Camping Beau Rivage

9 reviews over Camping Beau Rivage in het Nederlands

Aanrader (familiecamping)

Johnny De Koning
16-9-2014

Zeer ruime staanplaatsen met schaduwplekken. Zeer proper sanitair, voldoende WC's, gratis douches en lavabo cabines.

Restaurant zeer goed verhouding prijs/kwaliteit/bediening. Enkele malen per week is er een thema-avond vb: lasagne/mosselen/ardèchoise gerecht omkaderd met muzikale animatie, die ten laatste eindigen om 24u.

Ontspanning: aquagym - zumbalessen. Er zijn 8 petanquebanen en er worden petanque wedstrijden georganiseerd alsook volleybal tornooien op strand.

Kleine kinderen kunnen goed spelen op privé strand en er is ook een speeltuin en springkasteel alsook 1x per week kinderclub (franstalig)

Op feestdagen organiseren ze gezamenlijke maaltijden(betalend) met aansluitend dansavond met DJ.

Vriendelijk/professioneel onthaal. I.g.v probleem zoeken zij mee naar oplossing.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Beetje overgewaardeerd...

Rob
15-8-2014

Goed onderhouden camping, mooie ligging, eigenaren doen goed hun best, je kunt prima eten in het restaurant op de camping. Toezicht bij het zwembad is goed geregeld.

Echter, aan 'de verwachtingen' die we hadden (een 9 op zoover!) voldeed de camping dan toch niet. De camping wordt bezocht door terugkerende gasten die elkaar al jaren van de camping kennen. Door de indeling in straatjes komt de camping 'compact/druk' over. Beperkt animatie voor kleine kinderen, dus ook relatief weinig jonge gezinnen op de camping. Sanitair was schoon, maar op gezette tijden (te) beperkt in hoeveelheid.

Het gebied vallon pont d'arc/ruoms is druk/toeristisch ('mierennest' in de intermarche). Voor ons volgend jaar een ander gebied...

De camping verdient een ruime 7,5...maar geen 9.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Aardige camping

fralliwi
29-7-2014

Prachtige ligging, direct aan de Ardeche.

Veel schaduwrijke plekken. Fijn bij heet weer.

Prima sanitair, werd regelmatig schoongemaakt, wat wel met veel lawaai gepaard ging, en niet bepaald zachtzinnig (van 5.00 u - 7.00 u 's ochtends).

Schoon klein zwembad met genoeg ligbedden. Maar wel zeer oplettende badjuffen, van wie je niets mocht.

Nadelen:

's Avonds keiharde muziek, soms tot 12 uur 's nachts! Best frustrerend, omdat de camping als familiecamping staat aangeprezen.

Saillant detail: de oordoppen waren bij Super U allemaal op!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Wij zijn met 3en in Mei geweest. Heerlijk rustig toen we aankwamen, 5 plaatsen bezet van de 100. Mooi en netjes sanitair gebouw. Alleen sommige douches weinig warm water en het afwassen met erg lauw water. Verder alles goed schoon. De staanplaatsen lekker ruim. Wij konden onze grote tent, aanhanger en auto op 1 plaats krijgen! ' s Morgens lekker vers stokbrood of croissant. De broers die de camping runnen erg vriendelijk en behulpzaam, zelfs een flesje rosé gekregen toen we vertrokken van de camping. Die was afkomstig van de wijnranken voor bij de camping! Het zwembad niet super groot, maar groot genoeg voor ons. Zeker een aanrader... Maar ik kan begrijpen dat het in hoogseizoen wel zeer gezellig druk is. Het dorpje op 30min lopen, erg leuk, maar niks voor ons in de zomer, dan is het echt een

potje met pieren van Hollanders! De omgeving en camping zeker de moeite waard om terug te komen...

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Heerlijke Campng, we stonden aan de op het wat kleine overzichtige deel van de Camping. Speelttuintje voor de deur.

Na 22.30 de camping in rust heerlijk vonden we dat.

Personeel zeer vriendelijk

Zeker de moeite waard om nog eens naar terug te gaan

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

heel leuk!

familie uit België
31-8-2011

wij (2 volwassenen en 2 kids van 4 en 2 jaar ) zijn net terug van 2 weken Beau Rivage in Vallon en wat een meevaller! We hadden een mobilhome gehuurd, de super mercure famille, die nieuw waren van dit jaar. Zeer proper dus.

De camping is héél kindvriendelijk. We zaten vlakbij het speeltuintje waar onze kinderen zich echt in uitgeleefd hebben. Het zwembad is niet groot maar was voor ons goed. Het leuke is dat je kan kiezen tussen het zwembad of de rivier (privéstrandje van de camping waar het héél rustig is!) Het personeel is heel hulpvaardig en vriendelijk. om de 2 à 3 dagen werd er een animatie georganiseerd (op de vooraf vastgelegde uren werd het ook effectief stil) Het restaurant hebben we niet uitgeprobeerd maar zat wel elke avond vol. over het algemeen is het een rustige camping met een gezellige 'drukte'.

Op +/- 4 km van Vallon zelf, waar het extreem druk is.( in het hoogseizoen)

We zouden zeker overwegen om ooit terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

mooie camping....maar nooit meer

xiran
5-4-2011

het is een mooie camping met leuke zwembaden, maar wat een herrie!

wij waren met 2 kinderen (toen 6 en 10) en de animatie 's avonds stond op z'n allerhardst. deze zou rond 11.30 uur stoppen maar ging bijna elke avond door tot ong 1 uur 's nachts! Wij zijn best wat gewend maar dit was buitensporig. Deze mening werd ook door vele andere campinggasten gedeeld.

Het sanitair was soms schoon, 1x per dag werd er schoongemaakt, echter...om 8 uur tot 10 uur gingen de meeste toiletten op slot! Dan was er voor ong. 50 tenten 1 wc en 1 hurk-wc beschikbaar. Regelmatig was er gedonder op de camping, vechtende jongeren die dronken waren. Er was bewaking, maar die zat zelf aan de borrel in de bar. Wij hebben ons vermaakt in het zwembad en de zeer mooie omgeving. De omgeving is een echte aanrader, maar deze camping niet.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

een aanrader

Ann Meynckens
21-7-2010

Camping is gelegen in een gezellig dorpje. Er is mogelijkheid om te zwemmen in de archèche. De uitbaters hebben zefls een drijvend vlot voorzien'.

Ook een zeer leuk zwembad.

En voor wie 's middags of 's avonds niet zelf wil koken is er een zeer lekken restaurants aan heel schappelijke prijzen. De pizza's zijn echt overheerlijk!

Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Camping Beau Rivage is een camping waar wij afgelopen zomer voor het eerst zijn geweest. We konden bijna niet wachten om weer te boeken.

Je moet er zijn geweest wil je erover mee kunnen praten. Wat de camping heeft?

Gezelligheid, ongedwongen, niet te veel maar wel steeds leuke activiteiten, rustig, mooie staanplekken, vriendelijkheid ten top, netjes, schoon.

Kortom GEWELDIG. Eigenlijk moet ik deze camping niet zo prijzen, want hij wordt door steeds meer mensen ontdekt en tja tis geen grote camping, dus als iedereen er heen gaan dan wordt het nog dringen geblazen.

En een heel groot voordeel: De Lidll staat nog geen 500 meter verder. Tja wat wil je dan nog meer!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beau Rivage in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beau Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.