Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

9.5Fenomenaal

• 9.7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives de l'Ardèche voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

132 reviews over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

• 10Tineke28-04-2020

Villa Aux Lions 59 blijft een heerlijke plek!!

Wij waren hier voor de tweede keer, toen Frankrijk in quarantaine ging. We zijn gebleven en hebben ons prima vermaakt in dit heerlijke huis. We hadden alle ruimte. De tuin is voorzien van een jdb baan en een (verwarmd)zwembad. We hadden mooi weer, dus we hoefden nergens heen. Het huis is schoon en van alle gemakken voorzien en wordt met liefde onderhouden, dat merk je aan alles. Het heeft ons aan niets onrbroken. We hebben genoten. Volgend jaar zeker weer!

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 2019
    10Gijs06-11-2019

Villa Aux Lions 59, gezellig en compleet!

Ondanks het weer een hele gezellige week gehad. Prachtig huis met alles erop en eraan, lekker de open haard gebruikt en Netflix gekeken. Gelukkig de laatste dagen genoten van de zon, de omgeving en het verwarmde zwembad. Top, we komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Kyra21-08-2019

Geweldige week in luxe villa!

Geweldig verblijf gehad in villa 50 (Lavendel). De kids hebben heerlijk gespeeld in het fijne zwembad. In een paar minuten loop je naar de rivier waar je lekker kunt zwemmen, vissen en kikkers kunt vangen. Villa 50 heeft in alle kamers airco, dus ondanks het hele warme weer konden we goed slapen en hadden we geen last van muggen. De villa is van alle gemakken voorzien. Heel goed contact gehad met eigenaar Nelly. In het hoogseizoen is het in deze omgeving erg druk, maar wel fijn dat er veel te doen is. Inge, de beheerder van het park organiseert op de maandagavonden een kennismaking met allerlei activiteiten in de buurt. Heel handig!

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Anna24-06-2019

Villa Marguerite, heerlijk huis met zwembad

Heerlijke vakantie gehad in Villa Marguerite (nr 58) op Domaine Les Rives de L’Ardeche. Prachtige villa met grote tuin met overdekte veranda’s en zwembad. Airco in de slaapkamers boven was heel prettig. Het huis was zeer volledig ingericht. Veel te doen op zowel het park als in de omgeving. We kunnen dit huis en het park zeer aanraden.

• 10Activiteiten

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9D. van Bergen28-05-2019

Heel fijn vakantiehuis!

Erg ruim huis, waardoor iedereen lekker zijn ding kan doen! Fijne ligbedden om op te kunnen zonnen buiten, maar ook fijne plekken binnen om af en toe te ontsnappen aan de zon. Heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Wim Gerritsen15-05-2019

Villa Aux Lions 59, wij raden hem aan!

Hele fijne week gehad in een luxe huis waar echt alles aanwezig was. Genoten van het verwarmde zwembad en de jdb baan. Meegedaan met het jdb toernooi en ook nog naar het klimpark geweest. Genoten van het huis en de omgeving. We gaan zeker terug.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Peter en Marjolein10-05-2019

Weer een heerlijke week gehad in villa Bienvenue!!

We hebben in de voorjaarsvakantie met onze kinderen weer een week in villa Bienvenue (nr.17) vertoefd, evenals twee jaar geleden. Het zag er nog even luxe en verzorgd uit als toen. Nieuwe extra’s waren de airconditioning, de 4k UHD-TV met Blu-ray speler en de verwarming van het privé-zwembad. De villa is werkelijk van alle gemakken voorzien met een zeer uitgebreide inventaris en biedt veel privacy. Voor kleine kinderen is er een kinderstoel en een kinderbedje (beide gratis) in de villa aanwezig. Op het park werden door de beheerders diverse leuke activiteiten georganiseerd, voor elk wat wils. Een week is eigenlijk te kort, dus komen we zeker terug, want de schitterende omgeving en het fijne park blijven ons trekken.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Wim26-04-2019

Fantastisch huis en omgeving.

Zijn een week met vrienden in het prachtige park met 2 tennisbanen en zwembad geweest met huisnummer 60. Ligging van het huis is perfect. Het heeft een zwembad en een jeu de boulesbaan in de tuin. Het is een ruim huis met 4 slaapkamers en 2 badkamers.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 8Frank Burghouwt26-04-2019

Ik kom graag nog eens terug

Een toplocatie in top omgeving. Het is van alle gemakken voorzien. En dan natuurlijk het zwembad, heerlijk.

• 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10Manouk G26-04-2019

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in deze prachtige villa. Het huis lag op een mooie goed bereikbare plek in het park, met alle faciliteiten in de buurt. Ook was het huis goed onderhouden en schoon. WiFi ook aanwezig. De eigenaren hebben zelfs jeu de boule, tennisbadjes e.d. In huis voor eventuele huurders, dat was erg leuk. Het park is ook niet al te ver van het super gezellige dorpje vallon pont ‘d arc. Ook is er elke dag wel ergens een markt in de buurt. Al met al een hele fijne vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche info