Camping Des Tunnels

20 reviews over Camping Des Tunnels in het Nederlands

Alfred Volmer
17-8-2017

2-08-2017 tot 15-08-2017

Dis was onze periode dat wij hier waren

Bedankt daar voor

Was heerlijk

Prima camping op mooie plek

Eva & Patrick
    28-7-2017

De ligging van deze camping is ideaal. Met een paar minuten rijden ben je bij een supermarkt of in het centrum van Vallon-pont-d'arc. Vergeleken met de andere campings in de buurt heeft deze camping een prachtig strand. Het is groot een heeft stukken zand waardoor je chill op je handdoek kan liggen. Het zwemmen in de Ardeche is heerlijk, ondanks dat er veel kano's voorbij komen. Waterschoenen zijn handig!

De camping zelf is simpel, weinig regeltjes en poespas. Alle nodige dingen zijn aanwezig. Sanitair is prima, WC's gewoon schoon. Nadeeltje is wel dat de verlichting bij de sanitairblokken op timer gaat waardoor je soms in het donker staat te douchen.

De plekken zijn ruim en er is veel begroeiing dus voldoende schaduw.

Personeel is vriendelijk en eigenaar vind het leuk om een klein woordje Nederlands te spreken. Terras op de camping heeft van alles wat en is gezellig.

Ontbijt is lekker (croissants en stokbrood hebben wij gehad), maar moet je dag van te voren bestellen.

Wij hebben een fijne vakantie gehad!

Très bien

Albertus STRACK
    4-6-2017

Wij waren op deze camping voor t eerst in 1980, in de jaren 90 nog eens en nu na 37 jaar zijn we nog steeds verrukt van de lokatie...

Fijn chalet, vriendelijk personeel!!!

Oude reviews (archief)

prachtige liggen maar goor sanitair

fam.schipper
      6-10-2013

Deze camping ligt werkelijk op de mooiste plek van de Ardeche. Ruime schaduwrijke en zonnige plekken aan de rivier waar je echt in kunt zwemmen. Het sanitair is werkelijk te goor voor woorden. Het is niet alleen verouderd maar ook echt vies. Hieronder schrijft iemand over vernieuwd sanitair maar dit zijn enkel de deuren van 1 van de sanitaire blokken en die worden ook niet schoongemaakt. Verder een uitstekende liggen en vriendelijke beheerder.

vernieuwd sanitair!

maschavestdijk
      16-7-2013

Wij zijn wederom hier geweest en het eerste wat ons opviel was dat het sanitair was vernieuwd. Voor ons een heel goede reden om nogmaals naar des Tunnels te gaan want deze camping heeft toevallig wel de allermooiste plekken op een unieke ligging aan de Ardeche. Je voelt je vrij op deze camping en tot niets verplicht. Je kunt er heerlijk zwemmen, kanotocht maken, terrasje pakken, wat eten of gewoon niets doen.

Gite gehuurd op groene simpele camping

bertina_haasnoot_1
      12-7-2013

Wij verbleven op deze camping in juni, maar dan wel in een luxe gite ( colette). Van het sanitair van de camping zelf hebben we dus geen gebruik hoeven maken. Een keer gebruik gemaakt van het toilet. Kon er mee door. Op de camping zelf is een nieuw speeltuintje, voldoet prima voor kids van 3 tm 10 jaar. Het kiezelstrand is erg groot, maar het kleine zandstrandje is perfect, ook voor kleine kinderen. Wij hadden het strandje af en toe voor onszelf, maar dat was wel buiten het seizoen! Er komen veel kano's langs, met name in het weekend, maar wij hadden er weinig last van. Vond het wel wat hebben. Zwemmen ging prima. Restaurantje is prima voor snelle hap. Personeel van camping vriendelijk en spreekt goed engels. Geen geluidsoverlast op onze camping, wel vanaf een camping aan de overkant, maar viel mee. Camping verder erg groen, schaduwplekken, vaak zicht op ardeche. Ligt verlaagt aan drukke weg, maar dat liggen bijna alle campings.

Avontuurlijke camping

Hosts
        1-5-2013

Hou je van een actieve vakantie, kanoeen, klimmen, wandelen, etc etc. dan moet je hier zijn. Over het algemeen heb je hier gasten van verschillende nationaliteiten. De kampeerplekken zijn ruim, sommige met gras, goede verdeling op de plekken zon/schaduw. Een fijn restaurant, kano verhuur, zeer vriendelijke eigenaar. Er is één min punt en dat is het sanitair. Dat is niet schoon en ook oud. Maar voor de rest is de camping helemaal top. Het is niet geschikt voor kleine kinderen, dus geen animatie. Het is een camping waar alles mag.

Jammer van het sanitair

royenmas
        4-9-2012

Jammer van het sanitair want de ligging van deze camping is helemaal pefect. Wij waren in juni, er komen voornamelijk Franse en Duitse gasten. Het was nog niet druk.

Pluspunten:

* Mooie ruime schaduwrijke kamperplekken.

* Diep zwemwater in de Ardeche.

* Kano's huren op camping.

* Leuk terras waar je ook kunt ontbijten en dineren.

* Zeer vriendelijk personeel.

* Vallon is een super leuk stadje, veel winkeltjes en restaurantjes tot laat in de avond open.

Minpunten:

Ik heb nog nooit zulk smerig sanitair meegemaakt op een camping. Tegels kapot, ranzigheid aan de tegels, vieze deuren en zijkanten van muurtjes niet schoon.

Koud water bij de wasbakken, de wasbakken zijn zo smerig dat je nog beter je afwas in de Ardeche kan gooien.

Als het sanitairblok ooit vernieuwd gaat worden dan komen we weer terug. Dat is eigenlijk de enige rede dat we niet meer terugkomen.

Goedkope camping

alex schilstra
        12-8-2012

Camping des tunnels is een kleine camping, met overwegend franse, duitse en enkele nederlandse en engelse gasten. Er is weinig toezicht en controle. Het sanitair is redelijk, maar wordt niet voldoende onderhouden door de eigenaar. Niet aangesloten afvoerpijpen en verstopte afvoeren bij de waterpunten. De camping is direkt gelegen aan de rivier, waarvan af 8 uur s' morgens tot 6 uur s 'avonds veel kano's langs komen. Als je van rust houd moet je hier niet zijn. Wij vonden de prijs niet in verhouding staan tot wat je krijgt, echter in de omgeving zijn alleen maar duurdere campings.Je kunt in het restaurant prima eten. Ook de wifi verbinding is goed en gratis.

Leuke lokatie camping

Janna van iersel
        24-7-2012

Leuke lokatie van de camping.Vlakbij het dorp, circa 2km. Slecht vies sanitair. Wordt maar 1x per dag schoongemaakt. Leuke strandjes bij de camping. Veel Geluid s'avonds door jongeren die muziek draaien. Om 12uur is het wel stil. Personeel redelijk klantvriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding door het vieze sanitair redelijk. In het Restaurant is het eten redelijk, niet zoals een 'echt' restaurant wat betreft smaak, en daardoor is de prijs/kwaliteit verhouding ook redelijk.

Er is op deze llokatie geen bijzonderheden voor kinderen. Naar mijn idee maken veel mensen gebruik van deze camping als ze een paar dagen de omgeving willen bekijken, veel doorreizigers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Tunnels in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Tunnels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Des Tunnels scoort een 7.87 uit 10 op basis van 174 reviews.