Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

9.5Fenomenaal

• 8.9Activiteiten
  • 9.7Onderkomen

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives de l'Ardèche voor je op een rij gezet:

Contact

143 reviews over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• 10Merel28-02-2019

Villa Aux Lions 59, echt leuk!

We hebben in het huis Villa Aux Lions 59 gezeten en een heerlijke week gehad. Het was super mooi weer dus we hebben volop kunnen genieten van het zwembad en veel kunnen fietsen in de prachtige omgeving. Ook hebben we paardgereden in de bergen wat een gave ervaring was. Het huis was verder ook super in orde. Helemaal compleet, schoon, lekkere bedden, leuk ingericht en aangekleed en een jeu des boules baan. Een mooie locatie, dichtbij de supermarkt en bij het dorpje Vallon Pont d'Arc. Ik wil nog wel eens terug!

• 10Dita en Piet20-02-2019

Heerlijk vakantiepark

Het vakantiepark is rustig, gezellig en in een prachtige omgeving. We verbleven in Villa des Montagnes (villa 51) die heel goed beviel. Mooie overcomplete villa met prive zwembad. We komen er snel weer terug.

• 10Rick13-02-2019

Villa 51 (Villa des Montagnes) is top!

Villa 51 was top! Lekker ruim en vooral veel plezier van het zwembad gehad omdat het heerlijk weer was.

• 9Monique en Hans12-02-2019

Villa 51, Villa des Montagnes top accommodatie!

Wij hebben Villa 51, Villa des Montagnes gehuurd voor een week. Een fantastische villa van alle gemakken voorzien. Een complete keuken met vaatwasser en 2 koelkasten. Ruime lichte huiskamer en slaapkamers. Erg schoon. Een hele fijne tuin met goede ligbedden en een gezellig overkapte (buiten) eetgedeelte en niet te vergeten een heel ruim zwembad. Kortom een aanrader!

• 7Activiteiten

• 9Marianne van Kampen12-02-2019

Fantastisch.

Fantastische bungalow. Eigen zwembad, mooi ruim huis. Leuk gebied (net buiten de drukte van Vallon Pont d'Arc. Huis ook geschikt voor twee gezinnen.

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen

Met oudere kinderen

• 10Marleen van Ormondt06-01-2019

Villa Aux Lions 59 is boven alle verwachting !

In het voorjaar van 2017 waren we in deze fantastische villa met onze hele familie. De ligging is centraal maar toch heerlijk rustig en het heeft een heerlijk zwembad. De omgeving is schitterend en het pitoreske dorpje op loopafstand herken je direct van de vacantie brochures. Wij hebben het geweldig gehad en komen zeker terug.

• 2018
    9Carol24-12-2018

Genoten van een heerlijke vakantie in villa 78 Bel

Genoten van een heerlijke vakantie in villa 78 Bellevue. Want wat een groot, mooi en fijn huis is dit. Wij gingen met ons eigen gezin (twee kinderen) en mijn zus en zwager gingen ook mee. Wij vieren hadden de benedenverdieping en zus en zwager hadden boven hun eigen verdieping. Beiden hadden we een eigen badkamer en wc, dus alle privacy. De woonkamer en keuken zijn groot, waardoor we alle ruimte hadden. En de bedden sliepen heerlijk, zeker ook door de rolluiken in de slaapkamer waardoor het heerlijk donker was. Als de kinderen ’s avonds in bed lagen, trokken wij op het grote terras een fijne fles wijn open. Wat een ontspanning. De televisie in de woonkamer heeft ook Nederlandse zenders, maar het was toen wij er zaten veel te warm om binnen te zitten. De tv heeft dus amper aangestaan (heel soms voor de kinderen). Het huis heeft geen eigen zwembad, maar het gezamenlijke zwembad ligt pal voor de deur. Druk is het daar nooit, dus het voelde

• 7Activiteiten

Met jonge kinderen

• 10Christel22-12-2018

Geweldig!

Als je eenmaal gevallen bent voor de charme van vakantiepark les Rives de L’Ardèche wil je niet anders dan elk jaar terugkomen. Niet alleen vanwege het park en de prachtige omgeving, maar ook voor de gezellige, sfeervolle en, niet onbelangrijk, schone villa. Voor ons was en is dit nummer 59. In deze mooie villa mét eigen zwembad en jeu de boules baan voel je je meteen thuis. De villa ademt sfeer uit en is van alle gemakken voorzien, zelfs aan spelletjes voor de enkele regenachtige dag die je kunt treffen is gedacht. Ga je gezellig met familie of familie op vakantie, villa 59 heeft ruimte genoeg voor twee gezinnen. Maar ook is deze villa heel geschikt voor mensen die wat slechter ter been zijn; op de begane grond bevinden zich een slaapkamer en badkamer. Ideaal!

Met oudere kinderen

• 9Frank21-12-2018

La rives d Ardeche Vila 59 see you again.

Perfecte omgeving, lekker weer nog in oktober. Villa 59 beschikt over een verwarmd zwembad echt top dus. Mooi huis, met een. Complete inrichting en heerlijke bedden. Naar de rivier de Ardèche lopen: 5 minuten, met de auto naar de supermarkten maximaal 5 minuten. De omgeving is echt prachtig om een autorit te maken. Naar de golfbaan max 30 minuten rijden.

• 8Activiteiten

Met jonge kinderen

• 10Erik16-12-2018

Genieten!

In de meivakantie Villa aux Lions 59 bezocht. Prachtige villa op een schitterende plek. Het huis was schoon en opgeruimd bij aankomst. Het zwembad heeft veel gebruik gekend met het lekkere weer. In de buurt de lokale golfbaan bezocht en heerlijk mosselen gegeten in Vallon pont d’Arc, zeker een aanrader om te bezoeken!

12 tips over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• Kim, 04-11-2013

Elke ochtend verse baguettes bij de bakker aan de doorgaande weg, op 15 minuutjes lopen van het park!

• Jurgen, 20-07-2014

Op 14 juli is er in Saint Ambroix een soort van Middeleeuwe feesten. Les beaumes is ook een mooi dorp en een leuke locatie om te gaan zwemmen in de rivier.

• christoph ricour, 25-08-2013

Wij hebben er van alles gedaan zoals afvaart ardeche,wandeling bois de paolives,delta vliegen boven de streek,quad rijden voor jong en oud,paard rijden,gezellige markten zoals die van Joyeuse,leuke stadjes int algemeen,la rock sur seze met zen schitterende watervallen waar je kan tussen zwemmen,grotten,musea,.... Iedereen heeft zich heel goed geamusseerd. Vallon en Ruoms zijn mooie stadjes in de buurt waar het gezellig vertoeven is overdag en s avonds.

7 vragen over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• Roel, 25-08-2016

Restaurant

Kun je in september elke avond eten op het park?

Ronald, 30-09-2017

Ja, maar dat is dan wel patat met een frikandel of kroket..

• Vantil, 11-11-2015

bezetting juni 2016

hoe is de bezetting in juni?

Erik Renes, 02-01-2016

Een heerlijke periode, wij hebben vorig jaar 2015 de eerste twee weken van juni doorgebracht op dit park in villavallon.com nummer 69 in een woord top, het weer was perfect 28 graden en wat betreft de bezetting ik schat een bezetting minimaal van 30% maar daar merk er werkelijk niets van het was heerlijk rustig daar op het park les rives de'l Ardeche

• Sandy, 14-06-2013

eetgelegenheid

Zijn er (kindvriendelijke) restaurantjes op wandelafstand?

arnonatasja, 27-07-2013

vanaf het park domaine les rives is er eigenlijk niets op loopafstand en moet je wel echt de auto pakken om ergens naartoe te gaan, bij alle restaurants is er wel een kindermenu

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan