee jaar geleden. Het zag er nog even luxe en verzorgd uit als toen. Nieuwe extra’s waren de airconditioning, de 4k UHD-TV met Blu-ray speler en de verwarming van het privé-zwembad. De villa is werkelijk van alle gemakken voorzien met een zeer uitgebreide inventaris en biedt veel privacy. Voor kleine kinderen is er een kinderstoel en een kinderbedje (beide gratis) in de villa aanwezig. Op het park werden door de beheerders diverse leuke activiteiten georganiseerd, voor elk wat wils. Een week is eigenlijk te kort, dus komen we zeker terug, want de schitterende omgeving en het fijne park blijven ons trekken.

• 10Barbara17-04-2019

Heerlijk verblijf in prima gelegen Villa 19

Wij en onze kinderen hebben erg genoten van onze vakantie in de villa 19. Hij is ruim opgezet, smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Het is heerlijk toeven in de tuin, met mooi onderhouden gazon en eigen zwembad. De villa is prima gelegen, aan de rand van het villapark dichtbij het grote zwembad. Vanuit het park loop je zo naar beneden naar de rivier Ardèche. De omgeving is prachtig, zowel de natuur als de pittoreske dorpjes. Een absolute aanrader!

• 10Activiteiten

• 2018
    9Carol24-12-2018

Genoten van een heerlijke vakantie in villa 78 Bel

Genoten van een heerlijke vakantie in villa 78 Bellevue. Want wat een groot, mooi en fijn huis is dit. Wij gingen met ons eigen gezin (twee kinderen) en mijn zus en zwager gingen ook mee. Wij vieren hadden de benedenverdieping en zus en zwager hadden boven hun eigen verdieping. Beiden hadden we een eigen badkamer en wc, dus alle privacy. De woonkamer en keuken zijn groot, waardoor we alle ruimte hadden. En de bedden sliepen heerlijk, zeker ook door de rolluiken in de slaapkamer waardoor het heerlijk donker was. Als de kinderen ’s avonds in bed lagen, trokken wij op het grote terras een fijne fles wijn open. Wat een ontspanning. De televisie in de woonkamer heeft ook Nederlandse zenders, maar het was toen wij er zaten veel te warm om binnen te zitten. De tv heeft dus amper aangestaan (heel soms voor de kinderen). Het huis heeft geen eigen zwembad, maar het gezamenlijke zwembad ligt pal voor de deur. Druk is het daar nooit, dus het voelde

• 7Activiteiten

• 9Frank21-12-2018

La rives d Ardeche Vila 59 see you again.

Perfecte omgeving, lekker weer nog in oktober. Villa 59 beschikt over een verwarmd zwembad echt top dus. Mooi huis, met een. Complete inrichting en heerlijke bedden. Naar de rivier de Ardèche lopen: 5 minuten, met de auto naar de supermarkten maximaal 5 minuten. De omgeving is echt prachtig om een autorit te maken. Naar de golfbaan max 30 minuten rijden.

• 9Tineke20-11-2018

Villa Aux Lions 59, volgend jaar zeker weer!

We hebben een heerlijke najaarsvakantie gehad in dit prachtige villapark aan de Ardeche. We zaten in Villa Aux Lions (59), echt een geweldig huis waar het ons aan niets ontbrak. Het huis was super schoon en fris en heel gezellig en comfortabel ingericht. Er was een mooie afgeschermde tuin met veel privacy. We hebben heerlijk gezwommen in het verwarmde privé zwembad en ook de jeu de Boules baan hebben we gebruikt. Er waren allerlei spelletjes aanwezig, erg leuk voor ons allemaal. Ook de omgeving is prachtig. Er is van alles te doen en Vallon Pont D'Arc en Ruoms zijn gezellige dorpjes. We hebben ons dan ook prima vermaakt en komen volgend jaar zeker terug, maar dan wel weer in dit huis!

Gaby Makkinje, Directeur, 26-11-2018

Beste Tineke, fijn dat u heeft genoten van Villa Aux Lions. Wij zien u zeker graag weer terug en zijn u graag weer van dienst. :)

• 10Familie de Galan13-08-2018

Top!!

Prachtig schoon park, super villa’s en een zeer gastvrije en vriendelijke beheerster! We hebben met volle teugen genoten op dit park. Vlakbij de Ardèche, vlakbij Vallon en een perfecte uitvalsbasis voor mooie fietstochten of wandelroutes. In ons huis, villa 65, ontbrak het aan niks. Voldoende privacy. Parkbeheerster Inge, is een gastvrouw pur sang. Gezellig om een borreltje te doen en ze zet zich echt in om het de gasten naar de zin te maken. Aanrader dit park, volgend jaar weer 😃

• 9Elise Groeneveld03-06-2018

Villa Bienvenue: prachtig!

Villa Bienvenue (nr17) gehuurd via een website. Zij hebben op het park voor hun gasten een eigen Nederlandse beheerder. De villa heeft een uitgebreide inrichting, inclusief wasmachine, vriezer, een kinderstoel en een houten kinderledikantje. Natuurlijk was er ook WIFi en televisie met Nederlandse zenders. Op de begane grond twee slaapkamers en een badkamer met wastafel en douche. Op de verdieping ook twee slaapkamers, en een badkamer met wastafel, bad en tweede toilet. Zowel beneden als boven heeft een van de slaapkamers bedden van twee keer 90x210. De villa heeft een tuin met heel veel privacy. Zowel zon- als schaduwterrassen, een groot grasveld en een gezellige jeu de boules baan. Het eigen zwembad was heerlijk! Op het park is ook een algemeen zwembad, twee tennisbanen, tafeltennistafel, speeltoestellen voor de allerkleinsten. Wij komen zeker terug!

Nelleke Evers, Directeur, 02-11-2018

Beste Elise,

Wat fijn dat u heeft genoten van Villa Bienvenue, het park en de omgeving. U heeft ook een prachtige villa geboekt, met veel faciliteiten, dus we zijn blij dat het zo goed is bevallen. We zien u in de toekomst zeker graag terug. Een vriendelijke groet,

Nelleke

• 2017
    6Renée21-08-2017

Mooie huizen op duur en saai park

We hadden misschien te veel verwacht van dit park maar het viel ons tegen. Zeker voor de prijs van €2000 per week (zonder privé zwembad) die je betaalt. Het zijn mooie ruime huizen. In ons huis zat een aircofunctie op de verwarming. In de electrokast was de schakelaar v deze groep echter uit gezet. De meeste huizen hebben een privé zwembad dus bij het grote zwembad is het vrij rustig. Voordeel dat er meestal wel een ligbed vrij is maar voor de kinderen wel saaier omdat er weinig andere kinderen zijn. Het zwembad is eenvoudig. De prullenbakken bij het zwembad werden niet dagelijks geleegd wat slordig oogt voor een Vila-park. Er is een voetbalveld. Dit is echter van asfalt dus minder prettig om op te spelen. Ook 2 tennisbanen en een pingpongtafel. Alles oogt echter kaal en kil. Als je je tuin en privé zwembad niet uit wilt komen is het park oké maar zoek je een wat gezelligere en bruisendere omgeving dan zou ik dit park niet aanraden.

• 8Onderkomen
    • 2Activiteiten

• Oude reviews

9Marieke Slee15-04-2016

Villa 10 zeer de moeite waard

Prachtig park. Villa 10 ligt fantastisch met uitzicht over wijnranken!

• 9Onderkomen

12 tips over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• Kim, 04-11-2013

Elke ochtend verse baguettes bij de bakker aan de doorgaande weg, op 15 minuutjes lopen van het park!

• Jurgen, 20-07-2014

Op 14 juli is er in Saint Ambroix een soort van Middeleeuwe feesten. Les beaumes is ook een mooi dorp en een leuke locatie om te gaan zwemmen in de rivier.

• christoph ricour, 25-08-2013

Wij hebben er van alles gedaan zoals afvaart ardeche,wandeling bois de paolives,delta vliegen boven de streek,quad rijden voor jong en oud,paard rijden,gezellige markten zoals die van Joyeuse,leuke stadjes int algemeen,la rock sur seze met zen schitterende watervallen waar je kan tussen zwemmen,grotten,musea,.... Iedereen heeft zich heel goed geamusseerd. Vallon en Ruoms zijn mooie stadjes in de buurt waar het gezellig vertoeven is overdag en s avonds.

7 vragen over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• Roel, 25-08-2016

Restaurant

Kun je in september elke avond eten op het park?

Ronald, 30-09-2017

Ja, maar dat is dan wel patat met een frikandel of kroket..

• Vantil, 11-11-2015

bezetting juni 2016

hoe is de bezetting in juni?

Erik Renes, 02-01-2016

Een heerlijke periode, wij hebben vorig jaar 2015 de eerste twee weken van juni doorgebracht op dit park in villavallon.com nummer 69 in een woord top, het weer was perfect 28 graden en wat betreft de bezetting ik schat een bezetting minimaal van 30% maar daar merk er werkelijk niets van het was heerlijk rustig daar op het park les rives de'l Ardeche

• Sandy, 14-06-2013

eetgelegenheid

Zijn er (kindvriendelijke) restaurantjes op wandelafstand?

arnonatasja, 27-07-2013

vanaf het park domaine les rives is er eigenlijk niets op loopafstand en moet je wel echt de auto pakken om ergens naartoe te gaan, bij alle restaurants is er wel een kindermenu

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan