Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen9,7

12 tips over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

Ronald, 11-12-2017

Zorg dat je een kwitantie van de betaalde borg krijgt, want je krijgt deze niet makkelijk terug. We zijn er 5 maanden later nog mee bezig. Echt schandalig.

Kortom: negeer deze organisatie!

Ronald, 30-9-2017

Bezoek de watervallen van Sautadet (uurtje rijden). Het is er druk, maar de kinderen vermaken zich er prima. Let wel op, want het kan gevaarlijk zijn.

De dorpjes Balazuc, Labeaume en Voque zijn de moeite waard. Leuke dorpjes met smalle straatjes. Vooral Balazuc mag je niet missen.

KeesdeBoer, 22-5-2017
Onlangs op vakantie geweest in Domaine Les Rives de l'Ardèche. Genoeg activiteiten in de (nabije) omgeving. Op het park zijn er een hoop kinderen die bij elkaar komen om te spelen, onze kinderen waren heel blij met deze vakantie. Bezoek aan de dorpjes in de omgeving zoals Balazuc. Leuk mini-strandje en meertje om in te zwemmen en kanoën. Veel kayak en kano mogelijkheden. Omgeving is ideaal om te fietsen. Grote markt met van alles in Vallon.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives de l'Ardèche voor je op een rij gezet:

LJa, 9-8-2015
Met de kano op de Ardeche is erg leuk
Eef_Webers, 19-9-2014

De middeleeuwse dorpjes van de zuidelijke Ardèche

Langs de mooie bergdorpjes zoals Coucouron, Sagnes-et-Sainte-Eulalie Goudoulet en de dorpjes rond camping Ardèche Vallon Pont d'Arc ongeroerd bewaarde enclaves vol met het rijke middeleeuwse verleden, dat alle liefhebbers van de geschiedenis zal aanspreken. De Ardèche is hierdoor zo authentiek, het is bezaaid met middeleeuwse dorpjes je waant je eeuwen terug in de tijd in de dorpjes met kronkelende geplaveide straatjes en sprookjesachtige kastele

Jurgen, 20-7-2014

Op 14 juli is er in Saint Ambroix een soort van Middeleeuwe feesten.

Les beaumes is ook een mooi dorp en een leuke locatie om te gaan zwemmen in de rivier.

Kim, 4-11-2013
Elke ochtend verse baguettes bij de bakker aan de doorgaande weg, op 15 minuutjes lopen van het park!
christoph ricour, 25-8-2013

Wij hebben er van alles gedaan zoals afvaart ardeche,wandeling bois de paolives,delta vliegen boven de streek,quad rijden voor jong en oud,paard rijden,gezellige markten zoals die van Joyeuse,leuke stadjes int algemeen,la rock sur seze met zen schitterende watervallen waar je kan tussen zwemmen,grotten,musea,....

Iedereen heeft zich heel goed geamusseerd.

Vallon en Ruoms zijn mooie stadjes in de buurt waar het gezellig vertoeven is overdag en s avonds.

Israel, 29-6-2013

goed restaurant in Auzon Allegre les Fumades.

het restaurant heet l' Auberge d'Auzon en wordt gerund door Carolie( nederlandse en kok) en haar man Gerard.

ligt op een half uurtje rijden van Vallon, leuk om na een bezoek aan Uzes op de terugweg daar te gaan eten.

aanrader is om wel van te voren te reserveren 04 66 24 83 51 .

juli en aug open. : alle avonden , op zaterdag en zondag ook voor de lunch.Gesloten op maandag

Adres:

30, Rue de l Ancien Couvent Auzon 30500 Allegre les Fumades

Jan Gijsman, 24-4-2013
Neem luchtbedden mee om op het water te dobberen. Ook heerlijk bij de rivier. Neem een BBQ mee. Heerlijk 's-avonds op het terras bij je eigen zwembad in de tuin. Bezoek de ontzettend leuke markten in elk dorp in de omgeving. Bezoek Balazuc, schitterend. 's-avonds lekker eten in één van de leuke restaurantjes in Vallon Pont d'Arc.