Camping Beau Rivage

Camping Beau Rivage
9,2

7 tips over Camping Beau Rivage

Hans, 16-4-2015
Rij de bergen in engeniet van de kleine dorpen en mooie natuur
rob en marieke, 13-10-2014
Neem lekker je fiets mee.
Elsermans Annette, 16-9-2014
Bungalows nieuw en zeer ruim en comfortabel.

Johnny De Koning, 16-9-2014
Goed gelegen om omgeving te verkennen
fralliwi, 29-7-2014
Neem oordoppen mee of probeer een plek te vinden ver van het sanitair of de bar.
C Huilmand, 27-8-2012
Kanotocht erg leuk om te doen en veel afstanden mogelijk. Bij de Lidl tegenover de grote weg goedkopere en heerlijk verse broodjes (ook bruin)

fenny, 23-12-2008

Dit is echt een top camping wij komen er al een 20 jaar ( 2 jaar niet geweest) Maar zeker keren wij naar deze camping terug is echt geweldig en schoon en de eigenaar(en) zijn supper vriendelijk (fam. Massot).

een vriendelijke camping en schone camping kan niemand zich voorstellen sanitair douches alles keurig geregeld ook voor de aller kleinste mensjes.

omgeving van de camping is prachtig mooi

Ik kan alleen maar zeggen boeken is echt de moeite waard