Camping Beau Rivage

Camping Beau Rivage
9,2

9 reviews over Camping Beau Rivage in het Nederlands

Prima camping met veel Frans talige

J.,
16-8-2017

Kleinschalige Camping met vooral Belgen en Fransen

Ligging is prima met een strandje aan een rustig stukje van de Ardesch

in de zomer maanden is er bijna elke dag wel iets georganiseerd

Sanitair vonden wij vrij basic, met drukknoppen die relatief kort water geven, en afwaswater dat bijna nooit echt heet was (maar dat zal wel bij kamperen horen)

Wel vond ik het jammer dat we het grote sanitair gebouw niet meer in konden na 3.30u s'nachts omdat er dan schoongemaakt werd. (meer mensen op de camping vonden dit vreemd)

Ook vonden we het niet altijd handig dat je alleen met de eigenaar van de camping Engels kon spreken, en de rest van al het personeel alleen Frans sprak.

Het restaurant was naar onze mening redelijk, maar niet beter dan veel andere restaurants in de omgeving > wel handig als je de camping niet af wil.

Maar over het algemeen hebben is het een prima camping, waar het bijna altijd na 23.00u echt rustig/stil is, en waar genoeg georganiseerd word.

tip, eet je bij de tent en sta je onder de bomen, zorg dan dat je onder een luifel zit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Sympathieke familiecamping aan de Ardèche. Goed en sympathiek management. Goed zwembad (gesloten tijdens siesta-uren, geen zwemshorts), en strandje aan de rivier met vlot in de rivier alwaar veel kano's langskomen. Prima schoon zwemwater. Leuke activiteiten gedaan zoals 14 juli paella-maaltijd met de hele camping, een karaoke-avond, cursus StandUp paddling en heel veel jeu de boules. Camping heeft een omroep installatie en in de ochtend kondigen ze eea aan (vonden wij wel leuk). Leuke omgeving, kanotocht op de rivier is heel leuk, en je kunt dagelijks met een busje vanaf de camping starten. Plaatsje Vallon Pont d'Arc ligt vlakbij is is gezellig om een keer te bezoeken. Sanitair prima. Plekken ook ruim en schaduwrijk. Mooie parkachtige camping, met grote bomen en struiken. Goed beheerd/onderhouden. Leuk restaurant met groot terras, als ontmoetingsplek voor de avonden.

Veel vaste Franse gasten (caravans, weinig tenten, helaas ook geen tentenveld maar laantjes), een enkele Belg en een handvol NL. Er zijn wat huurhuisjes.

Wij dachten iets meer NL gezinnen met tienerkinderen aan te treffen maar die zijn hier niet. Toch hebben we genoten van deze prachtige ruime écht Franse camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De camping vonden we tegen vallen vanwege alle goede beoordelingen .De plekken zijn erg klein en benauwend geen duidelijke grenzen .na 18:00 uur geen warm water meer het water was lauw of gewoon koud .Op het strand lopen gewoon honden terwijl er een duidelijk aangeven word dat het verboden is div keren gezien dat er geplast werd en op het speel veld voor kinderen lagen ook div uitwerpselen van honden is na melding wel opgeruimd .Op de camping is een hele vaste groep mensen wat vele jaren op de camping komt zowel Ned en Fransen waardoor avond aan avond veel overlast is van veel gepraat en gelach en steeds op wisselde plaatsen .en camping eigenaar zie je nooit op de camping om op te treden . Maar de

omgeving is ontzettend mooi en zeker nog een bezoek waardig maar niet meer vanaf deze camping

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Leuke rustige camping

rob1844
9-8-2015

Echte familie camping.

Klein zwembad waar eigenlijk niets mag, dat zou wel ietsje losser mogen van ons.

Sanitear is oud maar schoon en heel.

En met altijd warm water.

Gratis wifi bij de receptie.

Niet veel te doen voor tieners maar verder gewoon een leuke kleine camping

Alleen de omroep instalatie is wel storend

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prachtige (rustige) camping

Jordan
16-5-2015

Wij zijn met z'n 4en in de meivakantie (begin mei) een paar dagen op deze camping geweest. We werden zeer warm en vriendelijk ontvangen! Zeer aardige eigenaren.We mochten zelf ons plekje uitzoeken. Het was heerlijk rustig (aangezien het nog geen hoogseizoen was) genieten op de camping. Het zwembad is niet al te groot maar ideaal om even in te relaxen. Heerlijke natuurlijke omgeving en met de fiets ben je zo bij Vallon Pont d'Arc.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

zeer rustige mooie camping

Irene
12-9-2014

goed onderhouden mooie camping, met veel schaduwrijke plekken.

wat wij niet konden begrijpen is dat om 22.45 uur alles dicht gaat, ook al is het nog gezellig druk. Op de jeu-de-boule baan is iedereen nog gezellig bezig, maar klokslag 22.45 uur gaat het licht uit. Het restaurant, met wifi-punt, idemdito, 22.45 alles donker! Harde muziek komt van andere camping waar het nog gezellig is tot zeker 24.00 uur!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Een echte aanrader.

Peter
9-9-2014

Wij hadden hier een plaats gereserveerd voor de vakantie met de caravan.

Zeer vlot contact op voorhand, zeer vlotte en vriendelijke service ter plaatse, zeer propere en fijne camping.

Zeer goed te begrijpen dat deze camping een Zoover Award gekregen heeft.

Geen al te grote camping, maar dat hoeft voor ons ook niet.

Heel vriendelijke eigenaars (2 broers en de ouders runnen de hele zaak).

Als we nog eens naar Vallon Pont d'Arc gaan zal het zeker terug op deze camping zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Fijne camping

Monique
30-8-2014

Voor het eerst op deze camping gestaan. Genoeg te doen voor kleine kinderen. Voor tieners minder, maar onze mening is dat zij zichzelf dienen te vermaken en niet een campinghouder. Enkele malen per week avondanimatie die uiterlijk tot 24.00 uur duurde. Hier totaal geen overlast van ondervonden. As men niets doet is het bij sommige ook niet goed.. Verder vriendelijk broers en personeel. Sanitair goed schoongehouden, nooit hoeven te wachten. Net zwembad. Altijd rustig geweest op het strandje. Twee keer gegeten in het restaurant, was goed en veel voor een redelijke prijs.

Omgeving erg mooi, wel toeristisch maar dit weet je van te voren. Wil je dit niet dan is Frankrijk groot genoeg om iets anders te vinden. Hier kan een campinghouder ook niets aan doen. Verder alle gemakken in de buurt. Je kan veel ondernemen, handig als je tieners hebt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014
2008

Is voor herhaling vatbaar

Verstraete Jonas
27-11-2008

Camping Beau Rivage*** is niet zo makkelijk te vinden, maar wel een prachtige amping maar eris een groot steigingpercentage!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beau Rivage in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beau Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.