Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche
9,5

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives de l'Ardèche voor je op een rij gezet:

Contact

17 reviews over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in het Nederlands

Schitterende logies

Vansteenkiste Frank
15-7-2008

We logeerden van zaterdag, 28 juni t/m zaterdag, 12 juli 2008 in villa 22. Prima logies, voorzien van alle luxe en comfort op en top. Het park is nog volop aan het uitbreiden. Parasols waren nog niet aanwezig rondom het gemeenschappelijke zwembad. De zitlounge naast het zwembad bood bescherming tegen de felle zon. Prima kinderzwembad, afgesloten van het grote zwembad. Wij hadden een villa zonder privé zwembad. Wij vonden dat ideaal omdat de kinderen (2,5 jaar en 4 jaar) nog niet kunnen zwemmen. Het kinderbad was ideaal daarvoor. Met bandjes aan in het grote zwembad zwemmen lukte prima. Er is ook een paddestoel in het kindergedeelte. Deze biedt prima afkoeling als je eronder heen loopt of eronder blijft staan. In de villa is geen traphekje (voor kleine kinderen wel handig). Er is een ruime tuin met terras en tuinmeubilair en ook verder in de tuin ligt een terrasje met nog een tafel en stoelen. Er is een grote parasol die het terras overdekt tegen de zon. Absolute aanrader.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

1e week juli hebben wij een week doorgebracht op dit en in

jeppie
12-7-2008

1e week juli hebben wij een week doorgebracht op dit nieuwe en deels nog in ontwikkeling zijnde villa park. Fantastisch mooie villa ( no. 21) voorzien van alle moderne gemakken en ook nog eens inclusief een prive zwembad.De villa incl. zwembad is mooi gelegen en biedt voldoende privacy.Een mooie omgeving met leuke bezienswaardigheden voor de kinderen en ouders dus voor ieder wat wils.Musea, dierenpark,natuur,sport etc etc van alles is in de omgeving te doen. Een absolute aanrader om minimaal 1 en bij voorkeur minimaal 2 weken te verblijven. Alles is mooi schoon van de villa's tot en met de omgeving. Al met al een zeer geslaagde vakantie en wij zullen hier zeker nogmaals heengaan.

Wij zijn in totaal met 7 personen in Les Rives d'Ardeche 8

Peggy Delahaye
7-7-2008

Wij zijn in totaal met 7 personen in Les Rives d'Ardeche bij Vallon Pont d'Arc geweest. Een prachtige villa voor max. 8 personen en een privé zwembad. Zeer goed onderhouden en zeer netjes ingericht. De villa's zijn van privé eigenaren, dus de inrichting per villa is verschillend. Wij hadden bijvoorbeeld geen sataliet tv (en EK was erop...). Voor de rest vn alle gemakken voorzien. Park is inderdaad nog in aanleg. Maar in de FASE 1 of 2 merk je hier weinig van. Er wordt niet beknibbeld, prachtige olijfbomen.. Tuinen worden ook goed onderhouden, mits de eigenaar een contract heeft met het park. Veel ruimte om de woning. Wij hadden uitzicht op de Rivier de Ardeche, genieten dus! Wel veel muggen in de avonduren. Zwembad is heerlijk vertoeven met 35 graden!

Wij (2 ouders met kindje van bijna 2 jaar) zijn hier eind

eveline
6-7-2008

Wij (2 ouders met kindje van bijna 2 jaar) zijn hier eind juni 2008 geweest in een villa met zwembad. De villa' zijn heel ruim (wij kregen een villa voor 10 pers.) en voorzien van alle comfort (wasmachine, afwasmachine, droogkast, ...). Het park is heel nieuw, niet alles is al afgewerkt (ze zijn nog constant bezig dus hou rekening met geluidsoverlast!!!). Het park wordt beheerd door Nederlands koppel, en dat merk je wel ;-) 99% Nederlanders in de huisjes. Nog wat werk aan de klantenservice maar dit komt wel. Momenteel nog niet echt kindvriendelijk (wel peuterzwembad, maar geen parasols rond het zwembad). Bij ons was het 36 graden en bakken dus. Ook nog geen speeltuintje, dit zou er wel komen. Momenteel nog goedkopen prijzen waarschijnlijk omdat nog niet alles af is. Wij hebben er alleszins een leuke tijd gehad.

2007

Mooi aangelegd nieuw vakantie villapark aan de oevers van

wijngaert
3-12-2007

Mooi aangelegd nieuw vakantie villapark aan de oevers van de Ardeche. De huizen zijn vrijstaand en hebben echt alle luxe die je maar kan wensen. Echt een aanrader.

Gereisd Familie in Mon Dec 03 2007 18:11:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij hebben begin september op dit nieuwe park een huis met

Erik Renes
14-10-2007

wij hebben begin september op dit nieuwe park een huis met prive zwembad gehuurd werkelijkwaar top volgend jaar zeker weer.

Gereisd Familie in september 2007

Helemaal nieuw park, nog niet alles was klaar, maar dat te

J.S.
24-7-2007

Helemaal nieuw park, nog niet alles was klaar, maar dat was van tevoren gemeld. Heel mooie villa's met een zeer complete inrichting. Mooi privé zwembad als voorkeur te boeken. Ruime kamers. Erg leuke omgeving!

Gereisd Familie in juli 2007

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.