Camping Beau Rivage

Camping Beau Rivage
9,2

75 reviews over Camping Beau Rivage in het Nederlands

De camping vonden we tegen vallen vanwege alle goede beoordelingen .De plekken zijn erg klein en benauwend geen duidelijke grenzen .na 18:00 uur geen warm water meer het water was lauw of gewoon koud .Op het strand lopen gewoon honden terwijl er een duidelijk aangeven word dat het verboden is div keren gezien dat er geplast werd en op het speel veld voor kinderen lagen ook div uitwerpselen van honden is na melding wel opgeruimd .Op de camping is een hele vaste groep mensen wat vele jaren op de camping komt zowel Ned en Fransen waardoor avond aan avond veel overlast is van veel gepraat en gelach en steeds op wisselde plaatsen .en camping eigenaar zie je nooit op de camping om op te treden . Maar de

omgeving is ontzettend mooi en zeker nog een bezoek waardig maar niet meer vanaf deze camping

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Fijne, gemoedelijke familiecamping.

Ine Veldhuis
13-8-2015

Accomodatie was een 4 persoons stacaravan. Zag er netjes, schoon en leuk uit.

Sanitaire voorzieningen: Schoon, netjes en lekker warm water.

Restaurant: Leuke ambiance, heerlijk eten en lekkere wijn (uit eigen wijngaard), Ook eten af te halen.

Niet te ver van de camping is een Lidl te vinden voor de boodschappen en verderop in het dorp zijn meerdere winkeltjes.

Bezienswaardigheden: de Pont d'Arc, de watervallen van Ceze en Joyeuse.

Gereisd met partner in juni 2015

Leuke rustige camping

rob1844
9-8-2015

Echte familie camping.

Klein zwembad waar eigenlijk niets mag, dat zou wel ietsje losser mogen van ons.

Sanitear is oud maar schoon en heel.

En met altijd warm water.

Gratis wifi bij de receptie.

Niet veel te doen voor tieners maar verder gewoon een leuke kleine camping

Alleen de omroep instalatie is wel storend

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Voor ons de beste plaats in gans europa

Verbiest paepen
7-6-2015

Wij zijn er toevallig over 12 jaar terecht gekomen en steeds eerst met de kinderen(komen af en toe ook) en nu met een kleinkind terug eerst 14 dagen nu minstens 4 weken.

Gereisd anders in januari 2015

Prachtige (rustige) camping

Jordan
16-5-2015

Wij zijn met z'n 4en in de meivakantie (begin mei) een paar dagen op deze camping geweest. We werden zeer warm en vriendelijk ontvangen! Zeer aardige eigenaren.We mochten zelf ons plekje uitzoeken. Het was heerlijk rustig (aangezien het nog geen hoogseizoen was) genieten op de camping. Het zwembad is niet al te groot maar ideaal om even in te relaxen. Heerlijke natuurlijke omgeving en met de fiets ben je zo bij Vallon Pont d'Arc.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

heerlijke plek

Hans
16-4-2015

Fijne camping, waar je bij heet weer lekker in de ardeche kan zitten of onder de bomen aan de rivier.Mooie uitvalsbasis om o..a. Ruom en andere mooie plaatsen te bekijken.

Dicht bij de georges De Ardeche.Heel mooi

Gereisd met partner in mei 2014

super mooie camping

rob en marieke
13-10-2014

Mooie camping wij zijn in het na seizoen geweest restaurant was gesloten.

Mooi zwembad en super vriendelijk personeel ook zeker een zeer hond vriendelijke camping .

Honden kunnen lekker in de rivier zwemmen

Super markt 10 fietsen

Stad 20 minuten fietsen

Je kan dagelijks brood bestellen op de camper

Gereisd met partner in september 2014

Prima camping

Joeppia
30-9-2014

Wij waren op deze camping van eind augustus tot sluiting op 13 september. Voor de tweede keer. De ontvangst was weer zeer vriendelijk. Helaas was het restaurant al gesloten. De bezettingsgraad van de camping was ca. 60% bij aankomst. Uiteraard werd het minder naarmate de sluitingsdatum naderde. Zo aan het eind van het seizoen voerde het grijsgehalte de boventoon, maar er waren toch ook nog enkele gezinnen met kinderen.

Het sanitair was zeer schoon. Het werd elke morgen (heel vroeg) schoongemaakt, zodat de campinggasten geen last hadden van sluiting gedurende de dag.

Het zwembad had je - zeker in de ochtend - voor jezelf alleen.

Het zandstrand aan de rivier is heel ruim, maar de toegang tot de rivier vinden wij nogal erg klein.

De camping ligt zo'n 3 km van Vallon af, een supertoeristische dorp. Ook Ruoms op ca. 7 km afstand is een leuk plaatsje.

Onze hond konden we prima in de omgeving uitlaten.

Het is een camping die ons prima is bevallen en we komen nog zeker een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2014

Fantastische familiale camping

Christophe Lippens
19-9-2014

Enkele jaren geleden camping Beau Rivage leren kennen dankzij familie en sindsdien elk jaar een vaste waarde geworden.

Altijd zeer vriendelijk onthaal door de familie Massot.

Zeer rustige camping zowel overdag en 's nachts.

Iedere dag is wel iets te beleven maar ook niet te veel (vind ik persoonlijk ook niet nodig).

Zeer verzorgd sanitair, meermaals per dag gereinigd.

Zeer lekker restaurant aan zeer democratische prijzen.

Dicht bij winkels in de buurt.

Enig minpuntje: de WIFI-verbinding aan de receptie. Zeer traag. Spijtig ten tijden van de smartphones en tablets.

Gereisd met partner in juli 2014

Prachtige camping

Elsermans Annette
16-9-2014

Mooie omgeving.Veel schaduw.Zeer vriendelijk onthaal en zeer behulpzaam. Lekker eten. Prima accommodatie.

Ik kom er al dertig jaar. 's Nachts rustige camping.

Blijf steeds er terug komen.

Gereisd alleenreizend in juni 2014

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beau Rivage in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beau Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.