Camping Le Vieux Vallon

9.6Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

9.6Fenomenaal

• 9.2Eetgelegenheden
  • 9.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

18 reviews over Camping Le Vieux Vallon

• 8Marjolijn29-07-2016

relaxte rustige camping met mooie schaduwplekken

8 nachten hier gestaan en echt genoten. Mooie grote plek vlakbij het sanitair gekregen met prachtig uitzicht over de vallei en de hele dag schaduw. Vanaf de camping loop je via een een mooi smal voetpad in 20 minuten naar het dorp of naar de kano plekken. Ook beginnen er verschillende prachtige wandelroutes direct vanaf de camping! Eigenaren zijn super vriendelijke zolang je maar je best doet om een beetje Frans te praten ;-) Enige minpunt vonden wij dat er bijna elke nacht herrie kwam van de mega camping in het dal maar dit was niet zo hard dat het ons wakker hield. Kinderen genoten van het zwembad. ook kwam er 2x per week iemand met crêpes op de camping die echt super lekker waren. Bij de receptie kun je koele drankjes en ijsjes kopen en natuurlijk brood bestellen. Sanitair is netjes en douches hebben altijd warm water. Ook zijn er leuke tenten en chalets te huur. Kortom camping met een heel relaxte rustige sfeer en toch op loopafstand van allerlei vertier!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Winkelt28-06-2015

Heerlijke rustige camping

Mooie, goed onderhouden kleine camping, waar de ruime plekken d.m.v. hoogteverschil goed van elkaar afgescheiden zijn en waar ook de locatie zelf (bovenop een heuvel naast Vallon Pont d'Arc) een mooi uitzicht en rust biedt. We zijn vriendelijk onthaald door de eigenaar en zijn vrouw, die (zeker als men een woordje Frans spreekt) altijd bereid waren om tips te geven over de omgeving of om een praatje te maken. Opvallend is hoe stil het 's avonds wordt op deze camping en hoe heerlijk rustig het nog is in het voorseizoen (begin juni); we deelden de camping met hooguit 10 andere kampeerders. Zwembad was een welkome toevoeging op hete dagen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2015

• 9JT20-08-2014

Fijne camping

We hebben hier een week gestaan begin augustus. in vergelijk met de omgeving is de camping een verademing. Lekker rustig, veel Fransen, brood op de camping, lekker zwembad, mooie plekken, goed uitzicht, makkelijk bereikbaar, niet duur, geen last van de toeristische druk van de rest van de omgeving. Kortom een aanrader!

CASSAN Corinne, Propriétaire, 06-04-2015

Merci pour votre gentillesse. Nous essayons de faire le maximum pour nos clients.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Martin17-07-2014

Rustige camping met zeer vriendelijke eigenaren

Begin juli 2014 hier enkele nachten verbleven. Geweldige ligging, kijkt prachtig uit over het dal van de Ardeche. Eigenaren/beheerders enorm vriendelijk en behulpzaam. Met de motor geen koelkast mee, maar geen probleem, zet maar in onze koelkast! Deze camping staat voortaan zeker in ons favorietenlijstje!!! Vanaf de camping loop je in 20 minuten naar het stadscentrum van Vallon Pont D'Arc. Er is op de camping geen restaurant of ontbijtvoorziening. Wel een geweldig zwembad met hydrojetgedeelte. Sanitair altijd warm water. Voor de afwas echter slechts 1 warmwatertappunt, maar dat is er geen probleem - tappunten in wasgedeelte genoeg. Voor kinderen is er behalve het zwembad niets te doen, maar dat vinden wij juist prima. Prijs-kwaliteit in die omgeving zeer goed. Van andere gasten hoorden we dat de huidige eigenaren nog maar kort deze camping in beheer hadden. Meteen een aanrader deze nieuwe eigenaren.

CASSAN Corinne, Propriétaire, 06-04-2015

Nous sommes contents d'avoir participer au plaisir de vos vacances. Nous espérons que votre retour n'a pas été trop difficile.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Hummer7012-08-2013

Wat een rust!

Als je voor de rust naar de Ardèche gaat is deze kamping een absolute aanrader: Ruime plaatsen, absoluut geen disco in de avond en een schitterend uitzicht!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 9Domien15-07-2012

Nog beter!

De camping is overgenomen, Manu en Bernard hebben nu de touwtjes in handen! Vier nieuwe chalets werden bijgebouwd, en de eigenaars verblijven nu ook op de camping! Tegen volgend jaar kolmt er een nieuwe sanitaire blok. Ze lopen de benen van onder hun lijf om het je naar je zin te maken. Ook broodservice en je kan er vanaf nu ook ontbijten en terecht in een kleine winkel voor de allernoodzakelijkste dingen. De prijzen van de chalets zijn gedaald, en van de gemeubelde tenten werd de prijs opgetrokken. De prijzen voor caravans en tenten blijft behouden! Goed bezig Manu en Bernard, tot volgend jaar!

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Nieake20-03-2011

Een geweldige vakantie!

Wij waren hier voor twee weken in een gehuurde tent. Ons plekje was naast het lavendel veld en we hadden dus weinig last van anderen op de camping. We hebben heerlijk genoten! Doordat de camping niet aan het water ligt, maar aan de anderekant van de weg, tegen de berg aan, heb je niet zo'n last van de drukte zoals je wel hebt op de grote campings beneden aan het water. We hadden een heerlijk uitzicht en hebben enorm genoten. Alles is op fietsafstand dichtbij. Het dorpje, de bakker, de supermarkt, het water en de canoe verhuur. Een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden