Géén boekingskosten

Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

FrankrijkRhône - AlpsVallon Pont d'Arc (Ardeche)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 151 reviews

Meer vakantiepark info

151 Reviews over Les Rives de l'Ardèche

• 9Thomas Dijkman10-08-2021

Villa 40 - SUPER

"2 weken hebben we mogen genieten van deze villa.Overcompleet zou een goeie benaming zijn. De keuken bevat meer keukengerei en apparaten dan ik thuis heb en verder waren er spelletjes, Nederlandse boeken (voor volwassen en en kinderen), servetjes, kaarsen, gevuld EHBO-kastje, Nespresso- en Senseo apparaat, airco in de slaapkamers en woonkamer beneden en ventilatoren in de slaapkamers boven, 2 ruime badkamers waarvan 1 met bad, uiteraard een super-lekker zwembad, mooie tuin, genoeg ligbedden en stoelen, wasmanden op iedere verdieping, draagbare wasmand bij de wasmachine en stevig wasrekje en strijkbout en plank (voor wie zin heeft in de huishoudelijke activiteiten (ik niet), nou ja, eigenlijk teveel om op te noemen.Het huis is ook erg gezellig ingericht, maar ook praktisch.En bovenal, super-schoon! Geen stofje kunnen ontdekken, zelfs niet in de keukenlades bijvoorbeeld.Van het park niet heel veel gezien. Behalve

• 2Kim28-07-2021

Deze villa nooit meer!

Wij hadden de pech dat wij Villa Julie hadden gehuurd (nr 7.). Villa is zeer verouderd, tuin verwaarloosd, in deze villa is in de afgelopen jaren niks geïnvesteerd. Mag de naam luxe villa niet dragen. Vaatwasser werkte slecht, villa was bij aankomst niet schoon, slechte bedden, slecht tuinmeubilair, lampen stukken, gordijnrails die loshangen, servies zeer karig. Echte teleurstelling. De beheerders hebben wel hun best gedaan, daar was niks op aan te merken. Maar 1 advies kies deze villa niet.

• 6Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 8Janneke10-03-2021

Prachtige villa weinig centrale activiteit

Wij hebben een leuk verblijf gehad in een prachtige villa (nr. 47). Het ontbrak er werkelijk aan niets, erg attente eigenaren. Enige nadeel van het park is dat de meeste huizen een eigen zwembad hebben (deze villa niet - was bewuste keuze) en er daardoor weinig kinderen naar het centrale zwembad kwamen. Onze dochter zoekt graag contact met andere kinderen maar dit is jammer genoeg gedurende ons verblijf niet gelukt. Het park heeft een mooie en centrale ligging.

• 5Activiteiten
  • 4Wim19-10-2020

Mooi vakantiepark - vuile villa

Ons verblijf werd flink vertroebeld door de vuile staat waarin we de villa nr.45 Oléander kregen. De keuken was vies, vuil en vettig met aangekoekte etensresten, vuil bestek en servies, vettig aanrecht en kasten en verder in de kamers een hoop haren, gebruikte oorstokjes in de schuif van het nachtkastje, niet gekuiste vloeren... We hebben de villa dan zelf gepoetst. Bij onze klacht bood men aan om enkele dagen later alsnog eens te komen kuisen wat voor ons niet meer hoefde. Wel al gezegd dat we de eindreiniging niet gingen betalen. Het domein zelf en ook de inrichting van de villa voldeden zeker aan onze wensen. De ligging en faciliteiten waren OK. Het personeel aan de receptie was vriendelijk. Dus heel sneu dat de reinheid van de villa compleet ondermaats was. Na de vakantie hebben we ons beklag nog verder gedaan. We vroegen nog een ristorno van 10% maar verder dan een 5% wou men niet gaan en "case closed". Voor ons dus geen Domaine les Rives de l'Ardèche meer.

• 8Activiteiten
    • 2Onderkomen
  • 9Janice25-09-2020

Geweldig vakantie gehad!

We huurden villa 77 Les Muriers op dit park. Het huis was prachtig en (over)compleet, alles zat erop en eraan! Zelfs een kinderbedje, kinderstoel en traphekjes waren aanwezig. We waren één van de weinige villa's zonder eigen zwembad, maar het gezamenlijke zwembad lag op ca. 1 minuut lopen. Erg fijn en rustig, met genoeg ligbedjes. Via een trap kun je naar de Ardèche lopen, dit is een soort stroomversnelling, maar je kunt hier niet echt op een strandje liggen of iets. Beheerdersechtpaar was heel vriendelijk en er werden onder andere een jeu des boules-avond en een pubquiz georganiseerd. Erg leuk en gezellig, prima geregeld allemaal!

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 6Anoniem11-09-2020

bizar overlast zo slecht

Verblijf zelf was prima. Gehuurd via de eigenaar zelf. Maar dan de buren. Via allure of aribnb... je verwacht op dit park rust en stilte. Niets van dat alles. Geschreeuw, muziekoverlast overdag en 's avonds Geen idee van de regels van het park. Zelf de Franse huurders aangesproken. Wat een horken. Je kunt beter op een camping staan dan hier in een luxe villa verblijven. Op een camping heb je tenminste nog handhaving... Bizar voor dit geld. Nooit meer terug.

• 4Activiteiten
    • 4Onderkomen
  • 10Tineke28-04-2020

Villa Aux Lions 59 blijft een heerlijke plek!!

Wij waren hier voor de tweede keer, toen Frankrijk in quarantaine ging. We zijn gebleven en hebben ons prima vermaakt in dit heerlijke huis. We hadden alle ruimte. De tuin is voorzien van een jdb baan en een (verwarmd)zwembad. We hadden mooi weer, dus we hoefden nergens heen. Het huis is schoon en van alle gemakken voorzien en wordt met liefde onderhouden, dat merk je aan alles. Het heeft ons aan niets onrbroken. We hebben genoten. Volgend jaar zeker weer!

• 10Gijs06-11-2019

Villa Aux Lions 59, gezellig en compleet!

Ondanks het weer een hele gezellige week gehad. Prachtig huis met alles erop en eraan, lekker de open haard gebruikt en Netflix gekeken. Gelukkig de laatste dagen genoten van de zon, de omgeving en het verwarmde zwembad. Top, we komen zeker terug!

• 10Kyra21-08-2019

Geweldige week in luxe villa!

Geweldig verblijf gehad in villa 50 (Lavendel). De kids hebben heerlijk gespeeld in het fijne zwembad. In een paar minuten loop je naar de rivier waar je lekker kunt zwemmen, vissen en kikkers kunt vangen. Villa 50 heeft in alle kamers airco, dus ondanks het hele warme weer konden we goed slapen en hadden we geen last van muggen. De villa is van alle gemakken voorzien. Heel goed contact gehad met eigenaar Nelly. In het hoogseizoen is het in deze omgeving erg druk, maar wel fijn dat er veel te doen is. Inge, de beheerder van het park organiseert op de maandagavonden een kennismaking met allerlei activiteiten in de buurt. Heel handig!

• 10Activiteiten
  • 9Anna24-06-2019

Villa Marguerite, heerlijk huis met zwembad

Heerlijke vakantie gehad in Villa Marguerite (nr 58) op Domaine Les Rives de L’Ardeche. Prachtige villa met grote tuin met overdekte veranda’s en zwembad. Airco in de slaapkamers boven was heel prettig. Het huis was zeer volledig ingericht. Veel te doen op zowel het park als in de omgeving. We kunnen dit huis en het park zeer aanraden.

• 10Activiteiten
    • 9Onderkomen