Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche

Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche
9,4

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives de l'Ardèche voor je op een rij gezet:

122 reviews over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in het Nederlands

Villa Aux Lions 59, echt leuk!

Merel,
28-2-2019
  • Onderkomen10

We hebben in het huis Villa Aux Lions 59 gezeten en een heerlijke week gehad. Het was super mooi weer dus we hebben volop kunnen genieten van het zwembad en veel kunnen fietsen in de prachtige omgeving. Ook hebben we paardgereden in de bergen wat een gave ervaring was. Het huis was verder ook super in orde. Helemaal compleet, schoon, lekkere bedden, leuk ingericht en aangekleed en een jeu des boules baan. Een mooie locatie, dichtbij de supermarkt en bij het dorpje Vallon Pont d'Arc. Ik wil nog wel eens terug!

Gereisd met vrienden in september 2018

Heerlijk vakantiepark

Dita en Piet,
20-2-2019
  • Onderkomen10

Het vakantiepark is rustig, gezellig en in een prachtige omgeving. We verbleven in Villa des Montagnes (villa 51) die heel goed beviel. Mooie overcomplete villa met prive zwembad. We komen er snel weer terug.

Gereisd met partner in oktober 2017

Villa 51 (Villa des Montagnes) is top!

Rick,
13-2-2019
  • Onderkomen10

Villa 51 was top! Lekker ruim en vooral veel plezier van het zwembad gehad omdat het heerlijk weer was.

Gereisd met vrienden in september 2018

Direct boeken

Villa 51, Villa des Montagnes top accommodatie!

Monique en Hans,
12-2-2019
  • Onderkomen10

Wij hebben Villa 51, Villa des Montagnes gehuurd voor een week.

Een fantastische villa van alle gemakken voorzien. Een complete keuken met vaatwasser en 2 koelkasten. Ruime lichte huiskamer en slaapkamers. Erg schoon. Een hele fijne tuin met goede ligbedden en een gezellig overkapte (buiten) eetgedeelte en niet te vergeten een heel ruim zwembad. Kortom een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2018

Fantastisch.

Marianne van Kampen,
12-2-2019
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Fantastische bungalow. Eigen zwembad, mooi ruim huis. Leuk gebied (net buiten de drukte van Vallon Pont d'Arc. Huis ook geschikt voor twee gezinnen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Villa Aux Lions 59 is boven alle verwachting !

Marleen van Ormondt,
6-1-2019
  • Onderkomen10

In het voorjaar van 2017 waren we in deze fantastische villa met onze hele familie. De ligging is centraal maar toch heerlijk rustig en het heeft een heerlijk zwembad. De omgeving is schitterend en het pitoreske dorpje op loopafstand herken je direct van de vacantie brochures. Wij hebben het geweldig gehad en komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• Activiteiten7

Genoten van een heerlijke vakantie in villa 78 Bellevue. Want wat een groot, mooi en fijn huis is dit. Wij gingen met ons eigen gezin (twee kinderen) en mijn zus en zwager gingen ook mee. Wij vieren hadden de benedenverdieping en zus en zwager hadden boven hun eigen verdieping. Beiden hadden we een eigen badkamer en wc, dus alle privacy. De woonkamer en keuken zijn groot, waardoor we alle ruimte hadden. En de bedden sliepen heerlijk, zeker ook door de rolluiken in de slaapkamer waardoor het heerlijk donker was. Als de kinderen ’s avonds in bed lagen, trokken wij op het grote terras een fijne fles wijn open. Wat een ontspanning. De televisie in de woonkamer heeft ook Nederlandse zenders, maar het was toen wij er zaten veel te warm om binnen te zitten. De tv heeft dus amper aangestaan (heel soms voor de kinderen).

Het huis heeft geen eigen zwembad, maar het gezamenlijke zwembad ligt pal voor de deur. Druk is het daar nooit, dus het voelde

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig!

Christel,
22-12-2018
  • Activiteiten9

Als je eenmaal gevallen bent voor de charme van vakantiepark les Rives de L’Ardèche wil je niet anders dan elk jaar terugkomen. Niet alleen vanwege het park en de prachtige omgeving, maar ook voor de gezellige, sfeervolle en, niet onbelangrijk, schone villa. Voor ons was en is dit nummer 59. In deze mooie villa mét eigen zwembad en jeu de boules baan voel je je meteen thuis. De villa ademt sfeer uit en is van alle gemakken voorzien, zelfs aan spelletjes voor de enkele regenachtige dag die je kunt treffen is gedacht. Ga je gezellig met familie of familie op vakantie, villa 59 heeft ruimte genoeg voor twee gezinnen. Maar ook is deze villa heel geschikt voor mensen die wat slechter ter been zijn; op de begane grond bevinden zich een slaapkamer en badkamer. Ideaal!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

La rives d Ardeche Vila 59 see you again.

Frank,
21-12-2018
  • Activiteiten8

Perfecte omgeving, lekker weer nog in oktober. Villa 59 beschikt over een verwarmd zwembad echt top dus. Mooi huis, met een. Complete inrichting en heerlijke bedden. Naar de rivier de Ardèche lopen: 5 minuten, met de auto naar de supermarkten maximaal 5 minuten. De omgeving is echt prachtig om een autorit te maken. Naar de golfbaan max 30 minuten rijden.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Genieten!

Erik,
16-12-2018
  • Activiteiten10

In de meivakantie Villa aux Lions 59 bezocht. Prachtige villa op een schitterende plek. Het huis was schoon en opgeruimd bij aankomst. Het zwembad heeft veel gebruik gekend met het lekkere weer. In de buurt de lokale golfbaan bezocht en heerlijk mosselen gegeten in Vallon pont d’Arc, zeker een aanrader om te bezoeken!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.