Camping Du Midi

3 reviews over Camping Du Midi in het Nederlands

Veel geld voor weinig

celeste
10-8-2018

Plaats aan de rivier prachtig, sanitair vies, geen winkel, geen restaurant..52 euro betaald erg duur betaald achteraf ..

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 10 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen aanrader!

Leen
8-8-2016

Een mooie locatie vlak naast de rivier. Het sanitair wordt absoluut niet proper gehouden. Het poetsen gebeurt soms met een hogedrukreiniger, maar ook met een gewone keerborstel. Op geen enkel moment werden er kuisproducten gebruikt. De toiletten waren walgelijk vies. Er staat in elk toilet een toiletborstel, maar die zijn bruin van de uitwerpselen. Tijdens het weekend werd de camping overspoeld met jeugd. Deze mochten met 6 tenten (11 personen) op 1 staanplaats kamperen. Gewone bbq of zelfs houtvuur (vlak naast een tent) werd toegelaten. De canabis-geur kwam je vaak tegen gedurende dag/nacht. Lawaai heel de nacht door en er werd op geen enkel moment ingegrepen door iemand van de camping. Betalen van het verblijf kon enkel met cash geld. Dit werd niet op voorhand gezegd en leidde dus tot een autorit naar het centrum om geld af te halen. Een tweede keer naar camping Midi? NEE DANK U!!!

Gereisd Met partner in augustus 2016

direct aan de rivier

Leon & Cissy
29-5-2012

de camping ligt mooi en vlakbij de Pont d"Arc. De weg erheen is zeker de moeite waart om te rijden, wij waren met de caracvan en dat is te doen, chauffeurs moeten wel enige ervaring hebben met rijden in de bergen om bij de camping te komen. de eigenaresse was zeer vriendelijke en kregen een plaats aan het water ook kan men dagelijks vers stokbrood en croisants bestellen. Sanitair kan beter en er mogen wel meer douches zijn, zeker als de camping vol is. als min punt zeer veel jongeren op de camping die veel herrie veroorzaakten. |Harde muziek tot in de nacht, maar ook het ronken van motoren van auto's en motors wie de meeste toeren kon draaiien. hier werd door camping eigenaren en personeel niets van gezegt, daarom geef ik ook een laag waarderings cijfer wij vonden de herrie heel erg storend voor onze nachtrust

Gereisd Met partner in mei 2012

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Midi in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Midi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.