49 vragen over Camping La Roubine

muggen

zijn er veel muggen?

• Jos, 02-05-2019

De telegraag aanwezig

De telegraaf aan wezig om af tehalen eventueel friet af te halen

• Jeanne, 01-12-2018

Beveiliging

Is er beveiliging aanwezig ook in de nacht? Is de camping omheind en/of is de camping in de nacht ontoegankelijk?

• P. van den Berg, 26-08-2018

Fietsen

Is de omgeving geschikt om te fietsen? En zo ja, zijn er ook fietspaden?

We hebben een aantal aanbieders voor La Roubine voor je op een rij gezet:

Direct boeken
    Direct boeken

• Daan, 16-01-2018

Tieners

La Roubine lijkt ons een hele mooie camping om naartoe te gaan, maar is het ook leuk voor tieners? (12 en 13)

Tom, 12-02-2018

Wij zijn er vorig jaar geweest en er waren voldoende tieners. Niet heel veel maar onze zoon van 15 jaar had een leuke groep tieners en heeft echt een top vakantie gehad. Wij keren zelfs aankomende zomer weer terug, omdat onze zoon graag terug wilt en wij nog veel van de omgeving willen zien. Wij zijn er van maandag 30 juli tot 17aug.

• FRC, 05-01-2018

Ja

Zijn er daar camperplaatsen voorzien op de camping.

• Fam. Oord, 04-06-2017

Hond mee

Wij zitten er over na te denken onze labrador mee te nemen dit jaar. Is dit aan te raden? Of is het voor een hond niet een geschikte camping. Het meenemen naar de rivier of strandje bij de camping zal denk ik geen probleem zijn,maar een keer samen naar het zwembad dat zal wel moeilijk worden aangezien de hond daar niet mag komen. Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

• Saskia, 04-03-2017

Meivakantie

Wie heeft er ervaring met deze camping in de meivakantie? Zijn er dan al genoeg (Nederlandse) kinderen om mee te spelen? Mijn kids zijn 8 en 9 jaar. Vorig jaar stonden we op een camping met veel senioren en geen kinderen, dan proberen we nu te voorkomen;-)

• Henrike1986, 27-01-2016

drukte eind augustus en toegang tot rivier

Hoe is het met de drukte gesteld eind augustus/begin september? Of is het dan allemaal al op zijn eind? En hoe is de toegang naar de rivier? Is dit makkelijk te doen met kleine kindjes?

• Henrike1986, 27-01-2016

wandelingetje maken in de avond

Wij zitten er over te denken om eind augustus met onze 2 dochters van dan bijna 2 en 4 naar deze camping te gaan. Nu houden wij ervan om 's avonds nog even lekker een wandelingetje te maken over de camping. Als ik zie dat deze camping valt onder de categorie 50-200 plaatsen lijkt hij me niet groot. Kunnen we 's avonds nog een lekker wandelingetje maken of zijn we met 10 minuten de camping rond?

debby, 03-06-2016

tien minuten? al je doorloopt redt je t in 5....

Niels, 27-03-2016

Ik zou naar Le Pommier gaan; perfecte camping voor wandelaars die graag op de camping willen wandelen