Villa Des Montagnes 51

2 reviews over Villa Des Montagnes 51 in het Nederlands

Villa 51, mooie riante luxe villa, niets ontbreekt

Patricia
25-2-2019

Villa 51 is een riante luxe villa waaraan niets ontbreekt. Gezellig interieur, voldoende ruimte binnen voor 2 gezinnen met 2 ruime badkamers, ruime slaapkamers en een heerlijke ruime woonkamer. De plafondventilatoren geven in de slaapkamers verkoeling en doordat overal horren in de ramen zitten kan je in de nacht lekker koelen. Het privezwembad is geweldig. Genoeg zon maar gelukkig ook wat schaduw in de tuin. De tuin is afgezet dus hond kon mee. Top vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa 51 is mooi, gezellig knus en erg luxe

Piet en Dita
20-2-2019

Een heerlijke week vakantie gehad en we boften met het weer. We hebben nog 4 dagen kunnen zwemmen in het zwembad. De omgeving is zeker de moeite waard. Veel mooie oude dorpjes en bezienswaardigheden op rij-afstand.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Des Montagnes 51 in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Des Montagnes 51 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.