Camping Des Tunnels

20-8-2018

24 reviews over Camping Des Tunnels in het Nederlands

Virginie,
20-8-2018

Locatie is schitterend, aan de rivier met 2 strandjes. Een zandstrandje en eenkiezelstrand, waar je een kano kan huren en meteen de rivier op kunt.

Aardige eigenaar en goed eten bij het restaurant.

Sanitaire voorzieningen zijn basic.

Stephanie,
18-8-2018

gezellig met iedereen om ons heen.

Fam. van Hoek,
29-7-2018

Camping is fijn doordat er van alles wat komt aan mensen , leuk en gezellig, niet te groot.

mooie plaatsen en schaduwrijk.

Aardige mensen die je helpen met al je vragen. doen de moeite om je te verstaan, ook al spreek je geen frans.

Sanitair is aan de kant waar de meeste plaatsen zijn niet uitermate netjes maar voor een tweesterren camping toch goed. Je kan dan ook niet voor dat geld verwachten dat alles tiptop in orde is.

doordat het toch een camping is waar de meeste mensen maar enkele dagen blijven, word er regelmatig een rondje gemaakt om eventueel papiertjes en ander klein afval op te ruimen.

Wij vonden het een fijne goede camping voor weinig geld

Alfred Volmer,
17-8-2017

2-08-2017 tot 15-08-2017

Dis was onze periode dat wij hier waren

Bedankt daar voor

Was heerlijk

Prima camping op mooie plek

Eva & Patrick,
28-7-2017

De ligging van deze camping is ideaal. Met een paar minuten rijden ben je bij een supermarkt of in het centrum van Vallon-pont-d'arc. Vergeleken met de andere campings in de buurt heeft deze camping een prachtig strand. Het is groot een heeft stukken zand waardoor je chill op je handdoek kan liggen. Het zwemmen in de Ardeche is heerlijk, ondanks dat er veel kano's voorbij komen. Waterschoenen zijn handig!

De camping zelf is simpel, weinig regeltjes en poespas. Alle nodige dingen zijn aanwezig. Sanitair is prima, WC's gewoon schoon. Nadeeltje is wel dat de verlichting bij de sanitairblokken op timer gaat waardoor je soms in het donker staat te douchen.

De plekken zijn ruim en er is veel begroeiing dus voldoende schaduw.

Personeel is vriendelijk en eigenaar vind het leuk om een klein woordje Nederlands te spreken. Terras op de camping heeft van alles wat en is gezellig.

Ontbijt is lekker (croissants en stokbrood hebben wij gehad), maar moet je dag van te voren bestellen.

Wij hebben een fijne vakantie gehad!

Très bien

Albertus STRACK,
4-6-2017

Wij waren op deze camping voor t eerst in 1980, in de jaren 90 nog eens en nu na 37 jaar zijn we nog steeds verrukt van de lokatie...

Fijn chalet, vriendelijk personeel!!!

prachtige liggen maar goor sanitair

fam.schipper
6-10-2013

Deze camping ligt werkelijk op de mooiste plek van de Ardeche. Ruime schaduwrijke en zonnige plekken aan de rivier waar je echt in kunt zwemmen. Het sanitair is werkelijk te goor voor woorden. Het is niet alleen verouderd maar ook echt vies. Hieronder schrijft iemand over vernieuwd sanitair maar dit zijn enkel de deuren van 1 van de sanitaire blokken en die worden ook niet schoongemaakt. Verder een uitstekende liggen en vriendelijke beheerder.

vernieuwd sanitair!

maschavestdijk
16-7-2013

Wij zijn wederom hier geweest en het eerste wat ons opviel was dat het sanitair was vernieuwd. Voor ons een heel goede reden om nogmaals naar des Tunnels te gaan want deze camping heeft toevallig wel de allermooiste plekken op een unieke ligging aan de Ardeche. Je voelt je vrij op deze camping en tot niets verplicht. Je kunt er heerlijk zwemmen, kanotocht maken, terrasje pakken, wat eten of gewoon niets doen.

Gite gehuurd op groene simpele camping

bertina_haasnoot_1
12-7-2013

Wij verbleven op deze camping in juni, maar dan wel in een luxe gite ( colette). Van het sanitair van de camping zelf hebben we dus geen gebruik hoeven maken. Een keer gebruik gemaakt van het toilet. Kon er mee door. Op de camping zelf is een nieuw speeltuintje, voldoet prima voor kids van 3 tm 10 jaar. Het kiezelstrand is erg groot, maar het kleine zandstrandje is perfect, ook voor kleine kinderen. Wij hadden het strandje af en toe voor onszelf, maar dat was wel buiten het seizoen! Er komen veel kano's langs, met name in het weekend, maar wij hadden er weinig last van. Vond het wel wat hebben. Zwemmen ging prima. Restaurantje is prima voor snelle hap. Personeel van camping vriendelijk en spreekt goed engels. Geen geluidsoverlast op onze camping, wel vanaf een camping aan de overkant, maar viel mee. Camping verder erg groen, schaduwplekken, vaak zicht op ardeche. Ligt verlaagt aan drukke weg, maar dat liggen bijna alle campings.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Tunnels in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Tunnels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.