Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche
9,5

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives de l'Ardèche voor je op een rij gezet:

Contact

44 reviews over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in het Nederlands

Geweldige vakantiewoning met alles erop en eraan.

Auke
22-4-2019
  • Onderkomen10

We zaten in Villa nr.19 en volgens ons is dat de mooiste plek van het park. Het zwembad is helemaal top. De omgeving is ook geweldig. Op korte afstand is er veel te bekijken. We komen graag terug in Villa Agape.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch.

Marianne van Kampen
12-2-2019
  • Onderkomen9

Fantastische bungalow. Eigen zwembad, mooi ruim huis. Leuk gebied (net buiten de drukte van Vallon Pont d'Arc. Huis ook geschikt voor twee gezinnen.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

Geweldig!

Christel
22-12-2018
  • Activiteiten9

Als je eenmaal gevallen bent voor de charme van vakantiepark les Rives de L’Ardèche wil je niet anders dan elk jaar terugkomen. Niet alleen vanwege het park en de prachtige omgeving, maar ook voor de gezellige, sfeervolle en, niet onbelangrijk, schone villa. Voor ons was en is dit nummer 59. In deze mooie villa mét eigen zwembad en jeu de boules baan voel je je meteen thuis. De villa ademt sfeer uit en is van alle gemakken voorzien, zelfs aan spelletjes voor de enkele regenachtige dag die je kunt treffen is gedacht. Ga je gezellig met familie of familie op vakantie, villa 59 heeft ruimte genoeg voor twee gezinnen. Maar ook is deze villa heel geschikt voor mensen die wat slechter ter been zijn; op de begane grond bevinden zich een slaapkamer en badkamer. Ideaal!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Debbie Suijker
19-8-2018
  • Activiteiten8

In 1 woord fantastisch. Prachtige omgeving gezellige stadjes mooi schoon zwembad. De rivier zo dichtbij n heerlijk om te zwemmen en vissen. Inge n haar man bij de receptie doen er alles aan om je een fijn vakantiegevoel te geven. Voor t eerst wilde ik niet naar huis. Wil je een heerlijk nederlands kopje koffie bestel bij Inge een cafe allonge!?? Wij komen zkr terug

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Villa 51 met privézwembad, een absolute aanrader!

Patricia van Steen
27-3-2018
  • Activiteiten9

Villa des Montagnes, villa 51 op het mooie park Les Rives de l'Ardèche is helemaal top! Een meer dan complete vakantievilla. De ligging is prachtig, vanuit de woonkamer en tuin een mooi uitzicht op de berg van Sampzon en je hoort de rivier de Ardèche stromen. Een heerlijk groot terras bij het privézwembad met nieuw tuinmeubilair. In de slaapkamers hangen ventilatoren met afstandbediening. En wat een lekker bed in de masterbedroom, met uitzicht op tuin en het zwembad. Overal zon en schaduwplekken. Mooie keuken met Senseo, koffieautomaat, waterkoker, oven/magnetron en 2 koelkasten. Verder is er een wasmachine, droger, Smart TV, buitenspeelgoed en spelletjes en elektrische BBQ. Gezellige ligging op luxe park met supermarkten en gezellige dorpjes in de buurt. Het huis heeft 4 slaapkamers en 2 badkamers. Ruim genoeg voor 2 gezinnen. Deze villa met privé zwembad is een absolute aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2018
Allure Villas France, Directeur, 2-11-2018

Beste Patricia,

Het was echt fijn om u als gasten in de villa te hebben en te horen hoe u heeft genoten van het huis en de omgeving. We hopen u in de toekomst zeker nogmaals te mogen verwelkomen in Villa des Montagnes.

Villa 60 Les Rives de L'Ardeche, mooier kan niet.

Jan Gijsman
27-2-2018
  • Onderkomen10

Villa 60 in het park Les Rives de L'Ardeche is super, luxe en echt van alle gemakken voorzien. Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad. Een mooi park en een prachtige omgeving en vanuit het villapark loop je zo de rivier in. Een verwarmd privé zwembad in de tuin, een mega grote jeu-de-boule baan die ook als klein sportveldje is te gebruiken. Alles ligt er. Van jeu-de-boules ballen, badmintonrackets met shuttles, tafeltennisbatjes met ballen, tennisrackets met ballen t/m een sportnet aan toe. TV met alle kanalen. Ook alle Fox Sport kanalen met o.a. eredivisie live, buitenlands voetbal en Formule 1. Op het park is ook een groot zwembad, tennisbanen, voetbalveldje, jeu-de-boules banen en een klein kinderspeelweitje. De dorpjes in de buurt, de marktjes, de route Gorges de l'Ardeche (moet je absoluut rijden), kortom heerlijk. Vanuit de tuin en vanaf het grote balkon boven is het prachtig wakker worden met een fantastisch uitzicht.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2017
Gaby Makkinje, Directeur, 2-11-2018

Beste Jan,

Wat goed om te horen dat u zo heeft genoten in Villa Vivre 60. Inderdaad zijn alle gemakken voorzien in deze mooie villa en is genieten eigenlijk vanzelfsprekend. We nodigen u dan ook van harte uit om nogmaals te komen genieten van Villa Vivre 60, het park en de omgeving.

Hartelijke groet, Gaby

Leuk park met luxe villa's dichtbij de rivier

Ronald
30-9-2017
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Les Rives de l'Ardeche is rustig gelegen, enkele km's buiten Vallon Pont d'Arc. Het ligt centraal in de Ardeche. Alle hoogtepunten in de streek zijn goed bereikbaar. De rivier is vlakbij. De omgeving is mooi (veel groen,ook in de hete zomer). Op het park is genoeg te doen; centraal zwembad (zonder glijbanen e.d.), voetbal, tennis, tafeltennis, etc., ook voor de kinderen.

Wij zaten in villa 61 (met eigen zwembad). Uitzicht hadden we niet echt. De villa zelf is mooi, ruim, schoon en van veel gemakken voorzien. We zaten er overigens maar met vier personen in. Met 8 personen is de ruimte te doen, maar niet super denken wij. Helaas ontbrak een airco en dat is in de hete zomer een groot gemis; een airco is dan echt onmisbaar! De buitenruimte is redelijk (we hadden het wat groter verwacht) en je zit door het groen wel vrij t.o.v. de buren. We hadden helaas last van muziek van onze buren aan twee kanten. Er zijn regels voor opgesteld, maar die worden massaal overtreden en niet gehandhaafd.

Het personeel spreekt Nederlands en is vriendelijk en behulpzaam.

Grootste domper was dat we bijna een hele week heftige overlast hebben gehad van het zagen en versnipperen van bomen op het perceel achter ons. Het personeel ter plaatse heeft zijn best gedaan om de overlast weg te nemen, maar helaas heeft dat tot niets geleid. Onze klacht is tot op de dag van vandaag niet afgehandeld en dat is teleurstellend.

Op het parkje zit een snackbar. Voor restaurants moet je op pad, maar dat is op zich niet erg. Er is geen winkel, maar broodjes zijn er wel te bestellen.

De overlast van de bomen zagen en van de muziek van de buren maakt, tezamen met ontbreken van de airco, dat wij slechts een 6 als algemeen cijfer geven. Dat is jammer, want dat had een dikke 9 kunnen zijn. De onvoldoende voor Service is het gevolg van de slechte afhandeling van onze klacht(en).

Al met vinden wij de prijs die we hebben betaald te hoog. Ons vakantieplezier is een week lang helaas verziekt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Genoten van een heerlijke vakantie in luxe villa

Kees de Boer
22-5-2017
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Onlangs opnieuw verbleven op dit Domaine via Liberty Resorts. Genoten van opnieuw een heerlijke vakantie!

Zijn verbleven met 4 kinderen in villa voor 8 personen. Een mega villa met zeer grote tuin. Op het park ook villa's met privé zwembaden. Er is een groot algemeen zwembad op het park met ligstoelen en parasols. Op het park ook tennisbanen en een jeu de boule baan aanwezig, waar wij meededen aan een evenement op het park. Leuk georganiseerd! Nederlandse beheerder. Onze kinderen hebben zich vermaakt bij de tafeltennis en speeltoestellen op het park. We mochten overal gratis gebruik van maken.

Bij de receptie en het algemene zwembad is ook een snackbar aanwezig waar ze drank, hapjes en ijsjes verkopen, heerlijk met het warme weer!

In de omgeving leuke restaurantjes op loopafstand. Supermarkt op paar min rijden. Centrum van Vallon ook paar min rijden. Genoeg activiteiten in de omgeving voor zowel actieve sporters als rustzoekers. Leuke middeleeuwse dorpjes in de omgeving. Prachtige uitzicht bij de Pont de berg op. Echt een aanrader, gaan er zo weer heen! Bedankt Liberty Resorts voor deze onvergetelijke vakanties!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

fantastisch

Rogier van Laren
6-3-2017
  • Activiteiten8

Super mooi park met goede voorzieningen en mooie dorpjes in de buurt en superleuk de rivier

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2016

Heel goed, maar vrij duur

Anja
24-2-2017
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

De accomodatie is super verzorgd. Huisje was eveneens in orde. Maar geen overbodige luxe. Hoe dan ook vrij dure locatie.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.