Camping Des Tunnelssterster

8.2Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

8.2Fantastisch

• 2018
    10Virginie20-08-2018

• 10Eetgelegenheden

• 8Babs18-08-2018

Basic camping maar op super mooie locatie

Locatie is schitterend, aan de rivier met 2 strandjes. Een zandstrandje en eenkiezelstrand, waar je een kano kan huren en meteen de rivier op kunt. Aardige eigenaar en goed eten bij het restaurant. Sanitaire voorzieningen zijn basic.

• 8Eetgelegenheden

• 6Stephanie18-08-2018

• 7Fam. van Hoek29-07-2018

gezellig met iedereen om ons heen.

Camping is fijn doordat er van alles wat komt aan mensen , leuk en gezellig, niet te groot. mooie plaatsen en schaduwrijk. Aardige mensen die je helpen met al je vragen. doen de moeite om je te verstaan, ook al spreek je geen frans. Sanitair is aan de kant waar de meeste plaatsen zijn niet uitermate netjes maar voor een tweesterren camping toch goed. Je kan dan ook niet voor dat geld verwachten dat alles tiptop in orde is. doordat het toch een camping is waar de meeste mensen maar enkele dagen blijven, word er regelmatig een rondje gemaakt om eventueel papiertjes en ander klein afval op te ruimen. Wij vonden het een fijne goede camping voor weinig geld

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Alfred Volmer17-08-2017

2-08-2017 tot 15-08-2017 Dis was onze periode dat wij hier waren Bedankt daar voor Was heerlijk

Gereisd in augustus 2017

• 8Eva & Patrick28-07-2017

Prima camping op mooie plek

De ligging van deze camping is ideaal. Met een paar minuten rijden ben je bij een supermarkt of in het centrum van Vallon-pont-d'arc. Vergeleken met de andere campings in de buurt heeft deze camping een prachtig strand. Het is groot een heeft stukken zand waardoor je chill op je handdoek kan liggen. Het zwemmen in de Ardeche is heerlijk, ondanks dat er veel kano's voorbij komen. Waterschoenen zijn handig! De camping zelf is simpel, weinig regeltjes en poespas. Alle nodige dingen zijn aanwezig. Sanitair is prima, WC's gewoon schoon. Nadeeltje is wel dat de verlichting bij de sanitairblokken op timer gaat waardoor je soms in het donker staat te douchen. De plekken zijn ruim en er is veel begroeiing dus voldoende schaduw. Personeel is vriendelijk en eigenaar vind het leuk om een klein woordje Nederlands te spreken. Terras op de camping heeft van alles wat en is gezellig. Ontbijt is lekker (croissants en stokbrood hebben wij gehad), maar moet je dag van te voren bestellen. Wij hebben een fijne vakantie gehad!

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Albertus STRACK04-06-2017

Très bien

Wij waren op deze camping voor t eerst in 1980, in de jaren 90 nog eens en nu na 37 jaar zijn we nog steeds verrukt van de lokatie... Fijn chalet, vriendelijk personeel!!!

Gereisd in juni 2017

• 6fam.schipper06-10-2013

prachtige liggen maar goor sanitair

Deze camping ligt werkelijk op de mooiste plek van de Ardeche. Ruime schaduwrijke en zonnige plekken aan de rivier waar je echt in kunt zwemmen. Het sanitair is werkelijk te goor voor woorden. Het is niet alleen verouderd maar ook echt vies. Hieronder schrijft iemand over vernieuwd sanitair maar dit zijn enkel de deuren van 1 van de sanitaire blokken en die worden ook niet schoongemaakt. Verder een uitstekende liggen en vriendelijke beheerder.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2013

• 10maschavestdijk16-07-2013

vernieuwd sanitair!

Wij zijn wederom hier geweest en het eerste wat ons opviel was dat het sanitair was vernieuwd. Voor ons een heel goede reden om nogmaals naar des Tunnels te gaan want deze camping heeft toevallig wel de allermooiste plekken op een unieke ligging aan de Ardeche. Je voelt je vrij op deze camping en tot niets verplicht. Je kunt er heerlijk zwemmen, kanotocht maken, terrasje pakken, wat eten of gewoon niets doen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2013

• 7bertina_haasnoot_112-07-2013

Gite gehuurd op groene simpele camping

Wij verbleven op deze camping in juni, maar dan wel in een luxe gite ( colette). Van het sanitair van de camping zelf hebben we dus geen gebruik hoeven maken. Een keer gebruik gemaakt van het toilet. Kon er mee door. Op de camping zelf is een nieuw speeltuintje, voldoet prima voor kids van 3 tm 10 jaar. Het kiezelstrand is erg groot, maar het kleine zandstrandje is perfect, ook voor kleine kinderen. Wij hadden het strandje af en toe voor onszelf, maar dat was wel buiten het seizoen! Er komen veel kano's langs, met name in het weekend, maar wij hadden er weinig last van. Vond het wel wat hebben. Zwemmen ging prima. Restaurantje is prima voor snelle hap. Personeel van camping vriendelijk en spreekt goed engels. Geen geluidsoverlast op onze camping, wel vanaf een camping aan de overkant, maar viel mee. Camping verder erg groen, schaduwplekken, vaak zicht op ardeche. Ligt verlaagt aan drukke weg, maar dat liggen bijna alle campings.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

1 tip over Camping Des Tunnels

• bertina_haasnoot_1, 12-07-2013

Met kinderen van 3 tot 10 is forets des jeux een leuke afwisseling. Allemaal spelletjes in een bos gemaakt van natuurlijke materialen. Ook het dinosauruspark vond onze zoon van 4 geweldig, combineer dat gelijk met de naastgelegen grot.

0 vragen over Camping Des Tunnels

Camping Des Tunnels info