Camping Bonhomme

8 reviews over Camping Bonhomme in het Nederlands

Mooie schone camping

Irma Ruygrok van der Werven
10-6-2017

Dit is een camping dat je nog in de natuur voelt. Ruime plekken en direct vanaf de camping de ardeche. Wifi is alleen voor aanwezig, waar je ook iets kunt drinken of eten. Maar is zeker niet luxe! Sanitair is verouderd (echt frans dus) maar wel schoon. Wij hebben het geweldig gehad en hadden onze fietsen mee. Dit was hier dus goed te doen voor kleine afstanden, -4 km. winkelsof lidll zitten ook op die afstand. Wij vinden het een aanrader voor een leuke prijs goed op vakantie. Overwegen dit jaar weer te gaan met puber! Mijn beoordeling is dus zeer goed voor deze prijs!

Gereisd Met partner in juli 2015

Rustige camping direkt aan de Ardèche

Eddy Hendrickx
13-6-2012

Camping Bonhomme is een zeer rustige camping met grote plaatsen, zonder franje waarvan de meeste bezoekers graag terugkomen. Ikzelf ga dit jaar voor de 31ste keer in 32 jaar.

camping voor mensen met niet te hoge eisen...

Marchal
28-7-2011

Prima plek met strandje aan het water. Plekken zijn ruim. Handicap is wel dat camping eigenaren alleen frans spraken en behoorlijk gefrustreerd raken als jij, als toerist, dat niet kan. Op laatste dag nog behoorlijk uitgescholden door de mevrouw omdat we de avond ervoor hadden moeten afrekenen ipv dezelfde ochtend. Speeltuin voor kinderen is minimaal, maar onze kinderen speelden toch voornamelijk op het strand. Sanitair is erg vies en onverzorgt. Handig is wel dat er wasmachines staan. (kost ong 4 euro per wasbeurt)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Geweldige camping.

De Wit-Van Hoof Eric en Carine
18-7-2011

Toffe vakantie gehad met vrienden. Een camping zonder luxe met het minimum aan comfort. Terug in de tijd, rustig zonder lawaaierige animatie, plezier maak je zelf! Grote plaatsen en parkeerplaats naast de tent. Het sanitair is wat verouderd maar wordt regelmatig schoongemaakt en het blijft ook schoon (dankuwel medecampeerders). De douches geven warm water zolang je wil, geen ingezeepte toestanden met munten die je nog moet zoeken of op zijn. Een eigen strandje aan de camping voor waterplezier. Ontbijt kan besteld worden, een Lidl is in de buurt. Op 5 minuten van de camping ligt het dorpje Vallon Pont d'Arc. De eigenaars zijn mensen op leeftijd, met wederzijds respect en vriendelijkheid krijg je hun welgemeende glimlach en een warm onthaal. Kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in juli 2010

Voor wie een goedkoop plekje wil hebben.

RuDi
24-8-2010

Echt op zijn Frans. Ligging van de camping is perfect aan de rivier de Ardeche met privéstrandje. Stokbrood kun je 's avonds bestellen. Grote boodschappen zijn te verkrijgen in de grotere supermarkten in de buurt (met de auto). Het sanitair is verouderd en niet echt schoon. Een camping voor wie goedkoop wil kamperen en geen animatie, drukte e.d. wil.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Fijne camping!

Ellen
22-2-2010

Fijne en rustige camping met mooi uitzicht op de Ardeche. Nabij gelegen het gezellige en leuke dorpje vallon pont dárc en een hoop andere bezienswaardigheden. Een prima camping, we hebben er een fijne tijd gehad. Jammer alleen dat er langs de camping een grote andere camping ligt die in de avond nogal veel lawaai kan maken met entertainment.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

voor als je van niet te luxe en kneuterif houdt!

Hensema
16-8-2009

Grote plekken, direct aan de Ardeche, verouderd sanitair (invalidentoilet is prima), 'vreemde' en idd chagerijnige eigenaresse maar lief oud mannetje (86) als eigenaar die elke dag zelf met de tractor de vuilnis ophaald!Voor onze kinderen gewelidg omdat ze de ruimte hadden, ze konden heerlijk rennen, spelen, zelf naar het water om te vissen en kikkers te vangen en met zand/ stenen te spelen. Overal staan picknicktafels die je zelf mag verslepen en bij je tent kunt zetten. Wij betaalden per nacht met 2 kids (2 en 4) ongeveer 22 euro. Eten en boodschappen deden we bij de buren op de luxe camping of we kookten zelf, Intermache en Lidl en Vival met auto goed bereikbaar. Ijsjes en drankjes kun je wel op Bonhomme krijgen. Wij vonden het heerlijk, veel schaduw en de kneuterigheid en de vreemde eigenaresse vonden wij eigenlijk wel lachwekkend!

Wij onthouden deze campng wel.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Geen aanrader

Sandra
1-8-2009

Ontzettend onvriendelijke beheerders. Chagerijnig is te zacht uitgedrukt. Schreeuwen naar je en boos worden dat is een betere uitdrukkig. De eigenaresse begon te schreeuwen toen ZIJ mijn paspoort niet meer kon vinden en toen het haar te lang duurde, gooide ze de bak met alle paspoorten op tafel en konden we zelf zoeken.

Gereisd Met partner in augustus 2009

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bonhomme in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bonhomme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.