Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

9.5Fenomenaal

• 8.9Activiteiten
  • 9.7Onderkomen

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives de l'Ardèche voor je op een rij gezet:

Contact

143 reviews over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• 2018
    10Jessica Spaargaren11-12-2018

Absolute aanrader, Villa Aux Lions 59!

Wij verbleven met vrienden en onze dochter van 3 jaar in Villa Aux Lions 59. Een hele mooie 8 persoons villa met eigen zwembad. Villa is van alle comfort en gemak voorzien. Erg mooie en rustige ligging. 10 minuutjes lopen naar bakker en een paar minuten rijden naar de supermarkt. Privé zwembad is echt super, je plonst zo vanaf je terras het zwembad in. Aan het einde of begin van de dag heerlijk getennist (qua temperatuur het fijnst). In de mooie omgeving is een kartbaan, klimpark en cayakverhuur. Vallon is een leuke plaats (leuke markt!) en er zijn nog een aantal leuke plaatsen. We hebben extreem genoten van deze vakantie.

• 10Stijn05-12-2018

Het huis is verzorgd en had alles wat je maar nodig hebt . De omgeving biedt alle mogelijkheden voor een perfecte vakantie, zowel rustig (zwemmen in je privé zwembad) of interactief (kajakken, canyoning,..). De pont d’arc is zeker de moeite waard om te bezoeken of zelfs onder door te varen!

• 10Activiteiten

• 10A. de Vries29-11-2018

Heerlijk, compleet en comfortabel

Villa nummer 51, Villa des Montagnes in de Ardèche is een ruime gezellige villa die van alle gemakken is voorzien. Een uitgebreide goed ingerichte keuken , lekkere zithoek en een grote eettafel. Er zijn vier ruime slaapkamers met voldoende opbergruimte en een stille ventilator boven het bed. Er is een ruime tuin met voldoende schaduwplekjes en een fijn zwembad. Onder de veranda staat nog een grote tafel wat echt gezellig is. Het park is ruim opgezet en heeft ook nog een groot zwembad. In september was de bar dicht maar in de omgeving van het park zijn voldoende eetgelegenheden, leuke dorpjes en mooie natuur. Een aanrader!

• 9Isa28-11-2018

Relaxed

Villa 51, Villa des Montagnes Ardèche

Top Villa,

Alles was erg schoon en een groot en modern huis. Zwembad was erg groot en heerlijk om in af te koelen. Super U en Lidl zitten om de hoek dus is makkelijk qua boodschappen.

Ik kom hier zeker nog een keer terug.

• 9Tineke20-11-2018

Villa Aux Lions 59, volgend jaar zeker weer!

We hebben een heerlijke najaarsvakantie gehad in dit prachtige villapark aan de Ardeche. We zaten in Villa Aux Lions (59), echt een geweldig huis waar het ons aan niets ontbrak. Het huis was super schoon en fris en heel gezellig en comfortabel ingericht. Er was een mooie afgeschermde tuin met veel privacy. We hebben heerlijk gezwommen in het verwarmde privé zwembad en ook de jeu de Boules baan hebben we gebruikt. Er waren allerlei spelletjes aanwezig, erg leuk voor ons allemaal. Ook de omgeving is prachtig. Er is van alles te doen en Vallon Pont D'Arc en Ruoms zijn gezellige dorpjes. We hebben ons dan ook prima vermaakt en komen volgend jaar zeker terug, maar dan wel weer in dit huis!

Gaby Makkinje, Directeur, 26-11-2018

Beste Tineke, fijn dat u heeft genoten van Villa Aux Lions. Wij zien u zeker graag weer terug en zijn u graag weer van dienst. :)

• 10Debbie Suijker19-08-2018

In 1 woord fantastisch. Prachtige omgeving gezellige stadjes mooi schoon zwembad. De rivier zo dichtbij n heerlijk om te zwemmen en vissen. Inge n haar man bij de receptie doen er alles aan om je een fijn vakantiegevoel te geven. Voor t eerst wilde ik niet naar huis. Wil je een heerlijk nederlands kopje koffie bestel bij Inge een cafe allonge!?? Wij komen zkr terug

Met oudere kinderen

• 9Leen vinck17-08-2018

Ongelooflijke ervaring

Koffiekoeken op het domein frietjes pizza en kip. Zeeeeeeer gastvrij. Alles in het Nederlands. Ik kan geen mindere punten vinden.

• 9Onderkomen

Allure Villas France, Directeur, 02-11-2018

Hartelijk dank voor uw reactie en we zien u graag een volgende keer weer terug op het park.

• 10Familie de Galan13-08-2018

Top!!

Prachtig schoon park, super villa’s en een zeer gastvrije en vriendelijke beheerster! We hebben met volle teugen genoten op dit park. Vlakbij de Ardèche, vlakbij Vallon en een perfecte uitvalsbasis voor mooie fietstochten of wandelroutes. In ons huis, villa 65, ontbrak het aan niks. Voldoende privacy. Parkbeheerster Inge, is een gastvrouw pur sang. Gezellig om een borreltje te doen en ze zet zich echt in om het de gasten naar de zin te maken. Aanrader dit park, volgend jaar weer 😃

• 9Astrid27-06-2018

Villta 59 Aux Lions, wat een topper!

We hebben net 2 heerlijke weken gehad in deze geweldige villa! De woning ligt in een gezellig park waar ook voor de kinderen leuke dingen te doen zijn. De villa heeft een (verwarmd) privé zwembad in een grote tuin met een heerlijk terras met goed meubilair en een eigen Jeu de Boules baan. De tuin, met uitzicht op de bergen, is afgesloten zodat de hond niet weg kon lopen. Binnen is alles prima in orde. Schoon, fris en duidelijk net opgeknapt. Een mooie complete keuken met Senseo en een extra koelkast. Een grote Smart TV met Nederlandse zenders en Wifi. Ruime slaapkamers met plafond ventilatoren en heerlijke bedden. Er is volop buiten-speelgoed en er zijn spelletjes aanwezig. Ook Oma die slecht ter been is, kon hier prima uit de voeten. We hebben genoten van dit gezellige huis wat echt van alle gemakken voorzien is. Ook van de mooie, groene omgeving met gezellige dorpjes en markten. Wat een topvakantie, we komen zeker terug!

Gaby Makkinje, Directeur, 02-11-2018

Beste Astrid,

Hartelijk dank voor uw reactie en fijn dat u heeft genoten in Villa Aux Lions. Zoals u zelf heeft gemerkt is de villa inderdaad zeer compleet en netjes en is genieten dus bijna vanzelfsprekend. We nodigen u van harte uit om nogmaals te genieten van deze villa. :)

Een hartelijke groet, Gaby

Alleenreizend

• 9Elise Groeneveld03-06-2018

Villa Bienvenue: prachtig!

Villa Bienvenue (nr17) gehuurd via een website. Zij hebben op het park voor hun gasten een eigen Nederlandse beheerder. De villa heeft een uitgebreide inrichting, inclusief wasmachine, vriezer, een kinderstoel en een houten kinderledikantje. Natuurlijk was er ook WIFi en televisie met Nederlandse zenders. Op de begane grond twee slaapkamers en een badkamer met wastafel en douche. Op de verdieping ook twee slaapkamers, en een badkamer met wastafel, bad en tweede toilet. Zowel beneden als boven heeft een van de slaapkamers bedden van twee keer 90x210. De villa heeft een tuin met heel veel privacy. Zowel zon- als schaduwterrassen, een groot grasveld en een gezellige jeu de boules baan. Het eigen zwembad was heerlijk! Op het park is ook een algemeen zwembad, twee tennisbanen, tafeltennistafel, speeltoestellen voor de allerkleinsten. Wij komen zeker terug!

Nelleke Evers, Directeur, 02-11-2018

Beste Elise,

Wat fijn dat u heeft genoten van Villa Bienvenue, het park en de omgeving. U heeft ook een prachtige villa geboekt, met veel faciliteiten, dus we zijn blij dat het zo goed is bevallen. We zien u in de toekomst zeker graag terug. Een vriendelijke groet,

Nelleke

12 tips over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• Kim, 04-11-2013

Elke ochtend verse baguettes bij de bakker aan de doorgaande weg, op 15 minuutjes lopen van het park!

• Jurgen, 20-07-2014

Op 14 juli is er in Saint Ambroix een soort van Middeleeuwe feesten. Les beaumes is ook een mooi dorp en een leuke locatie om te gaan zwemmen in de rivier.

• christoph ricour, 25-08-2013

Wij hebben er van alles gedaan zoals afvaart ardeche,wandeling bois de paolives,delta vliegen boven de streek,quad rijden voor jong en oud,paard rijden,gezellige markten zoals die van Joyeuse,leuke stadjes int algemeen,la rock sur seze met zen schitterende watervallen waar je kan tussen zwemmen,grotten,musea,.... Iedereen heeft zich heel goed geamusseerd. Vallon en Ruoms zijn mooie stadjes in de buurt waar het gezellig vertoeven is overdag en s avonds.

7 vragen over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• Roel, 25-08-2016

Restaurant

Kun je in september elke avond eten op het park?

Ronald, 30-09-2017

Ja, maar dat is dan wel patat met een frikandel of kroket..

• Vantil, 11-11-2015

bezetting juni 2016

hoe is de bezetting in juni?

Erik Renes, 02-01-2016

Een heerlijke periode, wij hebben vorig jaar 2015 de eerste twee weken van juni doorgebracht op dit park in villavallon.com nummer 69 in een woord top, het weer was perfect 28 graden en wat betreft de bezetting ik schat een bezetting minimaal van 30% maar daar merk er werkelijk niets van het was heerlijk rustig daar op het park les rives de'l Ardeche

• Sandy, 14-06-2013

eetgelegenheid

Zijn er (kindvriendelijke) restaurantjes op wandelafstand?

arnonatasja, 27-07-2013

vanaf het park domaine les rives is er eigenlijk niets op loopafstand en moet je wel echt de auto pakken om ergens naartoe te gaan, bij alle restaurants is er wel een kindermenu

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan