Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche
9,2

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives de l'Ardèche voor je op een rij gezet:

Laatste review

Absolute aanrader, Villa Aux Lions 59!

Jessica Spaargaren,
11-12-2018
  • Onderkomen10

Wij verbleven met vrienden en onze dochter van 3 jaar in Villa Aux Lions 59.

Een hele mooie 8 persoons villa met eigen zwembad. Villa is van alle comfort en gemak voorzien. Erg mooie en rustige ligging. 10 minuutjes lopen naar bakker en een paar minuten rijden naar de supermarkt. Privé zwembad is echt super, je plonst zo vanaf je terras het zwembad in. Aan het einde of begin van de dag heerlijk getennist (qua temperatuur het fijnst). In de mooie omgeving is een kartbaan, klimpark en cayakverhuur. Vallon is een leuke plaats (leuke markt!) en er zijn nog een aantal leuke plaatsen. We hebben extreem genoten van deze vakantie.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

112 reviews over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in het Nederlands

Absolute aanrader, Villa Aux Lions 59!

Jessica Spaargaren,
11-12-2018
  • Onderkomen10

Wij verbleven met vrienden en onze dochter van 3 jaar in Villa Aux Lions 59.

Stijn,
5-12-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het huis is verzorgd en had alles wat je maar nodig hebt . De omgeving biedt alle mogelijkheden voor een perfecte vakantie, zowel rustig (zwemmen in je privé zwembad) of interactief (kajakken, canyoning,..). De pont d’arc is zeker de moeite waard om te bezoeken of zelfs onder door te varen!

Heerlijk, compleet en comfortabel

A. de Vries,
29-11-2018
  • Onderkomen10

Villa nummer 51, Villa des Montagnes in de Ardèche is een ruime gezellige villa die van alle gemakken is voorzien. Een uitgebreide goed ingerichte keuken , lekkere zithoek en een grote eettafel. Er zijn vier ruime slaapkamers met voldoende opbergruimte en een stille ventilator boven het bed. Er is een ruime tuin met voldoende schaduwplekjes en een fijn zwembad. Onder de veranda staat nog een grote tafel wat echt gezellig is. Het park is ruim opgezet en heeft ook nog een groot zwembad. In september was de bar dicht maar in de omgeving van het park zijn voldoende eetgelegenheden, leuke dorpjes en mooie natuur. Een aanrader!

Relaxed

Isa,
28-11-2018

Villa 51, Villa des Montagnes Ardèche

Top Villa,

Alles was erg schoon en een groot en modern huis.

Zwembad was erg groot en heerlijk om in af te koelen.

Super U en Lidl zitten om de hoek dus is makkelijk qua boodschappen.

Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Villa Aux Lions 59, volgend jaar zeker weer!

Tineke,
20-11-2018
  • Activiteiten9

We hebben een heerlijke najaarsvakantie gehad in dit prachtige villapark aan de Ardeche. We zaten in Villa Aux Lions (59), echt een geweldig huis waar het ons aan niets ontbrak. Het huis was super schoon en fris en heel gezellig en comfortabel ingericht. Er was een mooie afgeschermde tuin met veel privacy. We hebben heerlijk gezwommen in het verwarmde privé zwembad en ook de jeu de Boules baan hebben we gebruikt. Er waren allerlei spelletjes aanwezig, erg leuk voor ons allemaal. Ook de omgeving is prachtig. Er is van alles te doen en Vallon Pont D'Arc en Ruoms zijn gezellige dorpjes. We hebben ons dan ook prima vermaakt en komen volgend jaar zeker terug, maar dan wel weer in dit huis!

Gaby Makkinje, Directeur, 26-11-2018
Beste Tineke, fijn dat u heeft genoten van Villa Aux Lions. Wij zien u zeker graag weer terug en zijn u graag weer van dienst. :)

Debbie Suijker,
19-8-2018
  • Activiteiten8

In 1 woord fantastisch. Prachtige omgeving gezellige stadjes mooi schoon zwembad. De rivier zo dichtbij n heerlijk om te zwemmen en vissen. Inge n haar man bij de receptie doen er alles aan om je een fijn vakantiegevoel te geven. Voor t eerst wilde ik niet naar huis. Wil je een heerlijk nederlands kopje koffie bestel bij Inge een cafe allonge!?? Wij komen zkr terug

Ongelooflijke ervaring

Leen vinck,
17-8-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Koffiekoeken op het domein frietjes pizza en kip. Zeeeeeeer gastvrij. Alles in het Nederlands. Ik kan geen mindere punten vinden.

Allure Villas France, Directeur, 2-11-2018
Hartelijk dank voor uw reactie en we zien u graag een volgende keer weer terug op het park.

Top!!

Familie de Galan,
13-8-2018
  • Activiteiten9

Prachtig schoon park, super villa’s en een zeer gastvrije en vriendelijke beheerster! We hebben met volle teugen genoten op dit park. Vlakbij de Ardèche, vlakbij Vallon en een perfecte uitvalsbasis voor mooie fietstochten of wandelroutes. In ons huis, villa 65, ontbrak het aan niks. Voldoende privacy.

Parkbeheerster Inge, is een gastvrouw pur sang. Gezellig om een borreltje te doen en ze zet zich echt in om het de gasten naar de zin te maken.

Aanrader dit park, volgend jaar weer 😃

Villta 59 Aux Lions, wat een topper!

Astrid,
27-6-2018
  • Onderkomen10

We hebben net 2 heerlijke weken gehad in deze geweldige villa! De woning ligt in een gezellig park waar ook voor de kinderen leuke dingen te doen zijn. De villa heeft een (verwarmd) privé zwembad in een grote tuin met een heerlijk terras met goed meubilair en een eigen Jeu de Boules baan. De tuin, met uitzicht op de bergen, is afgesloten zodat de hond niet weg kon lopen. Binnen is alles prima in orde. Schoon, fris en duidelijk net opgeknapt. Een mooie complete keuken met Senseo en een extra koelkast. Een grote Smart TV met Nederlandse zenders en Wifi. Ruime slaapkamers met plafond ventilatoren en heerlijke bedden. Er is volop buiten-speelgoed en er zijn spelletjes aanwezig. Ook Oma die slecht ter been is, kon hier prima uit de voeten. We hebben genoten van dit gezellige huis wat echt van alle gemakken voorzien is. Ook van de mooie, groene omgeving met gezellige dorpjes en markten. Wat een topvakantie, we komen zeker terug!

Gaby Makkinje, Directeur, 2-11-2018

Beste Astrid,

Hartelijk dank voor uw reactie en fijn dat u heeft genoten in Villa Aux Lions. Zoals u zelf heeft gemerkt is de villa inderdaad zeer compleet en netjes en is genieten dus bijna vanzelfsprekend.

We nodigen u van harte uit om nogmaals te genieten van deze villa. :)

Een hartelijke groet, Gaby

Villa Bienvenue: prachtig!

Elise Groeneveld,
3-6-2018
  • Activiteiten8

Villa Bienvenue (nr17) gehuurd via een website. Zij hebben op het park voor hun gasten een eigen Nederlandse beheerder. De villa heeft een uitgebreide inrichting, inclusief wasmachine, vriezer, een kinderstoel en een houten kinderledikantje. Natuurlijk was er ook WIFi en televisie met Nederlandse zenders. Op de begane grond twee slaapkamers en een badkamer met wastafel en douche. Op de verdieping ook twee slaapkamers, en een badkamer met wastafel, bad en tweede toilet. Zowel beneden als boven heeft een van de slaapkamers bedden van twee keer 90x210. De villa heeft een tuin met heel veel privacy. Zowel zon- als schaduwterrassen, een groot grasveld en een gezellige jeu de boules baan. Het eigen zwembad was heerlijk! Op het park is ook een algemeen zwembad, twee tennisbanen, tafeltennistafel, speeltoestellen voor de allerkleinsten. Wij komen zeker terug!

Nelleke Evers, Directeur, 2-11-2018

Beste Elise,

Wat fijn dat u heeft genoten van Villa Bienvenue, het park en de omgeving. U heeft ook een prachtige villa geboekt, met veel faciliteiten, dus we zijn blij dat het zo goed is bevallen. We zien u in de toekomst zeker graag terug. Een vriendelijke groet,

Nelleke

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.