Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

Met jonge kinderen

Debbie Suijker
19-8-2018
  • Onderkomen10

In 1 woord fantastisch. Prachtige omgeving gezellige stadjes mooi schoon zwembad. De rivier zo dichtbij n heerlijk om te zwemmen en vissen. Inge n haar man bij de receptie doen er alles aan om je een fijn vakantiegevoel te geven. Voor t eerst wilde ik niet naar huis. Wil je een heerlijk nederlands kopje koffie bestel bij Inge een cafe allonge!😉 Wij komen zkr terug

Ongelooflijke ervaring

Leen vinck
17-8-2018
  • Onderkomen9

Koffiekoeken op het domein frietjes pizza en kip. Zeeeeeeer gastvrij. Alles in het Nederlands. Ik kan geen mindere punten vinden.

Top!!

Familie de Galan
13-8-2018
  • Onderkomen10

Prachtig schoon park, super villa’s en een zeer gastvrije en vriendelijke beheerster! We hebben met volle teugen genoten op dit park. Vlakbij de Ardèche, vlakbij Vallon en een perfecte uitvalsbasis voor mooie fietstochten of wandelroutes. In ons huis, villa 65, ontbrak het aan niks. Voldoende privacy.

Parkbeheerster Inge, is een gastvrouw pur sang. Gezellig om een borreltje te doen en ze zet zich echt in om het de gasten naar de zin te maken.

Aanrader dit park, volgend jaar weer 😃

Villta 59 Aux Lions, wat een topper!

Astrid
27-6-2018
  • Onderkomen10

We hebben net 2 heerlijke weken gehad in deze geweldige villa! De woning ligt in een gezellig park waar ook voor de kinderen leuke dingen te doen zijn. De villa heeft een (verwarmd) privé zwembad in een grote tuin met een heerlijk terras met goed meubilair en een eigen Jeu de Boules baan. De tuin, met uitzicht op de bergen, is afgesloten zodat de hond niet weg kon lopen. Binnen is alles prima in orde. Schoon, fris en duidelijk net opgeknapt. Een mooie complete keuken met Senseo en een extra koelkast. Een grote Smart TV met Nederlandse zenders en Wifi. Ruime slaapkamers met plafond ventilatoren en heerlijke bedden. Er is volop buiten-speelgoed en er zijn spelletjes aanwezig. Ook Oma die slecht ter been is, kon hier prima uit de voeten. We hebben genoten van dit gezellige huis wat echt van alle gemakken voorzien is. Ook van de mooie, groene omgeving met gezellige dorpjes en markten. Wat een topvakantie, we komen zeker terug!

Villa Bienvenue: prachtig!

Elise Groeneveld
3-6-2018
  • Onderkomen10

Villa Bienvenue (nr17) gehuurd via een website. Zij hebben op het park voor hun gasten een eigen Nederlandse beheerder. De villa heeft een uitgebreide inrichting, inclusief wasmachine, vriezer, een kinderstoel en een houten kinderledikantje. Natuurlijk was er ook WIFi en televisie met Nederlandse zenders. Op de begane grond twee slaapkamers en een badkamer met wastafel en douche. Op de verdieping ook twee slaapkamers, en een badkamer met wastafel, bad en tweede toilet. Zowel beneden als boven heeft een van de slaapkamers bedden van twee keer 90x210. De villa heeft een tuin met heel veel privacy. Zowel zon- als schaduwterrassen, een groot grasveld en een gezellige jeu de boules baan. Het eigen zwembad was heerlijk! Op het park is ook een algemeen zwembad, twee tennisbanen, tafeltennistafel, speeltoestellen voor de allerkleinsten. Wij komen zeker terug!

Villa 51 met privézwembad, een absolute aanrader!

Patricia van Steen
27-3-2018
  • Onderkomen10

Villa des Montagnes, villa 51 op het mooie park Les Rives de l'Ardèche is helemaal top! Een meer dan complete vakantievilla. De ligging is prachtig, vanuit de woonkamer en tuin een mooi uitzicht op de berg van Sampzon en je hoort de rivier de Ardèche stromen. Een heerlijk groot terras bij het privézwembad met nieuw tuinmeubilair. In de slaapkamers hangen ventilatoren met afstandbediening. En wat een lekker bed in de masterbedroom, met uitzicht op tuin en het zwembad. Overal zon en schaduwplekken. Mooie keuken met Senseo, koffieautomaat, waterkoker, oven/magnetron en 2 koelkasten. Verder is er een wasmachine, droger, Smart TV, buitenspeelgoed en spelletjes en elektrische BBQ. Gezellige ligging op luxe park met supermarkten en gezellige dorpjes in de buurt.

Het huis heeft 4 slaapkamers en 2 badkamers. Ruim genoeg voor 2 gezinnen.

Deze villa met privé zwembad is een absolute aanrader!

Villa 60 Les Rives de L'Ardeche, mooier kan niet.

Jan Gijsman
27-2-2018
  • Onderkomen10

Villa 60 in het park Les Rives de L'Ardeche is super, luxe en echt van alle gemakken voorzien. Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad. Een mooi park en een prachtige omgeving en vanuit het villapark loop je zo de rivier in. Een verwarmd privé zwembad in de tuin, een mega grote jeu-de-boule baan die ook als klein sportveldje is te gebruiken. Alles ligt er. Van jeu-de-boules ballen, badmintonrackets met shuttles, tafeltennisbatjes met ballen, tennisrackets met ballen t/m een sportnet aan toe. TV met alle kanalen. Ook alle Fox Sport kanalen met o.a. eredivisie live, buitenlands voetbal en Formule 1. Op het park is ook een groot zwembad, tennisbanen, voetbalveldje, jeu-de-boules banen en een klein kinderspeelweitje. De dorpjes in de buurt, de marktjes, de route Gorges de l'Ardeche (moet je absoluut rijden), kortom heerlijk. Vanuit de tuin en vanaf het grote balkon boven is het prachtig wakker worden met een fantastisch uitzicht.

• Onderkomen8

Les Rives de l'Ardeche is rustig gelegen, enkele km's buiten Vallon Pont d'Arc. Het ligt centraal in de Ardeche. Alle hoogtepunten in de streek zijn goed bereikbaar.

De rivier is vlakbij. De omgeving is mooi (veel groen,ook in de hete zomer).

Op het park is genoeg te doen; centraal zwembad (zonder glijbanen e.d.), voetbal, tennis, tafeltennis, etc., ook voor de kinderen.

Wij zaten in villa 61 (met eigen zwembad). Uitzicht hadden we niet echt. De villa zelf is mooi, ruim, schoon en van veel gemakken voorzien.

We zaten er overigens maar met vier personen in. Met 8 personen is de ruimte te doen, maar niet super denken wij.

Helaas ontbrak een airco en dat is in de hete zomer een groot gemis; een airco is dan echt onmisbaar!

De buitenruimte is redelijk (we hadden het wat groter verwacht) en je zit door het groen wel vrij t.o.v. de buren.

We hadden helaas last van muziek van onze buren aan twee kanten. Er zijn regels voor opgesteld, maar die worden massaal overtreden en niet gehandhaafd.

Het personeel spreekt Nederlands en is vriendelijk en behulpzaam.

Grootste domper was dat we bijna een hele week heftige overlast hebben gehad van het zagen en versnipperen van bomen op het perceel achter ons.

Het personeel ter plaatse heeft zijn best gedaan om de overlast weg te nemen, maar helaas heeft dat tot niets geleid. Onze klacht is tot op de dag van vandaag niet afgehandeld en dat is teleurstellend.

Op het parkje zit een snackbar. Voor restaurants moet je op pad, maar dat is op zich niet erg. Er is geen winkel, maar broodjes zijn er wel te bestellen.

De overlast van de bomen zagen en van de muziek van de buren maakt, tezamen met ontbreken van de airco, dat wij slechts een 6 als algemeen cijfer geven. Dat is jammer, want dat had een dikke 9 kunnen zijn.

De onvoldoende voor Service is het gevolg van de slechte afhandeling van onze klacht(en).

Al met vinden wij de prijs die we hebben betaald te hoog. Ons vakantieplezier is een week lang helaas verziekt.

Mooie huizen op duur en saai park

Renée
21-8-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

We hadden misschien te veel verwacht van dit park maar het viel ons tegen. Zeker voor de prijs van €2000 per week (zonder privé zwembad) die je betaalt.

Het zijn mooie ruime huizen. In ons huis zat een aircofunctie op de verwarming. In de electrokast was de schakelaar v deze groep echter uit gezet.

De meeste huizen hebben een privé zwembad dus bij het grote zwembad is het vrij rustig. Voordeel dat er meestal wel een ligbed vrij is maar voor de kinderen wel saaier omdat er weinig andere kinderen zijn. Het zwembad is eenvoudig. De prullenbakken bij het zwembad werden niet dagelijks geleegd wat slordig oogt voor een Vila-park.

Er is een voetbalveld. Dit is echter van asfalt dus minder prettig om op te spelen. Ook 2 tennisbanen en een pingpongtafel. Alles oogt echter kaal en kil.

Als je je tuin en privé zwembad niet uit wilt komen is het park oké maar zoek je een wat gezelligere en bruisendere omgeving dan zou ik dit park niet aanraden.

prachtige vakantie

familie bruneel
13-8-2017
  • Onderkomen9

wij verbleven in villa 18, zeer ruime, mooi onderhouden villa van alle gemakken voorzien, enige minpuntje was dat er geen airco is, heel mooi en groot zwembad, prachtig uitzicht op de berg, bij problemen is de receptie heel behulpzaam en vriendelijk, rustig domein, heel mooie streken er is van alles te doen, voor herhaling vatbaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.