Camping Beau Rivage ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door J.

Prima camping met veel Frans talige

J.,
16-8-2017

Kleinschalige Camping met vooral Belgen en Fransen Ligging is prima met een strandje aan een rustig stukje van de Ardesch in de zomer maanden is er bijna elke dag wel iets georganiseerd Sanitair vonden wij vrij basic, met drukknoppen die relatief kort water geven, en afwaswater dat bijna nooit echt heet was (maar dat zal wel bij kamperen horen)

Wel vond ik het jammer dat we het grote sanitair gebouw niet meer in konden na 3.30u s'nachts omdat er dan schoongemaakt werd. (meer mensen op de camping vonden dit vreemd) Ook vonden we het niet altijd handig dat je alleen met de eigenaar van de camping Engels kon spreken, en de rest van al het personeel alleen Frans sprak. Het restaurant was naar onze mening redelijk, maar niet beter dan veel andere restaurants in de omgeving > wel handig als je de camping niet af wil.

Maar over het algemeen hebben is het een prima camping, waar het bijna altijd na 23.00u echt rustig/stil is, en waar genoeg georganiseerd word.

tip, eet je bij de tent en sta je onder de bomen, zorg dan dat je onder een luifel zit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017