Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

9.5Fenomenaal

• 8.9Activiteiten
  • 9.7Onderkomen

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives de l'Ardèche voor je op een rij gezet:

Contact

143 reviews over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• 9Richard23-04-2019

Super!

Perfecte locatie op het park. Dichtbij de algemene voorzieningen. Voor ons de tennisbaan. Huisje is super met jeux de boules en zwembad direct aan het terras. 'S Avonds mogelijkheden voor films of sport te kijken op groot tv scherm.

• 8Onderkomen

• 10Marvin Lepp23-04-2019

Heerlijk verblijf!

Een overheerlijk verblijf! De villa is van alle gemakken voorzien, fantastisch zwembad en mooie omgeving!

• 9Hans Bouwmeester23-04-2019

Geweldig

Schitterende complete woning met zwembad . In de buurt veel gezellige restaurants en maktjes. We hebben ontzettend genoten

• 7Activiteiten

• 9Joyce23-04-2019

Villa Vivre nr. 60 geweldig!

Super leuke vakantie gehad, in een fantastisch huis. Mooi opgeruimd, heerlijk zwembad en super fijne locatie dicht bij mooie natuur waar je lekker kunt vertoeven.

• 8Onderkomen

• 10Mieke23-04-2019

Villa 60, fantastisch huis

Villa 60, zeer compleet huis,mooi gelegen qua zon. Tuin is goed af te sluiten voor hondjes, keuken zeer goed uitgerust, huiskamer heel gezellig. Overal horren of horvitrage

• 9marjanplezier23-04-2019

Geweldig!

Wij verbleven in villa vivre nr 60. Alles aanwezig en sfeervol ingericht.

• 9Onderkomen

• 9Auke22-04-2019

Geweldige vakantiewoning met alles erop en eraan.

We zaten in Villa nr.19 en volgens ons is dat de mooiste plek van het park. Het zwembad is helemaal top. De omgeving is ook geweldig. Op korte afstand is er veel te bekijken. We komen graag terug in Villa Agape.

Met oudere kinderen

• 10Christina19-04-2019

Geweldig!

Ook deze keer was het weer volop genieten in Villa nr.19. We zijn er nu een paar keer geweest en elke keer als je aan komt rijden weet je dat je het er heerlijk zult hebben, het huis staat op zo’n mooie plek! Het is heel ruim, leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. De keuken ook. Heerlijke bedden, ruime slaapkamers. Er is een wasmachine (vonden wij wel handig). En de ruimte om het huis is een weldaad. Je zit er heerlijk vrij, mede door de hoge oleanders. Heerlijk een eigen zwembad en op nog geen 100 m het grote zwembad van het park. We komen graag terug in Villa Agape. Christina

• 9Activiteiten

• 10Cobi Kaptein18-04-2019

Luxe in een prachtige omgeving

Het was weer een feest om op Domaine Les Rives de l’Ardèche te zijn. Agape, Villa 19, is ons vaste adres, waar we al meerdere keren één of meer weken hebben doorgebracht. De natuur van de Ardèche is prachtig. Vallon Pont d’Arc is zomers wel erg druk en er is in toenemende mate volop vertier voor de kinderen op het park en in de omgeving. Een paar kilometer verderop kun je echter ook alle rust en natuur vinden. De Caverne, de indrukwekkende replica van de prehistorische Grotten van Chauvet moet je ook eenmaal in je leven (met je kinderen) hebben bezocht. Extra zonnig en warm was het dit keer voor het tweede achtereenvolgende jaar, maar wij begrepen dat de airco voor alle slaapkamers al besteld was. En een eigen zwembad naast een centraal groot zwembad met kinderbadje maakt het allemaal wel erg aangenaam.

• 9Activiteiten

• 10Barbara17-04-2019

Heerlijk verblijf in prima gelegen Villa 19

Wij en onze kinderen hebben erg genoten van onze vakantie in de villa 19. Hij is ruim opgezet, smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Het is heerlijk toeven in de tuin, met mooi onderhouden gazon en eigen zwembad. De villa is prima gelegen, aan de rand van het villapark dichtbij het grote zwembad. Vanuit het park loop je zo naar beneden naar de rivier Ardèche. De omgeving is prachtig, zowel de natuur als de pittoreske dorpjes. Een absolute aanrader!

Met jonge kinderen

12 tips over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• Kim, 04-11-2013

Elke ochtend verse baguettes bij de bakker aan de doorgaande weg, op 15 minuutjes lopen van het park!

• Jurgen, 20-07-2014

Op 14 juli is er in Saint Ambroix een soort van Middeleeuwe feesten. Les beaumes is ook een mooi dorp en een leuke locatie om te gaan zwemmen in de rivier.

• christoph ricour, 25-08-2013

Wij hebben er van alles gedaan zoals afvaart ardeche,wandeling bois de paolives,delta vliegen boven de streek,quad rijden voor jong en oud,paard rijden,gezellige markten zoals die van Joyeuse,leuke stadjes int algemeen,la rock sur seze met zen schitterende watervallen waar je kan tussen zwemmen,grotten,musea,.... Iedereen heeft zich heel goed geamusseerd. Vallon en Ruoms zijn mooie stadjes in de buurt waar het gezellig vertoeven is overdag en s avonds.

7 vragen over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• Roel, 25-08-2016

Restaurant

Kun je in september elke avond eten op het park?

Ronald, 30-09-2017

Ja, maar dat is dan wel patat met een frikandel of kroket..

• Vantil, 11-11-2015

bezetting juni 2016

hoe is de bezetting in juni?

Erik Renes, 02-01-2016

Een heerlijke periode, wij hebben vorig jaar 2015 de eerste twee weken van juni doorgebracht op dit park in villavallon.com nummer 69 in een woord top, het weer was perfect 28 graden en wat betreft de bezetting ik schat een bezetting minimaal van 30% maar daar merk er werkelijk niets van het was heerlijk rustig daar op het park les rives de'l Ardeche

• Sandy, 14-06-2013

eetgelegenheid

Zijn er (kindvriendelijke) restaurantjes op wandelafstand?

arnonatasja, 27-07-2013

vanaf het park domaine les rives is er eigenlijk niets op loopafstand en moet je wel echt de auto pakken om ergens naartoe te gaan, bij alle restaurants is er wel een kindermenu

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan