Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• Onderkomen9,7

7 reacties Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

Restaurant

Roel, 25-8-2016
Kun je in september elke avond eten op het park?

bezetting juni 2016

Vantil, 11-11-2015
hoe is de bezetting in juni?

eetgelegenheid

Sandy, 14-6-2013
Zijn er (kindvriendelijke) restaurantjes op wandelafstand?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives de l'Ardèche voor je op een rij gezet:

verwarmd zwembad

Miranda, 3-3-2013
Wie weet of de huisjes allemaal verwarmde zwembaden hebben of moet je dit aangeven bij het reserveren, c.q. bijbetalen? Kon er niets over vinden bij de desbetreffende touroperators.
3 reacties

diepte zwembad

sarah, 12-8-2012

weet er iemand hoe diep en groot het prive zwembad is?en zijn er in de omgeving winkels/supermarkten of iets om eten af te halen(pizzeria...)

Airco

Sempels Ingeborg, 5-11-2011

Weet iemand of men hier ook huisjes kan huren die voorzien zijn van airconditioning?

Is er in de omgeving een pizzeria of andere facilitieten waar men afhaalmenu's kan bekomen?

Huisje boeken

Anneliek Lamers, 8-5-2011

Wie weet hoe je een huisje op dit park op nummer kan reserveren?

Ik kom er bij het park zelf niet doorheen, maar toch zie ik dat sommige mensen schrijven dat ze bijvoorbeeld huisje 69 hebben geboekt.

En heeft iemand wellicht een goede tip of goede ervaring met een huisje, dan hoor ik dat graag!

Groeten Anneliek

3 reacties