Vakantiepark Domaine des Mazes

7.8Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

7.8Goed

• 7.5Onderkomen
  • 7.6Activiteiten
  • 7.8Eetgelegenheden

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

22 reviews over Vakantiepark Domaine des Mazes

• 8Patrick03-08-2010

Villa NR 17 ziet er goed uit met mooi zwembad.

Villa Nr 17 ziet er goed uit met een mooi zwembad. Is wel erg benauwd met slapen en we vinden dat ook echt met zijn alle dat een airco wel op zijn plaats is,helaas hebben ze er geen. Wat eigenlijk voor 4000 euro voor 2 weken in de villa geen overbodige luxe is. De supermarken hier zijn best wel duur. S-morgens zijn we wel na de plaatselijke bakker gegaan om brood en croissants te kopen wat ook zeer aan te raden is,goed van kwaliteit!! De restaurants zijn bar slecht we hebben op verschillende plaatsen gegeten en het is schandalig wat je op je bord krijgt plus dan de prijs wat het kost. We hebben dus maar vaak zelf gekookt. De avond markt is druk en spullen die ze verkopen is niet van deze tijd,de tijd is stil blijven staan in de hippie tijd hier. Er zijn echt op 1 hand te tellen winkeltjes die wat leuk hebben. Het weer was lekker warm. De terrasjes moet je goed opletten welke je neemt want dat is er verschillend veel zijn erg vies en geen hygiene.

• 8Onderkomen
    • 5Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Met vrienden

• 8ruud12-06-2009

Leuke plek, wel prijzig

Eeen aanrader is het kanoen:

maar je moet wel zeker 1 urr per 3 km rekenen voor onervaren mensen Probeer de 7km of korter kanotochten, anders kom je langs erg moeilijke watervallen (er is een ehbo post aanwezig, alleen weten ze daar niet erg veel, je slaat gegarandeerd om, zaak is doodstil te blijven liggen, anders ben je met je hoofd tegen de rotsen en dat is niet goed.)

verder zou ik voor de kanotocht wel een gids meenemen, dus in groep gaan.

Camping was mooi, veel campings in de buurt (we hadden familie in de buurt, 30km, dachten we, was in werkelijkheid hemelsbreed, moesten om de berg heen.

• 8Onderkomen
    • 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 9sylvia14-08-2007

Wij waren hier met 2 kinderen in de leeftijd van 5 en 9 jaar in juli 2007. Hebben het er uitstekend naar de zin gehad. Rustig, gemoedelijk en kleinschalig vacantiecomplex (41 huisjes). Huisjes eenvoudig maar compleet ingericht. Ideaal is de veranda waar je heerlijk kunt zitten. Er is een Broodjesservice voor het ontbijt. Heerlijk zwembad en altijd plek op een ligstoel. Enige minpuntje vonden wij het restaurant, maar goed op 2 km afstand heb je keus uit legio restaurantjes dus dat mag de pret niet drukken. Veel te zien in de nabije omgeving. Kortom prima plek voor een fijne vacantie.

Familie

0 tips over Vakantiepark Domaine des Mazes